Barry Hughes!quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:37 schreef Marcoss het volgende:
[..]
De Engelse coaches kunnen ook geen Nederlands!
Sowieso het altijd uiterst onsympathieke Alpecin, en ik denk ook Soler en de driekleur van Wellens te hebben gezien.quote:
Serieusquote:Op woensdag 16 juli 2025 14:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
Visma, Alpecin, EF en Wanty al aan het blokken
EF voor de gele trui van Healy die alleen in het gedrang komt als een Jegat meegaatquote:Op woensdag 16 juli 2025 14:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
Visma, Alpecin, EF en Wanty al aan het blokken
EF hoeft in principe alleen te controleren als er iemand gevaarlijk mee zit, maar Wanty en Alpecin gaan er dus voor. Tsja.quote:Op woensdag 16 juli 2025 14:08 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Wel te veel ploegen die willen controleren.
Het is nu France2 geworden. Als Belg kan ik ook wat mijn Frans. Tot Sporza online is.quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:58 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Dan zou ik het eerder andersom doen. Stream aan laten staan en dit topic dichtdoen.
Daarom rijden ze ook, die 3 zijn nog niet echt 'weg'quote:Op woensdag 16 juli 2025 14:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vind het trouwens een erg magere kopgroep voor zo'n etappe
Gaat toch richting de minuut.quote:Op woensdag 16 juli 2025 14:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarom rijden ze ook, die 3 zijn nog niet echt 'weg'
Ja we kijken ook.quote:Op woensdag 16 juli 2025 14:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Gaat toch richting de minuut.
Je busje zeker door z'n assen gezakt toen je paar BBW's inlaaddequote:Op woensdag 16 juli 2025 14:14 schreef de_boswachter het volgende:
Ben benieuwd of de PCS Bangbus weer gemaakt is. Reparatie kan nogal lang duren bij Franse garages weet ik uit ervaring
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |