Na de eerste niet. De tweede smaakt altijd zo lekker.quote:Op donderdag 17 juli 2025 22:42 schreef fietsie het volgende:
Is het na een Tripel op het terras altijd ineens bedtijd?
quote:Op donderdag 17 juli 2025 23:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het is vooral iets wat ik normaal goed van me af kan zetten, maar nu niet. Dus ik zit mezelf eigenlijk vooral in de weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel goed (dat laatste),quote:Op donderdag 17 juli 2025 23:20 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Slechte timing hoor![]()
Dit is trouwens wel eens een goed moment om die blauwe vinkjes van WA uit te zetten.
Ik vind het redelijk bijzonder te noemen dat je je gillende kinderen al om 7 uur naar buiten gooit.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:22 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik werd om 5.30 wakker vanochtend, geprobeerd weer verder te slapen. Maar om 7u waren de buurmeisjes al buiten, en best hard aan het gillen en janken ooken dat hoor je in mijn slaapkamer dan dus alsof ze naast t bed staan. Ik heb er normaal nooit echt last van want ben meestal al wel wakker en meestal doen ze ook wel wat zachter (en gaan ze ook wel iets later pas naar buiten volgens mij). Alleen eind vd middag komt nichtje voor twee nachtjes, dus ik wilde zo graag vannacht wel even echt goed slapen zodat ik iig met wat energie aan het weekend begin
maargoed. Zij kunnen ook niks aan doen dat ik net vanochtend om 5.30 al wakker werd en daarna moeilijk weer in slaap kwam.
Wel zin in nichtje hier, maar vind het ook wel beetje spannend. Meestal slaap ik heel slecht (ik word van elk geluid wakker en lig dan uren wakker voor ik weer in slaap val, en dan als ik net slaap, maakt zij weer geluid of wordt wakker). Maar weer oordoppen proberen, dit keer heb ik van die wasbolletjes. Eerder had ik van die schuimdingen, maar die deed ik dan in mn slaap uit en dan werken ze niet meerdus hopelijk werkt dit beter. Maar spannende eraan vind ik dat slaaptekort één van de grootste triggers is van stomme gedachten die in mn hoofd blijven hangen ipv weer weggaan, dus twee nachten is dan wat tricky-er dan één. Maargoed. Het komt vast goed!
Ik heb echt genoeg Nederlandse, gillende en krijsende kinderen meegaat hoor. Van verschillende culturele afkomsten.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 11:27 schreef fietsie het volgende:
Dat gillen is denk ik toch echt een dingetje van specifieke culturen.
De Nederlandstalige kindjes hier praten, de Franstalige kindjes hier loeien (tot volwassenenbedtijd).
En gezien het prijspunt van dit park kun je denk ik niet stellen dat het kinderen met een achterstand in de sociale context betreft, dus zal het toch iets van de manier van jezelf uiten (of onzekerheid ofzo) zijn.
Dat je alleen er toe doet als je achterlijke geluiden produceert oid.
Ik deed dat tijdens de chemos. Nu staat alles weer aan, maakt me niet zoveel uit of mensen zien dat ik iets gelezen heb. Ik reageer toch 9 van de 10 keer meteen omdat ik het anders vergeetquote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:19 schreef Blues het volgende:
[..]
Heel goed (dat laatste),
Ik heb in 2019 toen ik een tijd niet werkte (ziek en overspannig) alles uitgezet op advies van de bedrijfsarts en psycholoog en zo gelaten sindsdien. Niet te zien wanneer ik voor het laatst/en of ik online ben en ook niet of ik berichten heb gelezen.
Ik bepaal of ik telefoon opneem of berichten lees/beantwoord
Dit zijn ook twee witte blonde meisjes van Nederlandse afkomst met allemaal hoogopgeleide ouders in vrije huursector woningen, dus niet de doelgroep die jij beschrijft @fietsiequote:Op vrijdag 18 juli 2025 11:43 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik heb echt genoeg Nederlandse, gillende en krijsende kinderen meegaat hoor. Van verschillende culturele afkomsten.
En af en toe wat geluid/herrie is ook niet gelijk een enorme ramp. Kinderen mogen ook best leven, spelen en de wereld ontdekken. (Die zelfde kinderen zitten weer in onze verbouwingsherrie, vragen ze ook niet om) maar ik hoefde om 7 uur s ochtends echt niet te gaan gillen, en al helemaal niet op straat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |