SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Oh... Waar gaat het op mis dan?quote:
Pardon ik moest Dotteke quoten.How can I make this topic about me?![]()
Maar we gaan toch bier drinken in oktober?
Kom je dan ook met de auto?
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Het gaat gaat er ook voornamelijk om dat je even bent geweestquote:Op woensdag 16 juli 2025 14:46 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik geef sinds mijn burnout altijd bij binnenkomst aan dat ik niet weet hoelang ik blijf, werkt goed voor mij“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
wie is we?quote:Op woensdag 16 juli 2025 14:52 schreef Vino_Tinto het volgende:
Kom je dan ook met de auto?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Mooie TT trouwens.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nu werkt die quote helemaal niet maar had het tegen @MizzezAmy
samen naar die nieuwe mannenstripclub in Rotterdam?quote:Op woensdag 16 juli 2025 14:53 schreef Vino_Tinto het volgende:
Nu werkt die quote helemaal niet maar had het tegen @:MizzezAmyUw ADH vitamine Worst
Heb ik nooit hoeven doen hoorquote:Op woensdag 16 juli 2025 14:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
best irritant als je elke keer een reden moet geven waarom je niet drinkt
terwijl anders om iemand niet vraagt
waarom hij/zij wel drinkt
Wil je een wijntje nee dank je doe mij maar een spa rood.
En dan krijg ik een spa rood zonder gezeurVan Iphone naar Androidquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Wie ben ik?quote:Op woensdag 16 juli 2025 14:53 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Jij?
@:fogel @:MizzezAmy @:loveislikeakiss ???I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Is ook zoquote:Op woensdag 16 juli 2025 14:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het gaat gaat er ook voornamelijk om dat je even bent geweestIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op woensdag 16 juli 2025 14:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh... Waar gaat het op mis dan?
Pardon ik moest Dotteke quoten.Gaat lekker zo.quote:Op woensdag 16 juli 2025 14:53 schreef Vino_Tinto het volgende:
Nu werkt die quote helemaal niet maar had het tegen @:MizzezAmy
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
het wordt hier wel wat donkerder. Ik denk dat we zo regen krijgen
Dot is slim gewordenquote:Op woensdag 16 juli 2025 14:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ik nooit hoeven doen hoor
Wil je een wijntje nee dank je doe mij maar een spa rood.
En dan krijg ik een spa rood zonder gezeur
[..]
Van Iphone naar Android
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Is het toeval dat mooietop6 op de 6e plek staat?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaquote:
Lange tijd geleden dat ik hem heb gezien
Neequote:Op woensdag 16 juli 2025 14:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Is het toeval dat mooietop6 op de 6e plek staat?I'm surrounded by morons!
Wacht wat... je hebt hem wel ontmoet en mij niet?quote:Op woensdag 16 juli 2025 14:55 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaa
Lange tijd geleden dat ik hem heb gezienI'm surrounded by morons!
nee het is een vooropgezet plan van de overheidquote:Op woensdag 16 juli 2025 14:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Is het toeval dat mooietop6 op de 6e plek staat?Uw ADH vitamine Worst
Zal inmiddels al meer dan tien jaar geleden zijn denk ik?quote:Op woensdag 16 juli 2025 14:55 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaa
Lange tijd geleden dat ik hem heb gezien🐙![]()
Dat was al besloten tijdens de vorige meeting.quote:Op woensdag 16 juli 2025 14:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Is het toeval dat mooietop6 op de 6e plek staat?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En van de RabobankIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Het overzetten van gegevens lukt niet.quote:Op woensdag 16 juli 2025 14:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh... Waar gaat het op mis dan?
Pardon ik moest Dotteke quoten.
Ik laat het zaterdag door een repearhuis doen kost mij wel ffkes 45 euriesWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
oktober ben ik jarig dus wel goede zuipmaandquote:Op woensdag 16 juli 2025 14:53 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Jij?
@:fogel @:MizzezAmy @:loveislikeakiss ???Uw ADH vitamine Worst
Jazeker heb ik @DeZwabber gemeetquote:Op woensdag 16 juli 2025 14:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wacht wat... je hebt hem wel ontmoet en mij niet?
Ze zeggen dat als je altijd iphone gehad heb je niets met een android kanquote:
De tijd zal het lerenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Sowieso tal meet toch? Bij kally?quote:Op woensdag 16 juli 2025 14:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zal inmiddels al meer dan tien jaar geleden zijn denk ik?
Ik weet het niet meer... 10 jaar geleden zekerAls het niet langer is
@Dotteke vergeten te taggenquote:Op woensdag 16 juli 2025 14:55 schreef MooieTop6 het volgende:
https://support.google.com/android/answer/13626960?hl=en misschien?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dus dan ga je mee?quote:Op woensdag 16 juli 2025 14:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
oktober ben ik jarig dus wel goede zuipmaandIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ja en een huisjesmeet.quote:Op woensdag 16 juli 2025 14:57 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Sowieso tal meet toch? Bij kally?
Ik weet het niet meer... 10 jaar geleden zekerAls het niet langer is
Ja ik was optimistisch in mijn schatting.🐙![]()
Ik ben zelf overgestapt van Moto naar iPhone. Maar gegevens overzetten nooit gedaan.
En elke app apart weer geïnstalleerd: invullen van gebruikernaam + wachtwoord + configureren.How can I make this topic about me?![]()
Nee, dan kom ik met de trein, of hotelquote:Op woensdag 16 juli 2025 14:52 schreef Vino_Tinto het volgende:
Kom je dan ook met de auto?It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
geen idee zie ik dan wel en ligt eraan waar we gaanquote:Uw ADH vitamine Worst
Hoe lang doet het hotel er over?quote:Op woensdag 16 juli 2025 14:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, dan kom ik met de trein, of hotel🐙![]()
Die ene huisjesmeet of een andere?quote:Op woensdag 16 juli 2025 14:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja en een huisjesmeet.
Ja ik was optimistisch in mijn schatting.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Nee ook niet. Ik kan niet alles van de iphone in google zetten ik heb ook google drive gedownload lukt ook nietquote:Op woensdag 16 juli 2025 14:55 schreef MooieTop6 het volgende:
https://support.google.com/android/answer/13626960?hl=en misschien?
Ik heb voor nu de moed even opgegeven.
Ga het zaterdag wel laten doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: