quote:mijn moeder is vermoord
Ja, vind ik ook hoor. Ik snap niet waarom een buitenlander die zijn vrouw vermoordt wel eerwraak pleegt en een Nederlander niet.quote:
Eerwraak bestaat in onze geschiedenis niet.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 23:46 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook hoor. Ik snap niet waarom een buitenlander die zijn vrouw vermoordt wel eerwraak pleegt en een Nederlander niet.
Het hangt van het motief af of er sprake is van eerwraak. Als dat gebeurd omdat er gevonden wordt dat de eer van de familie geschonden is dan heet dat eerwraak. Daar is bij mensen met een migratieachtergrond vaker sprake van.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 23:46 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook hoor. Ik snap niet waarom een buitenlander die zijn vrouw vermoordt wel eerwraak pleegt en een Nederlander niet.
Ja, das makkelijk.quote:
Hou toch op, een moeder voor de ogen van haar kinderen afschieten? Wat voor monster ben je dan?quote:Op woensdag 16 juli 2025 00:46 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Het hangt van het motief af of er sprake is van eerwraak. Als dat gebeurd omdat er gevonden wordt dat de eer van de familie geschonden is dan heet dat eerwraak. Daar is bij mensen met een migratieachtergrond vaker sprake van.
Mensen zonder migratieachtergrond doen het eerder uit jaloezie of woede.
Uiteindelijk is het vermoordden van iemand net zo erg.
Geen toeslagen terugbetalen of familie tot de 3e generatie uitzetten? Icm met doodstraf. Vond ik wel een geniaal plan.quote:Op woensdag 16 juli 2025 02:54 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja, das makkelijk.
Vele verliezers en een dader, das geen verliezer of slachtoffer. Das een moordenaar en een enorm laffe ook.
Voor dit type daders mogen ze best een contact afsluiten met die nieuwe gevangenis in El Salvador.
Rot maar lekker weg tussen 70 man op cel.
Schiet je toch geen zak mee op, mogelijk is het de vader van die kids. Moeten ze ook het land nog uit.quote:Op woensdag 16 juli 2025 03:01 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Geen toeslagen terugbetalen of familie tot de 3e generatie uitzetten? Icm met doodstraf. Vond ik wel een geniaal plan.
Het misbruiken van kindertjes wel.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 23:56 schreef Hathor het volgende:
[..]
Eerwraak bestaat in onze geschiedenis niet.
Goede vergelijking wel.quote:Op woensdag 16 juli 2025 07:02 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Het misbruiken van kindertjes wel.
Waar gaat het in mijn verhaal daarover?quote:Op woensdag 16 juli 2025 02:56 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hou toch op, een moeder voor de ogen van haar kinderen afschieten? Wat voor monster ben je dan?
Das echt een kneuzenactie, dan ben je niveau strontvlieg.
Je blijft lekker bezig met de oneliners…en whataboutism en je zoekt naar allerlei bliksemafleiders. De verhouding eerwraak binnen de allochtone gemeenschap is vele malen hoger dan die binnen de autochtone gemeenschap. Net als kindhuwelijken legaal zijn binnen bepaalde culturenquote:Op woensdag 16 juli 2025 07:02 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Het misbruiken van kindertjes wel.
Ze keek naar een andere man.quote:Op woensdag 16 juli 2025 07:26 schreef inXs het volgende:
[..]
Maar daar gaat het hier niet over, zijn de motieven uberhaubt al boven tafel?
Als er gereageerd wordt met eerwraak op iets wat nog onduidelijk is, kom ik ook met mijn oneliners. Zo werkt het hier.quote:Op woensdag 16 juli 2025 07:26 schreef inXs het volgende:
[..]
Je blijft lekker bezig met de oneliners…en whataboutism en je zoekt naar allerlei bliksemafleiders. De verhouding eerwraak binnen de allochtone gemeenschap is vele malen hoger dan die binnen de autochtone gemeenschap. Net als kindhuwelijken legaal zijn binnen bepaalde culturen![]()
Maar daar gaat het hier niet over, zijn de motieven uberhaubt al boven tafel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |