quote:mijn moeder is vermoord
Ja, vind ik ook hoor. Ik snap niet waarom een buitenlander die zijn vrouw vermoordt wel eerwraak pleegt en een Nederlander niet.quote:
Eerwraak bestaat in onze geschiedenis niet.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 23:46 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook hoor. Ik snap niet waarom een buitenlander die zijn vrouw vermoordt wel eerwraak pleegt en een Nederlander niet.
Het hangt van het motief af of er sprake is van eerwraak. Als dat gebeurd omdat er gevonden wordt dat de eer van de familie geschonden is dan heet dat eerwraak. Daar is bij mensen met een migratieachtergrond vaker sprake van.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 23:46 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook hoor. Ik snap niet waarom een buitenlander die zijn vrouw vermoordt wel eerwraak pleegt en een Nederlander niet.
Ja, das makkelijk.quote:
Hou toch op, een moeder voor de ogen van haar kinderen afschieten? Wat voor monster ben je dan?quote:Op woensdag 16 juli 2025 00:46 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Het hangt van het motief af of er sprake is van eerwraak. Als dat gebeurd omdat er gevonden wordt dat de eer van de familie geschonden is dan heet dat eerwraak. Daar is bij mensen met een migratieachtergrond vaker sprake van.
Mensen zonder migratieachtergrond doen het eerder uit jaloezie of woede.
Uiteindelijk is het vermoordden van iemand net zo erg.
Geen toeslagen terugbetalen of familie tot de 3e generatie uitzetten? Icm met doodstraf. Vond ik wel een geniaal plan.quote:Op woensdag 16 juli 2025 02:54 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja, das makkelijk.
Vele verliezers en een dader, das geen verliezer of slachtoffer. Das een moordenaar en een enorm laffe ook.
Voor dit type daders mogen ze best een contact afsluiten met die nieuwe gevangenis in El Salvador.
Rot maar lekker weg tussen 70 man op cel.
Schiet je toch geen zak mee op, mogelijk is het de vader van die kids. Moeten ze ook het land nog uit.quote:Op woensdag 16 juli 2025 03:01 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Geen toeslagen terugbetalen of familie tot de 3e generatie uitzetten? Icm met doodstraf. Vond ik wel een geniaal plan.
Het misbruiken van kindertjes wel.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 23:56 schreef Hathor het volgende:
[..]
Eerwraak bestaat in onze geschiedenis niet.
Goede vergelijking wel.quote:Op woensdag 16 juli 2025 07:02 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Het misbruiken van kindertjes wel.
Waar gaat het in mijn verhaal daarover?quote:Op woensdag 16 juli 2025 02:56 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hou toch op, een moeder voor de ogen van haar kinderen afschieten? Wat voor monster ben je dan?
Das echt een kneuzenactie, dan ben je niveau strontvlieg.
Je blijft lekker bezig met de oneliners…en whataboutism en je zoekt naar allerlei bliksemafleiders. De verhouding eerwraak binnen de allochtone gemeenschap is vele malen hoger dan die binnen de autochtone gemeenschap. Net als kindhuwelijken legaal zijn binnen bepaalde culturenquote:Op woensdag 16 juli 2025 07:02 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Ze keek naar een andere man.quote:Op woensdag 16 juli 2025 07:26 schreef inXs het volgende:
[..]
Maar daar gaat het hier niet over, zijn de motieven uberhaubt al boven tafel?
Als er gereageerd wordt met eerwraak op iets wat nog onduidelijk is, kom ik ook met mijn oneliners. Zo werkt het hier.quote:Op woensdag 16 juli 2025 07:26 schreef inXs het volgende:
[..]
Je blijft lekker bezig met de oneliners…en whataboutism en je zoekt naar allerlei bliksemafleiders. De verhouding eerwraak binnen de allochtone gemeenschap is vele malen hoger dan die binnen de autochtone gemeenschap. Net als kindhuwelijken legaal zijn binnen bepaalde culturen![]()
Maar daar gaat het hier niet over, zijn de motieven uberhaubt al boven tafel?
Ze volgen je profeet.quote:Op woensdag 16 juli 2025 07:02 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Buurtbewoner Tom, die geschreeuw hoorde en vlak daarna ter plaatse kwam, vertelt: „Ik zag dat het slachtoffer een schotwond aan het hoofd had. Wij waren gelukkig niet de eersten die het zagen. De andere buren stonden daar met twee kinderen die in blinde paniek waren.”quote:Op woensdag 16 juli 2025 08:27 schreef TLC het volgende:
Waar ergens in de bron staat dat de kinderen erbij waren ? Ik zie t niet
Bij de een beland je in de gevangenis, bij de ander wordt je als profeet aanboden.quote:Op woensdag 16 juli 2025 07:02 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Maak er even van: religieuze westerse groepen, conservatieve Christenen, etc. Niet de islam is het probleem, religie is het probleemquote:Op woensdag 16 juli 2025 08:21 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Als er gereageerd wordt met eerwraak op iets wat nog onduidelijk is, kom ik ook met mijn oneliners. Zo werkt het hier.
Kindhuwelijken zijn ook normaal binnen enkele Westerse groepen trouwens![]()
![]()
Wie is mijn profeet?quote:
Om te kotsen, niet.quote:Op woensdag 16 juli 2025 08:35 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Bij de een beland je in de gevangenis, bij de ander wordt je als profeet aanboden.
Nee. Mannen zijn het probleem, met de smoes religie/geld/whatever.quote:Op woensdag 16 juli 2025 08:57 schreef inXs het volgende:
[..]
Maak er even van: religieuze westerse groepen, conservatieve Christenen, etc. Niet de islam is het probleem, religie is het probleemmet name conservatisme….
Binnen bepaalde kringen worden zaken genormaliseerd, eerwraak (als dat speelt) is er 1 van. Mannen is wel erg generiek ben ik bangquote:Op woensdag 16 juli 2025 09:05 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Wie is mijn profeet?
[..]
Om te kotsen, niet.
[..]
Nee. Mannen zijn het probleem, met de smoes religie/geld/whatever.
Kunnen we de incel discussie ook weer starten. Arme mannenquote:Op woensdag 16 juli 2025 09:13 schreef MissButterflyy het volgende:
Weer een man die het niet kan verkroppen dat de relatie voorbij is.
Nee, hoezo? De meeste mannen doen dit soort dingen natuurlijk niet.quote:Op woensdag 16 juli 2025 09:15 schreef inXs het volgende:
[..]
Kunnen we de incel discussie ook weer starten. Arme mannen
Volgens mij bedoelen we hetzelfdequote:Op woensdag 16 juli 2025 09:18 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee, hoezo? De meeste mannen doen dit soort dingen natuurlijk niet.
Kindermisbruik is niet normaal, toch gebeurt het zat in NL. Seks met minderjarigen is ook niet normaal, toch vind je hier mensen die zeggen dat ze als 40 jarige best een meid van 16 willen neuken.quote:Op woensdag 16 juli 2025 09:12 schreef inXs het volgende:
[..]
Binnen bepaalde kringen worden zaken genormaliseerd, eerwraak (als dat speelt) is er 1 van. Mannen is wel erg generiek ben ik bangDe smoes is uiteindelijk macht en geld leidt tot macht, net als een positie binnen de religie.
Het probleem is niet de smoes, het probleem is de legitimering en normalisering van bepaalde acties binnen bepaalde kringen/religies. Daardoor gebeuren zaken op grote schaal. De individu heeft vooral een kronkel in zijn hoofd.
Alleen maar vrouwen op straat zou wellicht helpen ja.
Huidige Europese trend zijn 16 jarige Oekraïners die hun moeders vermoorden.quote:Op woensdag 16 juli 2025 10:17 schreef Domnivoor het volgende:
De dader is een moslim, een Roemeen en een PVV’er![]()
Bron: Gerda op Facebook
De oplossing is dan ook dat we een maatschappij maken met substantieel meer vrouwen dan mannen. Dat kan met sperma sorteren.quote:Op woensdag 16 juli 2025 10:53 schreef Servieskast het volgende:
Het zijn overwegend mannen die het probleem zijn.
Dat is meestal wel het motief van femicide.quote:Op woensdag 16 juli 2025 09:13 schreef MissButterflyy het volgende:
Weer een man die het niet kan verkroppen dat de relatie voorbij is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |