Ik snap dat de politie terughoudend moet zijn met conclusies als er nog onderzoek gedaan moet worden, vandaar die woordkeuze, Rijkswaterstaat is wel helder in de vermoedelijke oorzaak, lijkt mij ook de enige juiste conclusie, die zijn niet van dat viaduct gewaaid of gaan drijven in de regen.quote:KLARENBEEK - Op de A50 bij Klarenbeek zijn in de nacht van dinsdag woensdag meerdere voertuigen beschadigd geraakt door stukken beton op de rijbaan. Rijkswaterstaat vermoedt dat er opzet in het spel is.
Het incident gebeurde rond 2.00 uur op de snelweg ter hoogte van de Woudweg, in de richting van Arnhem. Niemand raakte gewond.
Hoe het beton op de rijbaan is gekomen, is nog niet bekend. Volgens Rijkswaterstaat lijkt het erop dat de objecten op de snelweg zijn gegooid.
"De betonnen blokken in de vorm van voeten die worden gebruikt bij wegafzettingen, lagen eerst op het viaduct boven de snelweg. Op dat viaduct is inderdaad een wegafzetting aanwezig", aldus een woordvoerder.
Twee auto's geborgen
Twee auto's raakten zo zwaar beschadigd dat ze niet verder konden rijden. Een bergingsbedrijf heeft ze meegenomen. In een van de wagens zat een jong gezin dat pas een kwartier onderweg was naar hun vakantieadres.
Er wordt nog verder onderzoek naar het voorval gedaan. Volgens de politie zijn er op die plek geen verdachte situaties of personen aangetroffen op dat moment. "Als mensen meer info hebben of iets gezien of gefilmd hebben, is het belangrijk dat zij dit doorgeven aan de politie."
Ik geloof dat God niet bestaat, en is bedacht door de mens om het volk rustig te houden, dus dit plan kan de prullenbak in.quote:Op woensdag 16 juli 2025 17:27 schreef Hiddendoe het volgende:
Zolang de wereld ongebreideld doorgaat met fokken, zal je dit soort incidentjes blijven waarnemen.
Immers, de mens heeft als individu een hele hoop ruimte voor zichzelf nodig en is niet bereidt om te delen.
Het beste is dat de mens zichzelf zo snel mogelijk uitroeit.
Dus douw maar op die rode knop. Bespaart god ook weer veertig dagen regen, noach hoeft geen bootje te bouwen en de dieren hoeven niet twee bij twee zich aan te melden bij deze 'reddingsboei'.
Voor de volgende generaties: Roei alle goden uit, want die zorgen toch alleen maar voor een hele hoop rotzooi waar geen enkel mens mee gediend is.
Verbeter de wereld begin bij jezelfquote:Op woensdag 16 juli 2025 17:27 schreef Hiddendoe het volgende:
Zolang de wereld ongebreideld doorgaat met fokken, zal je dit soort incidentjes blijven waarnemen.
Immers, de mens heeft als individu een hele hoop ruimte voor zichzelf nodig en is niet bereidt om te delen.
Dus douw maar op die rode knop. Bespaart god ook weer veertig dagen regen, noach hoeft geen bootje te bouwen en de dieren hoeven niet twee bij twee zich aan te melden bij deze 'reddingsboei'.
Voor de volgende generaties: Roei alle goden uit, want die zorgen toch alleen maar voor een hele hoop rotzooi waar geen enkel mens mee gediend is.
Ik geloof ook niet in god. Maar de mensen die het voor het zeggen hebben, zien zichzelf wel als god.quote:Op woensdag 16 juli 2025 17:31 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Ik geloof dat God niet bestaat, en is bedacht door de mens om het volk rustig te houden, dus dit plan kan de prullenbak in.
Dat de wereld zichzelf vernietigd staat buiten kijf, zodra de zon stopt met schijnen is het rap klaar met onze blauwe planeet, maar dat duurt nog wel ff en maken wij niet meer mee
Ben je dronken ofzo?quote:Op woensdag 16 juli 2025 17:27 schreef Hiddendoe het volgende:
Nope. Was het maar waar. Zie jij dan nog iets positiefs in de huidige puinhopen?quote:
Over wie hebben we het precies?quote:Op woensdag 16 juli 2025 17:36 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nope. Was het maar waar. Zie jij dan nog iets positiefs in de huidige puinhopen?
Met 2 mafketels die elkaar continue de troef af proberen te steken?
Liefje, ik doe niks anders. En geloof me, het helpt geen ene moer.quote:Op woensdag 16 juli 2025 17:32 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Verbeter de wereld begin bij jezelf
Trump, Poetin, die spleetoog in Noord-Korea en dan last but not least onze nationale kontlikker Markje Rutten.quote:Op woensdag 16 juli 2025 17:36 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Over wie hebben we het precies?
Volgens mij gaat dit topic over (vermoedelijk) tuigjochies die rotzooi trappen, niet over geopolitiek.quote:Op woensdag 16 juli 2025 17:41 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Trump, Poetin, die spleetoog in Noord-Korea en dan last but not least onze nationale kontlikker Markje Rutten.
Wat jij en ik denken en wat jij en ik willen is niet van belang.
Je kunt je posts ook gewoon leeghalen. Of een tr zetten.quote:Op woensdag 16 juli 2025 17:48 schreef Hiddendoe het volgende:
Solly, zie nu pas dat dit bericht ging over zwakzinnigen die betonblokken liepen te smijten op een of andere snelweg.
Zijn deze debielen in hun babytijd op hun hoofd gevallen? Gebruikte moeder drugs?
Vragen, altijd weer die vragen....
quote:Op woensdag 16 juli 2025 17:39 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Liefje, ik doe niks anders. En geloof me, het helpt geen ene moer.
Mensen luisteren liever naar ordinaire oude mannen. Want mannen hebben het nog steeds voor het zeggen in deze kutklotemaatschappij.
Wat kan ik doen als een of andere mafklapper tot president wordt verkozen en vervolgens de hele wereld over raast als een soort oranje tornado en overal zijn geurvlaggen plaatst?
Wow, jij zit wel heel diep in die shit gezogen, komen er allemaal berichten op je tijdlijnen hier over?quote:Op woensdag 16 juli 2025 17:41 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Trump, Poetin, die spleetoog in Noord-Korea en dan last but not least onze nationale kontlikker Markje Rutten.
Wat jij en ik denken en wat jij en ik willen is niet van belang.
Nope, doe ik niet. Want dronken of niet, ik vind wel dat al mijn commentaren toch wel een zeker realisme bevatten.quote:Op woensdag 16 juli 2025 18:00 schreef maily het volgende:
[..]
Je kunt je posts ook gewoon leeghalen. Of een tr zetten.
Laat maar zien wat je kunt.quote:Op woensdag 16 juli 2025 18:07 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
[..]
Wow, jij zit wel heel diep in die shit gezogen, komen er allemaal berichten op je tijdlijnen hier over?
Zal ik inhoudelijk reageren of zeg je: laat maar? (Ik wil er best een gezonde discussie over voeren)
Echt, WTF!quote:Op woensdag 16 juli 2025 17:27 schreef Hiddendoe het volgende:
Waarom zou ik?quote:Op woensdag 16 juli 2025 23:43 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Kijk gewoon eens in de spiegel met je rare berichten.
Loop jij lekker door. Niks aan de hand toch?quote:Op woensdag 16 juli 2025 23:54 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Omdat je aan het raaskallen bent.
Tijd voor professionele hulp lijkt mij zo.
Het is een serieus bedoeld advies.quote:Op woensdag 16 juli 2025 23:56 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Loop jij lekker door. Niks aan de hand toch?
Pedant brilsmurfje.
Man, ga koken.quote:Op donderdag 17 juli 2025 00:00 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is een serieus bedoeld advies.
En je kan schelden tot je een ons weegt, daar maak je op mij geen indruk mee.
Schiet op man. Ga iemand anders 'uitnodigen' om een discussie met jou te voeren.quote:Op donderdag 17 juli 2025 00:02 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als jij professionele hulp gaat zoeken ga ik koken, ok?
Ik voer geen discussie met jou. Ik geef je het broodnodige advies om professionele hulp te gaan zoeken, want jouw berichten hier laten duidelijk zien dat je mentaal waarschijnlijk niet in orde bent.quote:Op donderdag 17 juli 2025 00:04 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Schiet op man. Ga iemand anders 'uitnodigen' om een discussie met jou te voeren.
Ik heb die zielige trucjes van je nu wel door.
quote:Op donderdag 17 juli 2025 00:06 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik voer geen discussie met jou. Ik geef je het broodnodige advies om professionele hulp te gaan zoeken, want jouw berichten hier laten duidelijk zien dat je mentaal waarschijnlijk niet in orde bent.
Weinig kans, zelfs al vinden ze dna op die blokken dan lukt iedere advocaat je daar wel uit.quote:Op woensdag 16 juli 2025 23:38 schreef VEM2012 het volgende:
Poging tot doodslag. Hopelijk krijgen ze de daders te pakken.
Ik lees net terug hoe je manier van communiceren is, heeft geen enkele zin want je bent toch niet voor reden vatbaar en leeft in je eigen denkbeeldige schijnwereldquote:
Whatever.quote:Op donderdag 17 juli 2025 18:52 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Ik lees net terug hoe je manier van communiceren is, heeft geen enkele zin want je bent toch niet voor reden vatbaar en leeft in je eigen denkbeeldige schijnwereld
Zucht.quote:Op woensdag 16 juli 2025 17:31 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Ik geloof dat God niet bestaat, en is bedacht door de mens om het volk rustig te houden, dus dit plan kan de prullenbak in.
Dat de wereld zichzelf vernietigd staat buiten kijf, zodra de zon stopt met schijnen is het rap klaar met onze blauwe planeet, maar dat duurt nog wel ff en maken wij niet meer mee
Dat nog moeten vragen ook…. Diepe zucht. Ga terug naar school. Groep 5, waar je werkwoorden leert vervoegen.quote:
Ook bij een samengestelde zin?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 11:08 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dat nog moeten vragen ook…. Diepe zucht. Ga terug naar school. Groep 5, waar je werkwoorden leert vervoegen.
‘De wereld vernietigd’ schrijven en dan vragen wat je fout doet. Echt, ik heb neefjes van 8 die dat soort fouten niet maken.
Ja dit soort streken zijn een teken aan de wand maar die worden weer ingehaald door de tijd door dat er wrede en ergere dingen zullen gebeuren en dan een tegenbeweging opstaat en dan een balans intreedt. Maar dat is mijn hersenspinsel, het speelt zich zo af in mijn hoofd.quote:Op woensdag 16 juli 2025 20:44 schreef Hiddendoe het volgende:
Maar vinden jullie dan ook niet dat dit soort streken een teken aan de wand zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |