Ik ga het nu even recht door zee zeggen: door continu de confrontatie op te zoeken ben jij en alleen jij de grote stoorzender in het topic. Doe met deze informatie wat je wil, maar wees je hier bewust van.quote:Op dinsdag 28 april 2026 09:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Of je handeld naar je eigen policy en doet wat aan dat gezuig.
Stel je eens voor zeg.
En jij de laffe herder die niks doet.quote:Op dinsdag 28 april 2026 09:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga het nu even recht door zee zeggen: door continu de confrontatie op te zoeken ben jij en alleen jij de grote stoorzender in het topic.
Je vraagt feedback over waarom jouw reactie verwijderd is, dit is precies waar je om vraagt. Als ik iets te melden heb over iemand z'n postgedrag ga ik dat niet hier doen, maar privé in een dm. Dat gaat de rest niet aan. Dan kan het best lijken alsof er verder niets gebeurt, maar dat is echt onzin.quote:Op dinsdag 28 april 2026 10:04 schreef vosss het volgende:
[..]
En jij de laffe herder die niks doet.
Het is wel best met je.
Jammer hoor.
De groeten verder.
Met vosssss, ja.quote:Op dinsdag 28 april 2026 10:32 schreef Bargehassus het volgende:
Nu, ruim een jaar later en het is nog steeds raak met dezelfde user?![]()
![]()
Nee. Degene met triest gedrag is iemand anders. Maar dat mag ik niet zeggen want dan krijg ik een note.quote:Op dinsdag 28 april 2026 10:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met vosssss, ja.
Hij mentioned en daagt chevy uit zonder enige aanleiding, zijn post wordt verwijderd en hij begint hier weer onrust te stoken. Triest gedrag.
Reactie terecht verwijderd.
wat dus ook niet hetgene was dat hier werd besproken dus je hele opmerking raakt kant nog wal.quote:Op dinsdag 28 april 2026 10:40 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Nee. Degene met triest gedrag is iemand anders. Maar dat mag ik niet zeggen want dan krijg ik een note.
Je mag zeggen wat je wil, maar in deze situatie slaat het nergens op.quote:Op dinsdag 28 april 2026 10:40 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Nee. Degene met triest gedrag is iemand anders. Maar dat mag ik niet zeggen want dan krijg ik een note.
quote:Op dinsdag 28 april 2026 10:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat dus ook niet hetgene was dat hier werd besproken dus je hele opmerking raakt kant nog wal.
Ik was niet degene die begon over triest gedrag.quote:Op dinsdag 28 april 2026 10:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je mag zeggen wat je wil, maar in deze situatie slaat het nergens op.
Het is een combinatie. Zelf lekker FordPinto negeren en de mods ingrijpen waar nodig.quote:Op dinsdag 28 april 2026 09:27 schreef vosss het volgende:
[..]
Waar zijn mods nog voor dan?
Slappe hap hier.
En jij bent ook geen knip voor de neus waard.quote:Op dinsdag 28 april 2026 10:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met vosssss, ja.
Hij mentioned en daagt chevy uit zonder enige aanleiding, zijn post wordt verwijderd en hij begint hier weer onrust te stoken. Triest gedrag.
Reactie terecht verwijderd.
Er was ooit wel een user die een CustomCCS ding had gemaakt volgens mij. Maar das allemaal niet handig joh, dan mis je soms hele stukken uit het topic en heb je geen idee meer waar het over gaatquote:Op dinsdag 28 april 2026 10:32 schreef Mrs.Peel het volgende:
Het zou fijn zijn als het mogelijk wordt om ook mods op de foe lijst te kunnen zetten. En dan niet in hun eigen (sub)fora natuurlijk, maar wel als ze gewoon alleen poster zijn. Kan daar aan gewerkt worden, of is het technisch niet mogelijk?
Heb ik, denk ik.quote:Op dinsdag 28 april 2026 11:04 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Er was ooit wel een user die een CustomCCS ding had gemaakt volgens mij. Maar das allemaal niet handig joh, dan mis je soms hele stukken uit het topic en heb je geen idee meer waar het over gaat
Dat is dan m'n eigen keuze. In dit geval mits ik er precies 0,0 aan, verwacht ik.quote:Op dinsdag 28 april 2026 11:04 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Er was ooit wel een user die een CustomCCS ding had gemaakt volgens mij. Maar das allemaal niet handig joh, dan mis je soms hele stukken uit het topic en heb je geen idee meer waar het over gaat
een mod is mod op heel FOK!. Dus als je die zou blokken en je zou dus een modinstructie 'missen' kun je zomaar tegen een ban aanlopen. Dat lijkt me niet heel handig.quote:Op dinsdag 28 april 2026 10:32 schreef Mrs.Peel het volgende:
Het zou fijn zijn als het mogelijk wordt om ook mods op de foe lijst te kunnen zetten. En dan niet in hun eigen (sub)fora natuurlijk, maar wel als ze gewoon alleen poster zijn. Kan daar aan gewerkt worden, of is het technisch niet mogelijk?
Zou je mij even willen DM of PM-en wellicht? Ik weet dat een van de twee jou niet bereiken, maar weet niet welke. Ik zou graag wat verduidelijken dus dan kan ik daar op antwoorden.quote:Op dinsdag 28 april 2026 14:59 schreef Danny het volgende:
[..]
een mod is mod op heel FOK!. Dus als je die zou blokken en je zou dus een modinstructie 'missen' kun je zomaar tegen een ban aanlopen. Dat lijkt me niet heel handig.
Is dat niet een beetje onduidelijk. In de index staan ze gewoon nog bij een bepaald subforum.quote:Op dinsdag 28 april 2026 14:59 schreef Danny het volgende:
[..]
een mod is mod op heel FOK!. Dus als je die zou blokken en je zou dus een modinstructie 'missen' kun je zomaar tegen een ban aanlopen. Dat lijkt me niet heel handig.
Is nooit anders geweest.quote:Op dinsdag 28 april 2026 15:35 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje onduidelijk. In de index staan ze gewoon nog bij een bepaald subforum.
Ik weet toevallig dat het zo is, maar zou het nog steeds vreemd vinden als ik in b.v. F1 (we zitten hier nu toevallig) op de vingers wordt getikt door de mod van OUD (om maar eens wat te noemen). Zo werkt het bij de politie en handhaving b.v. ook niet. Iemand van de zedenpolitie gaat zich niet bemoeien met drugscriminaliteit. Beetje heftige vergelijking, maar in mijn ogen klopt het gewoon niet en raken veel users hierdoor geirriteerd.
En zoals ik al zei, het staat nergens dat een mod overal mod is (dat was n.l. nooit zo, althans het is nieuw voor mij).
Dat is het forum waar ze specifiek op zijn aangewezen en aanspreekpunt zijn. Maar een moderator op FOK! kan en mag overal modereren. Al sinds 1999.quote:Op dinsdag 28 april 2026 15:35 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje onduidelijk. In de index staan ze gewoon nog bij een bepaald subforum.
Dat mag je natuurlijk raar vinden, zolang je accepteert dat je kennelijk een regel hebt overtreden. Het zijn simpelweg onze regels en met alle respect ga jij daar verder niet over natuurlijkquote:Ik weet toevallig dat het zo is, maar zou het nog steeds vreemd vinden als ik in b.v. F1 (we zitten hier nu toevallig) op de vingers wordt getikt door de mod van OUD (om maar eens wat te noemen)
het lijkt nogal semantisch te zijn. Zetten we dus de namen niet in de indexlijst erbij dan is het probleem opgelost?quote:Zo werkt het bij de politie en handhaving b.v. ook niet. Iemand van de zedenpolitie gaat zich niet bemoeien met drugscriminaliteit. Beetje heftige vergelijking, maar in mijn ogen klopt het gewoon niet en raken veel users hierdoor geirriteerd.
Het is al sinds 1999 dat een mod overal kan en mag modereren. Waarom zouden ze anders in alle forums modrechten hebben?quote:En zoals ik al zei, het staat nergens dat een mod overal mod is (dat was n.l. nooit zo, althans het is nieuw voor mij).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |