Je zult zo'n vent maar als leraar van je kind krijgen.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 19:43 schreef r_one het volgende:
[..]
[..]
En niet de bak in:
[..]
(wedden dat-ie precies 13 dagen in voorarrest heeft gezeten ?!)
Wees gerust: denk maar niet dat-ie zo heel gauw weer ergens aan de bak komtquote:Op dinsdag 15 juli 2025 19:44 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je zult zo'n vent maar als leraar van je kind krijgen.
Echt een hel als het over jouw kind gaat.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 18:21 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nu.nl
Gezien de ernst van de strafbare feiten waar hij van wordt verdacht, vind ik het heel bijzonder dat hij niet eens vast zit nu. Bizar!
Voor het kind van een ander is die hel niet minder.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 19:47 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Echt een hel als het over jouw kind gaat.
Ja, maar als ouder heb je toch het gevoel dat jouw kind niks waard is als die verkrachter gewoon vrij rondloopt?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 19:48 schreef r_one het volgende:
[..]
Voor het kind van een ander is die hel niet minder.
Ik weet niet hoe dat tegenwoordig zit, maar een jaar of 5-6 geleden kwam ik een bekende tegen na lange tijd, dus praatje mee gemaakt en toen bleek hij ook een enkelband te hebben waar mee maximaal een paar honderd meter van huis mocht zijn.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 19:01 schreef MissButterflyy het volgende:
Hier meer info, hij zit inderdaad met een enkelband thuis.
https://www.achterhoeknie(...)ders-hadden-verwacht
Dat ligt er aan wat er bewezen gaat worden… een baan met kinderen zal er niet meer inzitten inderdaad.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 19:45 schreef r_one het volgende:
[..]
Wees gerust: denk maar niet dat-ie zo heel gauw weer ergens aan de bak komt
Naam iets veranderen en naar Duits verhuizen, zoals Benno Larue, waar ie weer verder kan gaan met weerzinwekkende praktijken.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 19:45 schreef r_one het volgende:
[..]
Wees gerust: denk maar niet dat-ie zo heel gauw weer ergens aan de bak komt
Dat zijn misschien ook de praatjes van die persoon.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 19:51 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat tegenwoordig zit, maar een jaar of 5-6 geleden kwam ik een bekende tegen na lange tijd, dus praatje mee gemaakt en toen bleek hij ook een enkelband te hebben waar mee maximaal een paar honderd meter van huis mocht zijn.
Maar hij ging gewoon overal en nergens naar toe, en had in al die tijd tot dat moment (hij droeg hem een aantal maanden) had hij nog geen enkel bericht gehoord of politie aan de deur gehad.
Maar onbegrijpelijk dat iemand die zoveel zulke jonge kinderen misbruikt heeft met een enkelband thuis mag zitten
In het geval van die Haagse leraar is het al bewezen.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 19:51 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat ligt er aan wat er bewezen gaat worden… een baan met kinderen zal er niet meer inzitten inderdaad.
Er is een heel makkelijke oplossing, namelijk het vierogenprincipe.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 19:56 schreef roos94 het volgende:
Altijd die mannen weer die met kleine kids werken. Casus nummer 60493050. Maar we moeten vooral mannen willen in deze beroepen! Want de kids zijn er zo dol op en ze zijn niet allemaal pedo en ze hebben een manfiguur nodig en en en en........
Ik snap er ook geen sikkepit van waarom hij niet in voorarrest is blijven zitten maar het vrij rondlopen maakt voor het kind de hel niet groter of kleiner. Het 'helse' kwaad is immers al geschied in het zwembad (en dat is al erg genoeg).quote:Op dinsdag 15 juli 2025 19:50 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, maar als ouder heb je toch het gevoel dat jouw kind niks waard is als die verkrachter gewoon vrij rondloopt?
Dat bedoel ik met hel.
Bij ons in het zwembad is het ook verboden om maar 1 badmeester/juffrouw aanwezig te hebben.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 19:59 schreef Perrin het volgende:
[..]
Er is een heel makkelijke oplossing, namelijk het vierogenprincipe.
Altijd weer deze drogreden nummer 7430825. Zullen we maar gewoon alle mannen verbieden? Te beginnen met vaders want de meeste misbruikzaken vinden plaats binnen het gezin.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 19:56 schreef roos94 het volgende:
Altijd die mannen weer die met kleine kids werken. Casus nummer 60493050. Maar we moeten vooral mannen willen in deze beroepen! Want de kids zijn er zo dol op en ze zijn niet allemaal pedo en ze hebben een manfiguur nodig en en en en........
Ik vraag me serieus af: waar was de stagebegeleider????quote:Op dinsdag 15 juli 2025 19:59 schreef Perrin het volgende:
[..]
Er is een heel makkelijke oplossing, namelijk het vierogenprincipe.
Inderdaad. Welke halve gare laat dit zo gebeuren.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:03 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af: waar was de stagebegeleider????
Kinderen hebben ook een manfiguur nodigquote:Op dinsdag 15 juli 2025 19:56 schreef roos94 het volgende:
En hij is ook nog (eind)verantwoordelijk.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:04 schreef Perrin het volgende:
[..]
Inderdaad. Welke halve gare laat dit zo gebeuren.
Als het aan roos ligt wel. Want mannelijke onderwijzers zijn ook superverdacht: "altijd die mannen weer" (die met kleine kids werken).quote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kinderen hebben ook een manfiguur nodig
Ook maar in het onderwijs dit principe hanteren?
Ik weet niet hoe het bij jou was, maar ik heb als kleuter gewoon mannelijke zwemleraren gehad en later ook mannelijke leerkrachten op de basisschool. Nooit aangerand.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 19:56 schreef roos94 het volgende:
En vaders dan?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:07 schreef Repentless het volgende:
kan ik wel enig begrip hebben voor je opmerking: daar moeten kinderen verschoond worden e.d. en zijn ze op hun allerkwetsbaarst
Op mijn basisschool zijn twee mannelijke leraren veroordeeld en de ander verdacht, van aanranding/pedofilie. Ook mijn broer heeft er mee te maken gehad.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:07 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het bij jou was, maar ik heb als kleuter gewoon mannelijke zwemleraren gehad en later ook mannelijke leerkrachten op de basisschool. Nooit aangerand.
Laten we dit nu ook weer niet aanwenden om alle mannen in dit soort beroepen verdacht te maken. Alleen wat betreft kinderdagverblijven kan ik wel enig begrip hebben voor je opmerking: daar moeten kinderen verschoond worden e.d. en zijn ze op hun allerkwetsbaarst.
Dus?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:10 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Op mijn basisschool zijn twee mannelijke leraren veroordeeld en de ander verdacht, van aanranding/pedofilie. Ook mijn broer heeft er mee te maken gehad.
Ik reageerde op Repentless.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:12 schreef r_one het volgende:
[..]
Dus?
Moet ik dit lezen als de wens om een totaalverbod voor mannen voor de klas?
Dat zijn hun eigen kinderen, totaal anders natuurlijk. Ik snap dat het uiterst seksistisch klinkt en misschien ook gewoon is hoor, maar gevoelsmatig (en dat is puur persoonlijk) voelt het wat natuurlijker aan als vrouwen beroepsmatig een verzorgende rol voor de allerkleinsten vervullen.quote:
Nou nee.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:16 schreef Repentless het volgende:
Dat zijn hun eigen kinderen, totaal anders natuurlijk.
Ik moet er persoonlijk niet aan denken neequote:Er zullen simpelweg weinig mannen te vinden zijn die ambiėren om andermans baby's en peuters te verzorgen.
Dat is erg naar om te horen. Zoals mijn post anekdotisch bewijs is, is die van jou dat ook. Hoeveel mannelijke leerkrachten waren er op jouw basisschool?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:10 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Op mijn basisschool zijn twee mannelijke leraren veroordeeld en de ander verdacht, van aanranding/pedofilie. Ook mijn broer heeft er mee te maken gehad.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |