SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Oh... Waar gaat het op mis dan?quote:
Pardon ik moest Dotteke quoten.How can I make this topic about me?![]()
Maar we gaan toch bier drinken in oktober?
Kom je dan ook met de auto?
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Het gaat gaat er ook voornamelijk om dat je even bent geweestquote:Op woensdag 16 juli 2025 14:46 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik geef sinds mijn burnout altijd bij binnenkomst aan dat ik niet weet hoelang ik blijf, werkt goed voor mij“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
wie is we?quote:Op woensdag 16 juli 2025 14:52 schreef Vino_Tinto het volgende:
Kom je dan ook met de auto?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Mooie TT trouwens.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nu werkt die quote helemaal niet maar had het tegen @MizzezAmy
samen naar die nieuwe mannenstripclub in Rotterdam?quote:Op woensdag 16 juli 2025 14:53 schreef Vino_Tinto het volgende:
Nu werkt die quote helemaal niet maar had het tegen @:MizzezAmyUw ADH vitamine Worst
Heb ik nooit hoeven doen hoorquote:Op woensdag 16 juli 2025 14:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
best irritant als je elke keer een reden moet geven waarom je niet drinkt
terwijl anders om iemand niet vraagt
waarom hij/zij wel drinkt
Wil je een wijntje nee dank je doe mij maar een spa rood.
En dan krijg ik een spa rood zonder gezeurVan Iphone naar Androidquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Wie ben ik?quote:Op woensdag 16 juli 2025 14:53 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Jij?
@:fogel @:MizzezAmy @:loveislikeakiss ???I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Is ook zoquote:Op woensdag 16 juli 2025 14:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het gaat gaat er ook voornamelijk om dat je even bent geweestIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op woensdag 16 juli 2025 14:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh... Waar gaat het op mis dan?
Pardon ik moest Dotteke quoten.Gaat lekker zo.quote:Op woensdag 16 juli 2025 14:53 schreef Vino_Tinto het volgende:
Nu werkt die quote helemaal niet maar had het tegen @:MizzezAmy
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
het wordt hier wel wat donkerder. Ik denk dat we zo regen krijgen
Dot is slim gewordenquote:Op woensdag 16 juli 2025 14:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ik nooit hoeven doen hoor
Wil je een wijntje nee dank je doe mij maar een spa rood.
En dan krijg ik een spa rood zonder gezeur
[..]
Van Iphone naar Android
Is het toeval dat mooietop6 op de 6e plek staat?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaquote:
Lange tijd geleden dat ik hem heb gezien
Neequote:Op woensdag 16 juli 2025 14:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Is het toeval dat mooietop6 op de 6e plek staat?I'm surrounded by morons!
Wacht wat... je hebt hem wel ontmoet en mij niet?quote:Op woensdag 16 juli 2025 14:55 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaa
Lange tijd geleden dat ik hem heb gezienI'm surrounded by morons!
nee het is een vooropgezet plan van de overheidquote:Op woensdag 16 juli 2025 14:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Is het toeval dat mooietop6 op de 6e plek staat?Uw ADH vitamine Worst
Zal inmiddels al meer dan tien jaar geleden zijn denk ik?quote:Op woensdag 16 juli 2025 14:55 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaa
Lange tijd geleden dat ik hem heb gezien🐙![]()
Dat was al besloten tijdens de vorige meeting.quote:Op woensdag 16 juli 2025 14:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Is het toeval dat mooietop6 op de 6e plek staat?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En van de RabobankIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Het overzetten van gegevens lukt niet.quote:Op woensdag 16 juli 2025 14:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh... Waar gaat het op mis dan?
Pardon ik moest Dotteke quoten.
Ik laat het zaterdag door een repearhuis doen kost mij wel ffkes 45 euriesWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
oktober ben ik jarig dus wel goede zuipmaandquote:Op woensdag 16 juli 2025 14:53 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Jij?
@:fogel @:MizzezAmy @:loveislikeakiss ???Uw ADH vitamine Worst
Jazeker heb ik @DeZwabber gemeetquote:Op woensdag 16 juli 2025 14:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wacht wat... je hebt hem wel ontmoet en mij niet?
Ze zeggen dat als je altijd iphone gehad heb je niets met een android kanquote:
De tijd zal het lerenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Sowieso tal meet toch? Bij kally?quote:Op woensdag 16 juli 2025 14:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zal inmiddels al meer dan tien jaar geleden zijn denk ik?
Ik weet het niet meer... 10 jaar geleden zekerAls het niet langer is
@Dotteke vergeten te taggenquote:Op woensdag 16 juli 2025 14:55 schreef MooieTop6 het volgende:
https://support.google.com/android/answer/13626960?hl=en misschien?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dus dan ga je mee?quote:Op woensdag 16 juli 2025 14:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
oktober ben ik jarig dus wel goede zuipmaandIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ja en een huisjesmeet.quote:Op woensdag 16 juli 2025 14:57 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Sowieso tal meet toch? Bij kally?
Ik weet het niet meer... 10 jaar geleden zekerAls het niet langer is
Ja ik was optimistisch in mijn schatting.🐙![]()
Ik ben zelf overgestapt van Moto naar iPhone. Maar gegevens overzetten nooit gedaan.
En elke app apart weer geïnstalleerd: invullen van gebruikernaam + wachtwoord + configureren.How can I make this topic about me?![]()
Nee, dan kom ik met de trein, of hotelquote:Op woensdag 16 juli 2025 14:52 schreef Vino_Tinto het volgende:
Kom je dan ook met de auto?Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
geen idee zie ik dan wel en ligt eraan waar we gaanquote:Uw ADH vitamine Worst
Hoe lang doet het hotel er over?quote:Op woensdag 16 juli 2025 14:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, dan kom ik met de trein, of hotel🐙![]()
Die ene huisjesmeet of een andere?quote:Op woensdag 16 juli 2025 14:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja en een huisjesmeet.
Ja ik was optimistisch in mijn schatting.Trotste mama van Ambar
Nee ook niet. Ik kan niet alles van de iphone in google zetten ik heb ook google drive gedownload lukt ook nietquote:Op woensdag 16 juli 2025 14:55 schreef MooieTop6 het volgende:
https://support.google.com/android/answer/13626960?hl=en misschien?
Ik heb voor nu de moed even opgegeven.
Ga het zaterdag wel laten doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
.
[ Bericht 99% gewijzigd door gebrokenglas op 16-07-2025 15:04:04 ]How can I make this topic about me?![]()
jaaaaaaaaaa huisjemeetquote:Op woensdag 16 juli 2025 14:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja en een huisjesmeet.
Ja ik was optimistisch in mijn schatting.
Ow god toen was ik nog aan het jenken.... omdat mijn schoonzus aan het bevallen was
Andere.quote:Op woensdag 16 juli 2025 14:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die ene huisjesmeet of een andere?🐙![]()
Hoe durf je dat zonder mij te doenquote:
Trotste mama van Ambar
Dit staat ook nog wel op mn to go lijstje jaquote:Op woensdag 16 juli 2025 14:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
samen naar die nieuwe mannenstripclub in Rotterdam?
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Had hem gezienquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
jaquote:Op woensdag 16 juli 2025 15:00 schreef DeZwabber het volgende:
Heb ik een hoop mensen gemeet, of zit ik hier al te lang? Of beide?Trotste mama van Ambar
Dat was al voor de onze.quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoe durf je dat zonder mij te doen
🐙![]()
En al je telefoonnummers ?quote:Op woensdag 16 juli 2025 14:58 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik ben zelf overgestapt van Moto naar iPhone. Maar gegevens overzetten nooit gedaan.
En elke app apart weer geïnstalleerd: invullen van gebruikernaam + wachtwoord + configureren.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niet van TAL. Zit een paar jaar tussen.quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:00 schreef Vino_Tinto het volgende:
zijjn er meerdere huisjes meets geweest?🐙![]()
Dat gaat niet zo snel neequote:
smart switch, maar dat werkt ook niet en als ik het via een filmpje doe dan krijg ik een ander beeld dan hun laten zienquote:Op woensdag 16 juli 2025 14:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja er zijn apps voor om van iPhone naar Android te synchen.
Wij hadden nog steeds het leukste huisje, ook al vonden andere van niet.quote:Trotste mama van Ambar
In mijn tal/onzin/radio49 periode heb ik ook veel meets gehadquote:Op woensdag 16 juli 2025 15:00 schreef DeZwabber het volgende:
Heb ik een hoop mensen gemeet, of zit ik hier al te lang? Of beide?
Daarna niet meer
Ik heb jou gemeet!quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:00 schreef DeZwabber het volgende:
Heb ik een hoop mensen gemeet, of zit ik hier al te lang? Of beide?
En ik zit hier net 5 jaar
BOLK DIE AMIEIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:
Allemaal handmatig overgezet, want Google heeft andere contacten systeem dan Apple.quote:How can I make this topic about me?![]()
We hadden huisje gehuurd op vakantieparkquote:Op woensdag 16 juli 2025 15:04 schreef hemarookworst het volgende:
wat is een huisjesmeet? in het huis van een fokker?
En heb ook 3 of 4 huismeets gehad
quote:
Ja!quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wij hadden nog steeds het leukste huisje, ook al vonden andere van niet.
Ach wat weten zij nou.🐙![]()
je had toch ook altijd zo hele grote algemene fok kampeer meet?Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Er zijn ook keldermeets, lekker in een kelder zitten. Is een keer wat anders dan een zolderquote:Op woensdag 16 juli 2025 15:04 schreef hemarookworst het volgende:
wat is een huisjesmeet? in het huis van een fokker?Trotste mama van Ambar
O lekker dan ik heb er heel wat instaanquote:Op woensdag 16 juli 2025 15:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Allemaal handmatig overgezet, want Google heeft andere contacten systeem dan Apple.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker dan ik heb er heel wat instaanquote:Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Hoe gaat het met je nieuwe vriend?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En drie jaar daarvan was ik er niet eens.quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb jou gemeet!
En ik zit hier net 5 jaar🐙![]()
Ja, op de Veluwe ergens.quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:06 schreef Vino_Tinto het volgende:
je had toch ook altijd zo hele grote algemene fok kampeer meet?How can I make this topic about me?![]()
Om je contacten over te zetten van een iPhone naar een Motorola (Android), kun je één van de volgende methodes gebruiken:
🔄 Methode 1: Via Google-account (aanbevolen)
Op je iPhone:
Ga naar Instellingen > Mail > Accounts > Voeg account toe > Google. Log in met je Google-account die je ook op je Motorola gaat gebruiken. Zet Contacten synchroniseren aan.
Op je Motorola:
Log in met dezelfde Google-account. Ga naar Instellingen > Accounts > Google > Synchronisatie, en zorg dat Contacten aan staat.
📱 Je contacten verschijnen automatisch op je Motorola binnen enkele minuten.
📥 Methode 2: Via 'Move to iOS' of 'Contacten exporteren'
Als de synchronisatie via Google niet lukt:
Op je iPhone:
Ga naar Instellingen > je naam > iCloud en zet Contacten aan. Ga dan naar www.icloud.com op een computer. Log in en exporteer je contacten als vCard (.vcf) bestand.
Op je Motorola:
Stuur het .vcf-bestand naar jezelf via e-mail. Open de mail op je Motorola en tik op het bestand. Kies Contacten importeren. 🔁 Methode 3: Via apps zoals 'Move to Android'
Je kunt ook gebruikmaken van apps zoals:
Move to Android Copy My Data SHAREit
Beide toestellen moeten dan op hetzelfde wifi-netwerk zitten.“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Je bent zelf raarquote:Op woensdag 16 juli 2025 15:04 schreef Vino_Tinto het volgende:
Dat ik @:fogel en @:paul niet gemeet heb vind ik maar raarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
Nee kan ook niet heb ik nodig voor mijn vrijwilligerswerkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lovy helpdesk.quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:07 schreef Lovely het volgende:
Om je contacten over te zetten van een iPhone naar een Motorola (Android), kun je één van de volgende methodes gebruiken:
Op je iPhone:
Ga naar Instellingen > Mail > Accounts > Voeg account toe > Google. Log in met je Google-account die je ook op je Motorola gaat gebruiken. Zet Contacten synchroniseren aan.
Op je Motorola:
Log in met dezelfde Google-account. Ga naar Instellingen > Accounts > Google > Synchronisatie, en zorg dat Contacten aan staat.
Op je iPhone:
Ga naar Instellingen > je naam > iCloud en zet Contacten aan. Ga dan naar www.icloud.com op een computer. Log in en exporteer je contacten als vCard (.vcf) bestand.
Op je Motorola:
Stuur het .vcf-bestand naar jezelf via e-mail. Open de mail op je Motorola en tik op het bestand. Kies Contacten importeren. 🔁 Methode 3: Via apps zoals 'Move to Android'
Beide toestellen moeten dan op hetzelfde wifi-netwerk zitten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Moet je nagaan. Denk dat jij wel een meetspecialist bent danquote:Op woensdag 16 juli 2025 15:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En drie jaar daarvan was ik er niet eens.
Ik heb er niet zo veel. Maar ik heb dat op de computer overgezet, van google Contacts naar iPhone Contacten.quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker dan ik heb er heel wat instaan
Per telefoonnummer kopieren en plakken: ctrl-c ctrl-v
Geen kans op fouten.How can I make this topic about me?![]()
LovelyChatGPTquote:Op woensdag 16 juli 2025 15:07 schreef Lovely het volgende:
Op je iPhone:
Op je Motorola:
Op je iPhone:
Op je Motorola:
Beide toestellen moeten dan op hetzelfde wifi-netwerk zitten.
quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je nieuwe vriend?
Trotste mama van Ambar
quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je bent zelf raarja en je weet waarom tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar nu kan het
Je hondje.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Helaas lukte dat ook niet, zelfs met een kabeltje niet. Had speciaal een kabeltje gekocht wat in beide toestellen kon om dingen over te zetten maar niets luktequote:Op woensdag 16 juli 2025 15:07 schreef Lovely het volgende:
Op je iPhone:
Op je Motorola:
Op je iPhone:
Op je Motorola:
Beide toestellen moeten dan op hetzelfde wifi-netwerk zitten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh.quote:
Leeft nog steeds, dus hij doet het beter dan de gemiddelde plantTrotste mama van Ambar
Met die ene spin gaat het ook goed ja. Heeft het nog steeds naar haar zin.quote:Trotste mama van Ambar
quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:08 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
ja en je weet waarom toch
Maar nu kan het
Oeh!quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:09 schreef Vino_Tinto het volgende:
En @:fogel je wordt mijn eerste sinds lange tijd
Klopt. Ik meet heel precies.quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Moet je nagaan. Denk dat jij wel een meetspecialist bent dan🐙![]()
Wat stom zeg. Het moet wel gewoon willenquote:Op woensdag 16 juli 2025 15:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helaas lukte dat ook niet, zelfs met een kabeltje niet. Had speciaal een kabeltje gekocht wat in beide toestellen kon om dingen over te zetten maar niets lukte“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Waarom? Jaloerse man?quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:08 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
ja en je weet waarom toch
Maar nu kan hetSomewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Ik hoopte al op zo'n soort antwoordquote:
Ik zat laatst in een space waar iemand vroeg wie toch die Chad Deppity was die zoveel wist.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik zal van de week nog wel eens kijken, voor nu ben ik er helemaal klaar mee.quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb er niet zo veel. Maar ik heb dat op de computer overgezet, van google Contacts naar iPhone Contacten.
Per telefoonnummer kopieren en plakken: ctrl-c ctrl-v
Geen kans op fouten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is fijn.Wat een antwoord ook weer.quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh.
Leeft nog steeds, dus hij doet het beter dan de gemiddelde plant
Eerste wat?quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:09 schreef Vino_Tinto het volgende:
En @:fogel je wordt mijn eerste sinds lange tijdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je zou het denken he, Maar was er even helemaal klaar mee.quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wat stom zeg. Het moet wel gewoon willenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb ook veel FOK!ers ontmoet. Maar ik denk dat @DeZwabber toch wel degene is die ik het vaakst ontmoet heb.I'm surrounded by morons!
Als dat geen swaffelen wordtIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zat laatst in een space waar iemand vroeg wie toch die Chad Deppity was die zoveel wist.
How can I make this topic about me?![]()
Ik ben genezen van mensen van DTS meetenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
O ik had het kunnen wetenquote:
Zei die echt Chad Deppity?quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zat laatst in een space waar iemand vroeg wie toch die Chad Deppity was die zoveel wist.
“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Heb je dat wel eens gedaan dan?quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:13 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik ben genezen van mensen van DTS meetenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:12 schreef Fogel het volgende:
Ik heb ook veel FOK!ers ontmoet. Maar ik denk dat @:dezwabber toch wel degene is die ik het vaakst ontmoet heb.
En verspreid door half het land ook wel. Soms op dezelfde dag.🐙![]()
Hmm dat kan natuurlijk, maar daarom zou je nog wel naar meets moeten kunnen.quote:
Naja, kun je nu mooi de schade inhalen!
Ja logisch als het niet lukt.. op een gegeven moment is het frustrerend als het niet luktquote:Op woensdag 16 juli 2025 15:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zou het denken he, Maar was er even helemaal klaar mee.
Ik ging vroeger ook altijd. En dat vond hij raarquote:Op woensdag 16 juli 2025 15:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm dat kan natuurlijk, maar daarom zou je nog wel naar meets moeten kunnen.
Naja, kun je nu mooi de schade inhalen!
Maar ja nu doe ik wat ik wil
quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is fijn.Wat een antwoord ook weer.
Trotste mama van Ambar
Overstappen van een iPhone (iOS) naar een Android-toestel kan een beetje werk zijn, maar het is zeker mogelijk. Je kunt je gegevens overzetten met behulp van een kabel of draadloos, afhankelijk van je voorkeur en het type Android-toestel.quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
smart switch, maar dat werkt ook niet en als ik het via een filmpje doe dan krijg ik een ander beeld dan hun laten zien
Stappenplan voor het overzetten van gegevens:
1. Maak een back-up van je iPhone:
Zorg ervoor dat je een back-up van je iPhone hebt gemaakt in iCloud of iTunes.
2. Bereid je Android-toestel voor:
Zet je Android-toestel aan en zorg ervoor dat het is verbonden met wifi.
3. Gebruik de overstap-app:
Als je een Samsung-apparaat hebt, kun je de Smart Switch-app gebruiken om gegevens over te zetten. Sommige Android-toestellen bieden ook de mogelijkheid om gegevens over te zetten via een kabel of draadloos via een overstap-app.
4. Kies de over te zetten gegevens:
Selecteer welke gegevens je wilt overzetten, zoals contacten, foto's, agenda-afspraken en meer.
5. Voltooi de overstap:
Volg de instructies op het scherm om de overdracht te voltooien. Zorg ervoor dat beide apparaten zijn verbonden met een stroombron.
Belangrijke punten:
Apps:
Apps kunnen niet direct worden overgezet. Je moet ze opnieuw downloaden uit de Google Play Store.
WhatsApp:
WhatsApp-gegevens kunnen worden overgezet met behulp van de WhatsApp-back-upfunctie en het inloggen op je Google-account op je Android-toestel.
iMessage:
Schakel iMessage uit op je iPhone voordat je overstapt om te voorkomen dat je berichten mist.
Google Drive:
Google Drive kan worden gebruikt om gegevens zoals foto's en documenten over te zetten.
Snelheid:
Een bekabelde overdracht is over het algemeen sneller dan een draadloze overdracht.
Door deze stappen te volgen, kun je succesvol overstappen van een iPhone naar een Android-toestel en je gegevens behouden.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ooh nog voor oktober?quote:
Anders voel ik me genegeerd en blijf ik in oktober wel gewoon thuis
Ja, en toen moest de ander het gaan uitleggen wat het was. Tranen met tuiten gelachen.quote:
je gaat gewoon meequote:Op woensdag 16 juli 2025 15:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ooh nog voor oktober?
Anders voel ik me genegeerd en blijf ik in oktober wel gewoon thuis
Ja echt welquote:Op woensdag 16 juli 2025 15:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja logisch als het niet lukt.. op een gegeven moment is het frustrerend als het niet luktWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Weer even arbeiden
Werk ze.quote:
Kom jij ook?quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Al moeten we het hotel zelf de goede kant op sturen.![]()
Dan ontmoet ik wel eerst jou, zodat Vino eerst Fogel kan ontmoeten
Jij liever dan ik!quote:![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja, en toen moest de ander het gaan uitleggen wat het was. Tranen met tuiten gelachen.![]()
alleen @DeZwabber woont bij mij in de buurtquote:Op woensdag 16 juli 2025 15:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Kom jij ook?![]()
Dan wordt @Fogel niet mijn eerste![]()
![]()
Jij en dezwabber
locktoberquote:Op woensdag 16 juli 2025 15:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ooh nog voor oktober?
Anders voel ik me genegeerd en blijf ik in oktober wel gewoon thuisUw ADH vitamine Worst
Het mooie was dat deze man zichzelf een serieuze journalist noemt Sterker nog de last reporter standing. Maar deze wist hij duidelijk even niet.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Arme @Fogelquote:Op woensdag 16 juli 2025 15:22 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
alleen @:dezwabber woont bij mij in de buurt
Dan wordt @:fogel niet mijn eerste![]()
![]()
Jij en dezwabber
Wij
Venloquote:
Lekker in de poep rollen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik dacht altijd in Arnhem, hoe kom ik daar dan bijquote:
Komt Wilders daar ook niet vandaan?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Maar ik ben geen Limburger! Ik identificeer me als Tukkerquote:
oke is zal geen grapjes meer maken over limburgers
Ik mag nog steeds grapjes maken over limburgers
Dat is iemand andersquote:Op woensdag 16 juli 2025 15:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik dacht altijd in Arnhem, hoe kom ik daar dan bij
Limburgers zijn ook verre van grappig.quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:26 schreef Vino_Tinto het volgende:
oke is zal geen grapjes meer maken over limburgers“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja, krijgt hier ook altijd de meeste stemmen, best bijzonderquote:Op woensdag 16 juli 2025 15:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Komt Wilders daar ook niet vandaan?Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Tuks met een zachte G.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
O nou ja maakt ook niet uit natuurlijkquote:
Gewoon Nederlands, met een accent her en der opgepikt na 17 jaar Tukkerland, 11 jaar Brabant, 8 jaar Zeeland, 6 jaar Limburg.quote:
Maar mn basisaccent als ik dronken word is wel Tuks
Ik heb je nog niet dronken meegemaaktquote:Op woensdag 16 juli 2025 15:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gewoon Nederlands, met een accent her en der opgepikt na 17 jaar Tukkerland, 11 jaar Brabant, 8 jaar Zeeland, 6 jaar Limburg.
Maar mn basisaccent als ik dronken word is wel Tuks
Ik meet graag en heb niet veel reden nodig.quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Kom jij ook?![]()
🐙![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gewoon Nederlands, met een accent her en der opgepikt na 17 jaar Tukkerland, 11 jaar Brabant, 8 jaar Zeeland, 6 jaar Limburg.
Maar mn basisaccent als ik dronken word is wel Tuks![]()
Ster van Twente!quote:
maar ik kom gewoon uit EnschedeSomewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Daar ben ik een keer geweest! Enchede! Bij NilsVan Men2B
In zijn huis
Nee ik hou niet zo van dat accent, dus zo lang ik nog helder kan nadenken onderdruk ik hetquote:Op woensdag 16 juli 2025 15:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb je nog niet dronken meegemaakt
Nog geen onweer gehad moet er zo nog even uit en zit er eigenlijk op te wachtenquote:
@Dotteke ook toch?quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ster van Twente!
maar ik kom gewoon uit EnschedeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:net zo oud als Lovely en Paul
is ook niet zo moeilijkquote:
Je had natuurlijk ook kunnen zeggen: "ik meet niet graag, maar als jij en Vino komen maak ik wel een uitzondering"quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik meet graag en heb niet veel reden nodig.
[quote]Op woensdag 16 juli 2025 15:32 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]net zo oud als Lovely en Paul
[..]
Paul is 12.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee! Ik heb wat dingen afgerond naar hele jaren. Nog 1 maand en 1 dag voordat ik die leeftijd hebquote:
Daar heb ik ook gewoond, mij zussen en dochter wonen daar nogquote:Op woensdag 16 juli 2025 15:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ster van Twente!
maar ik kom gewoon uit EnschedeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Arme ik... zit in een management meeting die saai is.quote:I'm surrounded by morons!
Ik vind dat wel tegenvallen, al hebben ze best wel wat ontwikkeld sinds ik er weg ben (mag ook wel in 25 jaar natuurlijkquote:)
Ik lig thuis op de bankquote:Op woensdag 16 juli 2025 15:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Arme ik... zit in een management meeting die saai is.
Ik heb er gewoond, maar ik kom oorspronkelijk uit Bergen op Zoom, daarna naar Enschede verhuisd, vandaar naar Ede, toen naar Winterswijk. Weer terug naar Enschede, (wat ik nooit had moeten doenquote:) en toen naar Warnsveld
Doe je goed!quote:
Ik wil niet thuis op de bank liggen want het is daar veelste warm.I'm surrounded by morons!
Dan zonder kleren op de bank liggenquote:Op woensdag 16 juli 2025 15:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Doe je goed!
Ik wil niet thuis op de bank liggen want het is daar veelste warm.![]()
Heb jij geen airco? Of kennen ze dat niet in Noorwegen?Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Oh, he, ik zei niets over de selectie van wie ik meet.quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Je had natuurlijk ook kunnen zeggen: "ik meet niet graag, maar als jij en Vino komen maak ik wel een uitzondering"
Meer als in, ik reis gerust naar de andere kant van het land om hoi te komen zeggen. @Fogel weet.🐙![]()
Achja we zouden Muis toch eens leuke werkzaamheden geven op werk.Trotste mama van Ambar
van Enschede naar Edequote:Op woensdag 16 juli 2025 15:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb er gewoond, maar ik kom oorspronkelijk uit Bergen op Zoom, daarna naar Enschede verhuisd, vandaar naar Ede, toen naar Winterswijk. Weer terug naar Enschede, (wat ik nooit had moeten doen) en toen naar Warnsveld
das ook een aardverschuiving![]()
en ik snap waarom![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik twijfel of ik wat ga eten.
Vandaag alleen 3 gekookte eieren gehad, dus op zich mag ik nog wel iets, maar misschien beter wachten tot etenstijdSomewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Ik heb geen airco thuis helaas. Ze kennen het hier wel, daarom zit ik op het werkquote:Op woensdag 16 juli 2025 15:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dan zonder kleren op de bank liggen![]()
Heb jij geen airco? Of kennen ze dat niet in Noorwegen?
Maar normaal gesproken is het hier niet zo warm dat AC nut heeft.I'm surrounded by morons!
Mooie fotoquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dotteke zou zeggen, je moet wel goed eten hequote:Op woensdag 16 juli 2025 15:40 schreef MizzezAmy het volgende:
Vandaag alleen 3 gekookte eieren gehad, dus op zich mag ik nog wel iets, maar misschien beter wachten tot etenstijd
Ja mijn man ging daar bij de politie werken. Heb dat niet lang vol gehouden hoor. Na 4 jaar verhuisd naar Winterswijkquote:Op woensdag 16 juli 2025 15:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
van Enschede naar Ede
das ook een aardverschuiving![]()
en ik snap waarom
Gevulde eieren zoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Vis een optie?quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:40 schreef MizzezAmy het volgende:
Vandaag alleen 3 gekookte eieren gehad, dus op zich mag ik nog wel iets, maar misschien beter wachten tot etenstijdIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Genietsje.quote:
Eieren komen een kip Vino.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik weetquote:Op woensdag 16 juli 2025 15:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh, he, ik zei niets over de selectie van wie ik meet.
Meer als in, ik reis gerust naar de andere kant van het land om hoi te komen zeggen. @:Fogel weet.
En ik vlieg zelfs soms naar een ander land dan waar ik eigenlijk moet zijn om nog ergens een meet in te proppen
Plus dat ik soms plotseling naar vergaderingen moet die "heel belangrijk zijn" om bij een meet te kunnen zijn
Deze man weet wat lekker is hoorquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Echt hoorquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Maar dat is toch niet genoeg Amyquote:Op woensdag 16 juli 2025 15:40 schreef MizzezAmy het volgende:
Vandaag alleen 3 gekookte eieren gehad, dus op zich mag ik nog wel iets, maar misschien beter wachten tot etenstijd
Wel goed eten, desnoods pak je ff wat fruit“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Een banaan is altijd goed.quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar dat is toch niet genoeg Amy
Wel goed eten, desnoods pak je ff wat fruitHow can I make this topic about me?![]()
Ja dat bedoelde ik, dat er misschien maar weinig plekken met airco zijn, omdat het gewoon niet nodig is.quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb geen airco thuis helaas. Ze kennen het hier wel, daarom zit ik op het werk
Maar normaal gesproken is het hier niet zo warm dat AC nut heeft.
Maar toch fijn dat je naar kantoor kan dan
@FreshFruit pakkenquote:Op woensdag 16 juli 2025 15:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wel goed eten, desnoods pak je ff wat fruitUw ADH vitamine Worst
Kibbelingquote:
waarom moet je huilen?quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo ik PMS wel lekker zeg
Lekker jankenIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
quote:
Werkgedoe dat ik snap en niet snap.quote:Trotste mama van Ambar
Of een appel, aardbeien, kiwiquote:
Opal pruimen
owquote:Op woensdag 16 juli 2025 15:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Werkgedoe dat ik snap en niet snap.
Dat is een goed idee. Al ga ik dan voor de lekkerbekjes.quote:
Jah, ik heb nog een meloensalade staan die vandaag op moet.quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wel goed eten, desnoods pak je ff wat fruit
Of een mango-ijsje
quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo ik PMS wel lekker zeg
Lekker janken![]()
🐙![]()
Eerst meloensalade en pas vanavond na het avondeten mag je een ijsjequote:Op woensdag 16 juli 2025 15:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jah, ik heb nog een meloensalade staan die vandaag op moet.
Of een mango-ijsje
Is dit een aanbod?quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh, he, ik zei niets over de selectie van wie ik meet.
Meer als in, ik reis gerust naar de andere kant van het land om hoi te komen zeggen. @:Fogel weet.
Even huilen kan opluchten, uiteindelijk komt alles goed.quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Werkgedoe dat ik snap en niet snap.
Ik moet gewoon teveel uitvoerende taken doen en elke keer als ik weer een leuke bedenk taak heb, dan wordt mij dat weer afgepakt omdat ik die uitvoerende taken moet doen, omdat ze vinden dat niemand anders dat beter kan.
Ondertussen zijn al die taken zo geminimaliseerd met zoveel gezeur eromheen dat ik mij totaal opgesloten voel en geen ene vorm van motivatie heb.Trotste mama van Ambar
Maar het ijsje heeft minder kcal dan de meloen denk ikquote:Op woensdag 16 juli 2025 15:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Eerst meloensalade en pas vanavond na het avondeten mag je een ijsje
Soms ff nodig, alleen geen idee of het helpt/werktquote:Op woensdag 16 juli 2025 15:50 schreef gebrokenglas het volgende:
Oeh, Lovely treedt even streng op.....
Het gaat vooral even om het honger gevoel, toch?quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar het ijsje heeft minder kcal dan de meloen denk ikHow can I make this topic about me?![]()
Bij mij welquote:Op woensdag 16 juli 2025 15:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Soms ff nodig, alleen geen idee of het helpt/werkt
Ik hoorde in de wandelgangen dat @Lovely Mod gaat worden.quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:50 schreef gebrokenglas het volgende:
Oeh, Lovely treedt even streng op.....“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Maar wat voedt meer ?quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar het ijsje heeft minder kcal dan de meloen denk ik
Maar is het nu PMS dat je dit zo voelt, of moet er iets aan je werk veranderen?quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet gewoon teveel uitvoerende taken doen en elke keer als ik weer een leuke bedenk taak heb, dan wordt mij dat weer afgepakt omdat ik die uitvoerende taken moet doen, omdat ze vinden dat niemand anders dat beter kan.
Ondertussen zijn al die taken zo geminimaliseerd met zoveel gezeur eromheen dat ik mij totaal opgesloten voel en geen ene vorm van motivatie heb.Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Dat vind ik prima.quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik hoorde in de wandelgangen dat @:lovely Mod gaat worden.How can I make this topic about me?![]()
Oh en vroeger zat bij die uitvoerende taken nog een beetje coordinatie e.d. maar dat wordt weer overgedragen aan iemand anders en er komt weer een boel kantoorbureaucratie bij kijken en ben er eigenlijk wel klaar mee.Trotste mama van Ambar
Dus jij luistert wel naar mij?quote:
Oh maar dat heb ik niet, anders had ik al wel iets gegetenquote:Op woensdag 16 juli 2025 15:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het gaat vooral even om het honger gevoel, toch?
Specifiek gisteren en vandaag is het PMS waardoor ik de rest niet kan beantwoorden.quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar is het nu PMS dat je dit zo voelt, of moet er iets aan je werk veranderen?Trotste mama van Ambar
pruimenquote:Op woensdag 16 juli 2025 15:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Of een appel, aardbeien, kiwi
Opal pruimen
Uw ADH vitamine Worst
Ik stem ook voor!quote:Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Ik heb nog niks gehoord eroverquote:Op woensdag 16 juli 2025 15:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik hoorde in de wandelgangen dat @:lovely Mod gaat worden.
Dan had ik dus de scoop.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hmm ja dat is kut, maar goed dat je je ervan bewust bent. Dan maar gewoon huilen en chocolade etenquote:Op woensdag 16 juli 2025 15:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Specifiek gisteren en vandaag is het PMS waardoor ik de rest niet kan beantwoorden.
Ja Muis je hebt zoveel kennis in huis enzo. Wat moet ik doen? Beetje testenGa eens heen zeg
Iedereen kan testen
Trotste mama van Ambar
Amy weet dat gewoon.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Net nog op!quote:![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Mag ik hier iets over zeggen?quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Verkwanseling van talent vind ik het.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heb je het wel eens aangegeven aan je werkgever dat je het hier niet mee eens ben?quote:Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ik heb geen andere werkgever op 5 min fietsen, met zoveel thuiswerken die hetzelfde of meer betaald. Dus er zijn wel een aantal dingen die ik met de koop toe moet nemen ja. Toch ga ik gewoon lekker door met klagen.Trotste mama van Ambar
Vandaag nog johquote:Op woensdag 16 juli 2025 15:59 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Heb je het wel eens aangegeven aan je werkgever dat je het hier niet mee eens ben?
En de afgelopen maandenTrotste mama van Ambar
owquote:![]()
Ja het is ongeloof kut. En ik zou inderdaad ook niet zo snel ander werk zoeken hoor. Zeker niet met zoveel thuis werken, dus daar snap ik je wel in
Het is ook dat testen nog wel leuk was als niet iedereen en zijn moeder ermee ging bemoeien en debiele vragen gaan stellen omdat ze het niet snappen.
Ga als simpele ziel niet iets proberen te begrijpen, houdt het maar lekker bij je Gant charts.Trotste mama van Ambar
Nee, totaal niet. Het is duidelijk dat je goed bent in je werk dat vooropstaand. Maar je hebt ook andere talenten als in: het ontwerpen van kleding ,het zorgen voor je hondje bijv. Verdeel die energie. Of heb je het echt nodig om op je werk het toplevel te halen dat wanneer je thuis komt helemaal leeg bent?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En sowieso blijven aangeven
Al denk ik te lezen dat het niet echt zal helpen
Nee, maar ik moet wel motivatie hebben om mijn werk te doen door niet-leuke taken af te wisselen met leuke taken. Waarbij ik mijn hersens moet gebruiken. Als ik nergens mij brein bij moet gebruiken word ik ook maar depri en ongelukkig.quote:Op woensdag 16 juli 2025 16:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Het is duidelijk dat je goed bent in je werk dat vooropstaand. Maar je hebt ook andere talenten als in: het ontwerpen van kleding ,het zorgen voor je hondje bijv. Verdeel die energie. Of heb je het echt nodig om op je werk het toplevel te halen dat wanneer je thuis komt helemaal leeg bent?Trotste mama van Ambar
Zo eigenwijs als een aambeeld.quote:Op woensdag 16 juli 2025 16:04 schreef Vino_Tinto het volgende:
En sowieso blijven aangeven
Al denk ik te lezen dat het niet echt zal helpen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jammer is dat wel, als je niet gehoord wordt door je werkgever
Ach ik kan altijd nog ambiëren om een hersenloze arbeidsslaaf te worden zoals de gemiddelde werknemer.Trotste mama van Ambar
Wat ik ook bemerk is dat je soms stoort aan het niveau van je collega`s . Niet iedereen is hoogbegaafd Muis.quote:Op woensdag 16 juli 2025 16:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee, maar ik moet wel motivatie hebben om mijn werk te doen door niet-leuke taken af te wisselen met leuke taken. Waarbij ik mijn hersens moet gebruiken. Als ik nergens mij brein bij moet gebruiken word ik ook maar depri en ongelukkig.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ben niet hoogbegaafd. Of heel erg slim. Ben best gemiddeld.quote:Op woensdag 16 juli 2025 16:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat ik ook bemerk is dat je soms stoort aan het niveau van je collega`s . Niet iedereen is hoogbegaafd Muis.Trotste mama van Ambar
Dit is wel bovengemiddels voor muizen hoor.quote:Op woensdag 16 juli 2025 16:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben niet hoogbegaafd. Of heel erg slim. Ben best gemiddeld.🐙![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2025 16:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit is wel bovengemiddels voor muizen hoor.
Gemiddeld slim.I'm surrounded by morons!
Je hebt wel een drive en wil goed presteren. Maar soms wil je iets te snel en als dat niet gaat resulteert het in een teleurstelling.quote:Op woensdag 16 juli 2025 16:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben niet hoogbegaafd. Of heel erg slim. Ben best gemiddeld.
Be like bamboe.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Overwoekerend en niet meer weg te krijgen?quote:Op woensdag 16 juli 2025 16:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je hebt wel een drive en wil goed presteren. Maar soms wil je iets te snel en als dat niet gaat resulteert het in een teleurstelling.
Be like bamboe.Trotste mama van Ambar
Zo, stomme vergadering is over.I'm surrounded by morons!
En ga mee met de wind.quote:Op woensdag 16 juli 2025 16:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Overwoekerend en niet meer weg te krijgen?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zit niet in de aard van het beestje. Tenzij de wind toevallig al de goede richting opwaaide.quote:Trotste mama van Ambar
Biertje dan maar?quote:
Dat weet ik.quote:Op woensdag 16 juli 2025 16:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zit niet in de aard van het beestje. Tenzij de wind toevallig al de goede richting opwaaide.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Eerst naar huis, via een pakketpunt. Twee boeken en wat kabels liggen daar in de hitte op mij te wachten.quote:I'm surrounded by morons!
Ik zei in maart al:
doe X, want dan ben je snel klaar en kun je hogerop verkopen dat het klaar is.
Maakt hele projectplanning voor Y.
Hoofdkantoor zegt: oh Z moet geïntroduceerd worden. Tja nu lukt Y niet meer, dus gaan we alsnog X doen.
Maanden verspildEn nu ineens moet het allemaal af zijn.
Trotste mama van Ambar
quote:quote:
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢
Forum Opties Forumhop: Hop naar: