Je weet dat de schoolvakanties ook een heel deel zijn begonnen? Sterkte met alle kinderen om je heen de komende tijdquote:Op donderdag 17 juli 2025 10:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Köln. En nu maar eens opsodemieteren met die krijsbaby.
Hahahaha, eerste week vakantie daar dit.quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Plakje kaas op het gezicht vd baby gooien. Is ie meteen stil.quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Klopt, die goedkope nepcheddar werkt het beste vanwege het flapeffectquote:Op donderdag 17 juli 2025 11:01 schreef Blues het volgende:
[..]
Plakje kaas op het gezicht vd baby gooien. Is ie meteen stil.
Ja echt
Hep op feesboek gestaan.
https://www.tiktok.com/@:cuutee.kids/video/7395315198522969387
Je weet toch hoe het gaat. Live klagen en schelden op alles wat beweegt, en achteraf een travelsnack over hoe geweldig alles wel wasquote:Op donderdag 17 juli 2025 10:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Je weet dat de schoolvakanties ook een heel deel zijn begonnen? Sterkte met alle kinderen om je heen de komende tijd
Mooiquote:Op donderdag 17 juli 2025 11:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je weet toch hoe het gaat. Live klagen en schelden op alles wat beweegt, en achteraf een travelsnack over hoe geweldig alles wel was
Lekkere vakantie tot nu toe?quote:Op donderdag 17 juli 2025 12:18 schreef fietsie het volgende:
Boh Frans ham kaasbroodje uit de oven...
Geen happen vol zout maar gewoon vanalles kunnen proeven
Ja bedankt he. Heb honger. Ik wil er graag een zonder ham bestellen. Je weet mijn adres.quote:Op donderdag 17 juli 2025 12:18 schreef fietsie het volgende:
Boh Frans ham kaasbroodje uit de oven...
Geen happen vol zout maar gewoon vanalles kunnen proeven
Heel veel van die dingen in jullie vriezer, zodat we ze mee kunnen nemen na de bbqquote:Op donderdag 17 juli 2025 12:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja bedankt he. Heb honger. Ik wil er graag een zonder ham bestellen. Je weet mijn adres.
zonder ham zag ik ze gister niet , ik zal zaterdag nog een keer kijkenquote:Op donderdag 17 juli 2025 12:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja bedankt he. Heb honger. Ik wil er graag een zonder ham bestellen. Je weet mijn adres.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Goed zoquote:Op donderdag 17 juli 2025 11:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je weet toch hoe het gaat. Live klagen en schelden op alles wat beweegt, en achteraf een travelsnack over hoe geweldig alles wel was
Sterkte, komt niet echt fijn uit.quote:Op donderdag 17 juli 2025 14:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
Vannacht last van maag en darmen, gaat nu beter maar eetlust is er niet echt… dus uiteraard heb ik vanmiddag een rondleiding met daarna een etentje voor mijn werk georganiseerd. Whooptidoo![]()
Hopelijk hebben ze toilet in de buurt en lekkere soep of zo.
Gister hoorde ik over een senior, die al 5 dagen last had.quote:Op donderdag 17 juli 2025 14:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
Vannacht last van maag en darmen, gaat nu beter maar eetlust is er niet echt… dus uiteraard heb ik vanmiddag een rondleiding met daarna een etentje voor mijn werk georganiseerd. Whooptidoo![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En toch maar een nieuwe kaasschaaf gekocht. De ander ligt nog ergens waar ik nog niet heb gekeken of gezocht. Alleen schaafde hij niet.
Nee, want er zaten bescherm plakkers op de scherpe snijranden.![]()
@fietsie …lekker hoor zķ in Frankrijk. 🇫🇷
Dank je. Het wordt ws de honingraat. Ooit 😇quote:Op donderdag 17 juli 2025 15:14 schreef Kaatje1 het volgende:
@:annex https://archive.ph/YIyJi dit kwam ik tegen en moest aan jullie denken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je zult verbaasd zijn hoe vaak de kinderen in groep 8 nog even (willen) knuffelen.![]()
Hopelijk is het goed gekomen!?quote:Op donderdag 17 juli 2025 14:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
quote:Op donderdag 17 juli 2025 14:22 schreef fietsie het volgende:
Sfeer impressieCLICKBAIT! Ik dacht een sfeerimpressie van het ham-kaasbroodjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
Die ben ik vergeten te fotograferen... morgen weer een kans want dan heb ik -andere- ham kaas broodjes.quote:Op donderdag 17 juli 2025 16:15 schreef flipsen het volgende:
[..]
CLICKBAIT! Ik dacht een sfeerimpressie van het ham-kaasbroodje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Blues op 17-07-2025 17:36:49 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |