SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
"auw! auw! auw! auw! auw! auw! auw! auw! "quote:Op woensdag 16 juli 2025 12:29 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat valt tegen, heb er ervaring mee...🐙![]()
![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
bericht dat je wilde plaatsen:Weet niet of ik nog zin heb om energie in een veraf te stoppen, maar na mijn laatste fotoverslag was ik ook ruim 10 jaar gestopt met reizenquote:Op woensdag 16 juli 2025 12:34 schreef Fogel het volgende: [..] Vaker op reis en vaker posten dan maar.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Fris buiten maar is wel even lekker zo..“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Van mij mag het even deze temperatuur blijvenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ff die Liev bolken hoor, ik wil over haar heenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Per ongeluk dts ontvolgd, en gewend dat die boven staat bij MyAT en dus in verkeerde posten
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dirty old menquote:Op woensdag 16 juli 2025 12:47 schreef MooieTop6 het volgende:
Ff die Liev bolken hoor, ik wil over haar heen
Ik zie hetquote:Op woensdag 16 juli 2025 12:47 schreef hemarookworst het volgende:
Per ongeluk dts ontvolgd, en gewend dat die boven staat bij MyAT en dus in verkeerde posten
Kan gebeuren.quote:Op woensdag 16 juli 2025 12:44 schreef hemarookworst het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Weet niet of ik nog zin heb om energie in een veraf te stoppen, maar na mijn laatste fotoverslag was ik ook ruim 10 jaar gestopt met reizenI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik heb laatst mijn MyAt helemaal opgeschoond“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Die gebruik ik nooitquote:Op woensdag 16 juli 2025 12:50 schreef Lovely het volgende:
Ik heb laatst mijn MyAt helemaal opgeschoondWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Ik alleen maar.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Ik kom over heel FOK! dan eens daar en dan eens daarquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik wel, staan alle topics in waar ik in post/volg.. maar nu maar 3 nogquote:
Een Mariootje.quote:Op woensdag 16 juli 2025 12:47 schreef hemarookworst het volgende:
Per ongeluk dts ontvolgd, en gewend dat die boven staat bij MyAT en dus in verkeerde posten“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb nog nooit MyAT gebruiktquote:Op woensdag 16 juli 2025 12:50 schreef Lovely het volgende:
Ik heb laatst mijn MyAt helemaal opgeschoond
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Hoe kom je dan in bijv dts, of klik je dan actieve topics aan?quote:“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Gewoon fok in mijn adresbalk typen en dan kom ik vanzelf in ONZquote:Op woensdag 16 juli 2025 12:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hoe kom je dan in bijv dts, of klik je dan actieve topics aan?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ah dat kan ook, ik heb mijn actieve topics in mijn adressen balk staan, als ik fok in typ..quote:Op woensdag 16 juli 2025 12:55 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Gewoon fok in mijn adresbalk typen en dan kom ik vanzelf in ONZ“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Liev gaat helemaal losIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik klik boven in de index op ONZ en dan in DTSquote:Op woensdag 16 juli 2025 12:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hoe kom je dan in bijv dts, of klik je dan actieve topics aan?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo heeft iedereen zijn of haar eigen manier, hoe die in een topic komtquote:Op woensdag 16 juli 2025 12:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik klik boven in de index op ONZ en dan in DTS
Zes uur in de morgen, de stad uitgestorven
Bel voor een bootycall, maar niemand wil het horen
Waar uit gekickt?quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:01 schreef Vino_Tinto het volgende:
Broertje belde, wordt er gelijk uitgekicktWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Was je k/d-ratio niet gewoon te dramatisch?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
O je bent nog aan het gamen ookquote:
ik wilde net beginnen met de campaignquote:Op woensdag 16 juli 2025 13:03 schreef MooieTop6 het volgende:
Was je k/d-ratio niet gewoon te dramatisch?
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Mijn bolkcampaign begint nuIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Mm alweer gefaald
Soms zit het mee en soms zit het tegen“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Gelukkig valt er nu geen regenquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Drukbolquote:
Het is idd droog, wel een bui gevallen hierquote:“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Hier is het half bewolkt nu, wel harde woeiquote:Op woensdag 16 juli 2025 13:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Het is idd droog, wel een bui gevallen hierIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Geen harde woeiquote:Op woensdag 16 juli 2025 13:14 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Hier is het half bewolkt nu, wel harde woei“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Het ziet er naar uit dat je dik gaat winnen deze maandquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vandaag valt er veel regenquote:Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
wie weetquote:Op woensdag 16 juli 2025 13:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het ziet er naar uit dat je dik gaat winnen deze maand
Lekker ver komenI'm surrounded by morons!
Welquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Je doet er in ieder geval hard je best voorquote:
1,5 meter?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
O hier veel meer, het komt nu ook met bakken de lucht uitquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Valt er misschien morgen niksquote:Op woensdag 16 juli 2025 13:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O hier veel meer, het komt nu ook met bakken de lucht uit
Wat nu valt, valt morgen niet. Dat klopt.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Uhu..quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat nu valt, valt morgen niet. Dat klopt.“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat nu valt, valt morgen niet. Dat klopt.
Spaghetti mit kartoffelschnitzelquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Pizza diavolo.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ga naar de winkel of pizzaboerquote:
Wat nu valt zal zeker morgen niet vallen zei mijn vader altijdquote:
Had net mijn dochter aan de foon. Ze zegt de zon schijnt en ineen keer onweer een hele harde knal en even later klettert het met bakken de lucht uitWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoe maak je borderlinesaus?quote:I'm surrounded by morons!
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Forum Opties Forumhop: Hop naar: