Ik zou er nog niet dood gevonden willen wordenquote:Op woensdag 16 juli 2025 20:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je bent er overduidelijk nog nooit geweest.
Naja de ruimte waar het publiek kan staan is er gewoon nog.. Wel de vraag of je iets kan bedenken waarbij die mensen daar ook willen staan... Ben bang dat ze dat niet gaan bereiken met een simpel podiumpje en een (populaire) DJ. Men wil toch ook iets van show..quote:Op woensdag 16 juli 2025 20:55 schreef MissButterflyy het volgende:
Kan me niet voorstellen dat ze alle bezoekers kunnen opvangen. Zelfs niet op een andere locatie.
Net of er niet duizenden andere festivals zijnquote:Op woensdag 16 juli 2025 19:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je zou maar zoals mijn neef en zijn vriendin eindelijk dolblij zijn dat je eindelijk naar tomorrowland kan omdat ze eindelijk tickets hebben kunnen bemachtigen .
Voor mijn neef heel erg maar wat in theorie nog veel erger is. Iemand met het vliegtuig die heel ver vliegt speciaal voor dit festival.
En op elk festival word je omwille van de commercie een poot uitgedraaid en moet je leven onder erbarmelijke omstandigheden terwijl je word opgeslokt door de massaquote:Op woensdag 16 juli 2025 20:59 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Net of er niet duizenden andere festivals zijn
Zoiets als Het Hemeltje in Volendam?quote:Op woensdag 16 juli 2025 20:58 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik zou er nog niet dood gevonden willen worden![]()
Ik kies liever de exclusiviteit van een donkere jazz club met rokerig sfeertje en warme sfeer
https://www.nu.nl/muziek/(...)e-is-vernietigd.htmlquote:Het dancefestival Tomorrowland gaat door. Dat heeft de organisatie woensdagavond bekendgemaakt. Eerder op de dag ging het hoofdpodium in vlammen op. Het evenement op het festivalterrein in Boom, onder Antwerpen, gaat vrijdag daarom van start zónder dat hoofdpodium.
"We gaan er een mooi festival van maken", zei Tomorrowland-woordvoerder Debby Wilmsen op een ingelaste persconferentie. Hoe het festival precies ingevuld zal worden, is nog onduidelijk. "We zullen met de overheden en de experten moeten bekijken hoe dat kan", aldus de zegspersoon.
quote:Op woensdag 16 juli 2025 20:58 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik zou er nog niet dood gevonden willen worden![]()
Ik kies liever de exclusiviteit van een donkere jazz club met rokerig sfeertje en warme sfeer
Ik denk dat iedereen kan zien dat de schade niet meevalt.quote:Op woensdag 16 juli 2025 21:08 schreef PzKpfw het volgende:
Zo te zien gaat het vrijdag wel gewoon door dus de schade lijkt mee te vallen.
Vind het een beetje voorbarig te roepen dat het doorgaat, maar dat ze nog niet weten hoe.quote:Op woensdag 16 juli 2025 21:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/muziek/(...)e-is-vernietigd.html
quote:In video onderaan dit artikel is te zien dat alleen nog het zwartgeblakerde geraamte over is van het gigantische podium, dat elk jaar het paradepaardje is van het evenement.
Volgens de brandweer was het al snel duidelijk dat de brand op het podium niet te stoppen was. Daarop heeft de brandweer geprobeerd om de schade te beperken voor de rest van het festivalterrein, zei François van den Eynde van brandweerzone Rivierenland. De overige podia op het festivalterrein hebben dan ook geen schade opgelopen, aldus de brandweer.
De oorzaak van de brand is nog onbekend. Bij het hoofdpodium vinden meestal vuurwerkshows plaats en op beelden van de brand is ook te zien dat er vuurwerk ontploft. Er zijn geen meldingen van gewonden, zei de organisatie woensdagavond op de persconferentie.
Tomorrowland is een van de populairste festivals van de Benelux en trekt jaarlijks honderdduizenden bezoekers, verspreid over twee weekenden. Vrijdag gaat het eerste festivalweekend van start. De organisatie verwacht zo'n 38.000 bezoekers.
De bezoekers zullen wel begrijpen dat de show er niet is vanwege de afgebrande mainstage.quote:Op woensdag 16 juli 2025 20:58 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Naja de ruimte waar het publiek kan staan is er gewoon nog.. Wel de vraag of je iets kan bedenken waarbij die mensen daar ook willen staan... Ben bang dat ze dat niet gaan bereiken met een simpel podiumpje en een (populaire) DJ. Men wil toch ook iets van show..
De reden dat op dergelijke evenementen een pre-recorded set word gedraaid is natuurlijk ivm met verlichting en vuurwerk simpele ziel.quote:Op woensdag 16 juli 2025 21:21 schreef Zorro het volgende:
Alsof zo'n lauw platendraaiertje een podium nodig heeft om zijn laptop in te pluggen.
En dan is "platendraaiertje" nog teveel eer.
Van een festival hier uit de buurt weet ik dat de verzekering niet uitkeert als de organisatie zelf de stekker eruit trekt. Paar jaar geleden zou het begin mei erg stormen en was het iirc code oranje, maar verzekering wil er niks van weten tenzij plaatselijke autoriteiten de beslissing maken. Wellicht speelt zoiets hier ook een rolquote:Op woensdag 16 juli 2025 21:10 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Vind het een beetje voorbarig te roepen dat het doorgaat, maar dat ze nog niet weten hoe.
Nou ja, hoop het voor ze dat het gaat lukken.
De hele mainstage is afgefikt als in die bestaat niet meerquote:Op woensdag 16 juli 2025 21:08 schreef PzKpfw het volgende:
[ afbeelding ]
Zo te zien gaat het vrijdag wel gewoon door dus de schade lijkt mee te vallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |