Barry Hughes!quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:37 schreef Marcoss het volgende:
[..]
De Engelse coaches kunnen ook geen Nederlands!
Sowieso het altijd uiterst onsympathieke Alpecin, en ik denk ook Soler en de driekleur van Wellens te hebben gezien.quote:
Serieusquote:Op woensdag 16 juli 2025 14:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
Visma, Alpecin, EF en Wanty al aan het blokken
EF voor de gele trui van Healy die alleen in het gedrang komt als een Jegat meegaatquote:Op woensdag 16 juli 2025 14:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
Visma, Alpecin, EF en Wanty al aan het blokken
EF hoeft in principe alleen te controleren als er iemand gevaarlijk mee zit, maar Wanty en Alpecin gaan er dus voor. Tsja.quote:Op woensdag 16 juli 2025 14:08 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Wel te veel ploegen die willen controleren.
Het is nu France2 geworden. Als Belg kan ik ook wat mijn Frans. Tot Sporza online is.quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:58 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Dan zou ik het eerder andersom doen. Stream aan laten staan en dit topic dichtdoen.
Daarom rijden ze ook, die 3 zijn nog niet echt 'weg'quote:Op woensdag 16 juli 2025 14:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vind het trouwens een erg magere kopgroep voor zo'n etappe
Gaat toch richting de minuut.quote:Op woensdag 16 juli 2025 14:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarom rijden ze ook, die 3 zijn nog niet echt 'weg'
Ja we kijken ook.quote:Op woensdag 16 juli 2025 14:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Gaat toch richting de minuut.
Je busje zeker door z'n assen gezakt toen je paar BBW's inlaaddequote:Op woensdag 16 juli 2025 14:14 schreef de_boswachter het volgende:
Ben benieuwd of de PCS Bangbus weer gemaakt is. Reparatie kan nogal lang duren bij Franse garages weet ik uit ervaring
Sow koekoekquote:Op woensdag 16 juli 2025 14:16 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Je busje zeker door z'n assen gezakt toen je paar BBW's inlaadde
quote:Op woensdag 16 juli 2025 14:16 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Je busje zeker door z'n assen gezakt toen je paar BBW's inlaadde
Goed idee. Wasmachine zit hier ook nog volquote:
quote:‘Brachten ooit bijna Wilco ten val’
Vingegaard werd voor de start van de elfde etappe gewezen op de woorden van Koeman en kon zich daar uitstekend in vinden. „Om eerlijk te zijn ben ik het wel met hem eens”, zei de Deense tweevoudig Tourwinnaar, die momenteel op de vierde plaats staat in het algemeen klassement. Hij herinnert zich ook op een moment waar zijn ploeggenoot Wilco Kelderman bijna de dupe werd van een soortgelijke situatie.
„Twee jaar geleden waren we in de Tour aan het trainen voor de tijdrit in Combloux. Er reden toen veel mensen met ons mee en zij zorgden er bijna voor dat Wilco ten val kwam. Het kan dus best gevaarlijk zijn.”
Flopgroep heeft pas 40s, dit is nog niet gespeeld.quote:Op woensdag 16 juli 2025 14:17 schreef mitt het volgende:
Als het een beetje tegenzit gebeurt er de komende uren helemaal niets..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |