abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 28 april 2026 @ 09:45:17 #201
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220669743
quote:
83s.gif Op dinsdag 28 april 2026 09:26 schreef vosss het volgende:

[..]
Of je handeld naar je eigen policy en doet wat aan dat gezuig.

Stel je eens voor zeg.
Ik ga het nu even recht door zee zeggen: door continu de confrontatie op te zoeken ben jij en alleen jij de grote stoorzender in het topic. Doe met deze informatie wat je wil, maar wees je hier bewust van.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220669857
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 09:45 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik ga het nu even recht door zee zeggen: door continu de confrontatie op te zoeken ben jij en alleen jij de grote stoorzender in het topic.
En jij de laffe herder die niks doet.
Het is wel best met je.

Jammer hoor.

De groeten verder.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 28 april 2026 @ 10:09:04 #203
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220669882
quote:
15s.gif Op dinsdag 28 april 2026 10:04 schreef vosss het volgende:

[..]
En jij de laffe herder die niks doet.
Het is wel best met je.

Jammer hoor.

De groeten verder.
Je vraagt feedback over waarom jouw reactie verwijderd is, dit is precies waar je om vraagt. Als ik iets te melden heb over iemand z'n postgedrag ga ik dat niet hier doen, maar privé in een dm. Dat gaat de rest niet aan. Dan kan het best lijken alsof er verder niets gebeurt, maar dat is echt onzin.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 28 april 2026 @ 10:32:17 #204
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_220670157
Nu, ruim een jaar later en het is nog steeds raak met dezelfde user? _O- _O- _O-
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
pi_220670159
Het zou fijn zijn als het mogelijk wordt om ook mods op de foe lijst te kunnen zetten. En dan niet in hun eigen (sub)fora natuurlijk, maar wel als ze gewoon alleen poster zijn. Kan daar aan gewerkt worden, of is het technisch niet mogelijk?
  Forum Admin dinsdag 28 april 2026 @ 10:38:11 #206
35723 crew  GGMM
pi_220670264
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 10:32 schreef Bargehassus het volgende:
Nu, ruim een jaar later en het is nog steeds raak met dezelfde user? _O- _O- _O-
Met vosssss, ja.

Hij mentioned en daagt chevy uit zonder enige aanleiding, zijn post wordt verwijderd en hij begint hier weer onrust te stoken. Triest gedrag.

Reactie terecht verwijderd.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  dinsdag 28 april 2026 @ 10:40:42 #207
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_220670278
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 10:38 schreef GGMM het volgende:

[..]
Met vosssss, ja.

Hij mentioned en daagt chevy uit zonder enige aanleiding, zijn post wordt verwijderd en hij begint hier weer onrust te stoken. Triest gedrag.

Nee. Degene met triest gedrag is iemand anders. Maar dat mag ik niet zeggen want dan krijg ik een note.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 28 april 2026 @ 10:42:31 #208
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220670286
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 10:40 schreef Bargehassus het volgende:

[..]
Nee. Degene met triest gedrag is iemand anders. Maar dat mag ik niet zeggen want dan krijg ik een note.
wat dus ook niet hetgene was dat hier werd besproken dus je hele opmerking raakt kant nog wal.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Forum Admin dinsdag 28 april 2026 @ 10:44:52 #209
35723 crew  GGMM
pi_220670293
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 10:40 schreef Bargehassus het volgende:

[..]
Je mag zeggen wat je wil, maar in deze situatie slaat het nergens op.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  dinsdag 28 april 2026 @ 10:48:48 #210
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_220670310
quote:
99s.gif Op dinsdag 28 april 2026 10:42 schreef Nizno het volgende:

[..]
wat dus ook niet hetgene was dat hier werd besproken dus je hele opmerking raakt kant nog wal.
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 10:44 schreef GGMM het volgende:

[..]
Je mag zeggen wat je wil, maar in deze situatie slaat het nergens op.
Ik was niet degene die begon over triest gedrag.

Maar goed, ik weet weer even genoeg. :W
  FOK!Fotograaf dinsdag 28 april 2026 @ 10:48:50 #211
842 Zorro
Z
pi_220670311
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 april 2026 09:27 schreef vosss het volgende:

[..]
Waar zijn mods nog voor dan?

Slappe hap hier.
Het is een combinatie. Zelf lekker FordPinto negeren en de mods ingrijpen waar nodig.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_220670348
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 10:38 schreef GGMM het volgende:

[..]
Met vosssss, ja.

En jij bent ook geen knip voor de neus waard.

Die mod ligt continu te zieken en te trollen en te zuigen en jullie doen er geen ene flikker aan.

De enige waar ik begrip voor heb dat die er niks aan doet is @ESF1Gamer i.v.m. privé.

De rest van de mods en admins zouden hier paal en perk moeten stellen en laten dat keer op keer na.

En als er dan iemand wat van zegt dan houden we met z'n allen de betreffende mod de hand boven de kop.

Het is werkelijk waar om te kotsen.

Ik ben een tijdje weggebleven vanwege dit uit F1 en na weer eens een keer kijken en direct een paar TR's te kunnen maken over diezelfde mod waar geen enkel antwoord op komt (terwijl die reacties 100% in strijd waren met de F1 policy hier!) maak ik een post waar ik het gore lef had om hem te mentionen en dat kan dan niet door de beugel. 8)7

En vervolgens word ik hier door een mod en een FA onder de bus getieft alsof het allemaal mijn schuld is.

Daar pas ik voor.

Kijk eens in de spiegel @GGMM @Nattekat

Dat jullie niets doen aan het probleem maakt degene die het blijft aankaarten nog niet het probleem.

Dat laat ik mij niet aanpraten.

Proficiat. Nu blijf ik helemaal weg.

@Danny @yvonne

Zo gaat dat hier tegenwoordig.
FOK! onwaardig. En dieptriest.
vosss is de naam,
  Forum Admin dinsdag 28 april 2026 @ 11:02:17 #213
35723 crew  GGMM
pi_220670374
Leuk verhaal, maar jij bent degene die de boel begint uit te dagen in dit geval en dus is je reactie terecht verwijderd.
Complexer dan dat is het niet.
En je dreigementen dat je nu écht niet meer gaat posten heb ik inmiddels wel gelezen. Dat maakte de eerste keer al weinig indruk, laat staan de 17e keer.
  Redactie Frontpage dinsdag 28 april 2026 @ 11:04:48 #214
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220670389
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 10:32 schreef Mrs.Peel het volgende:
Het zou fijn zijn als het mogelijk wordt om ook mods op de foe lijst te kunnen zetten. En dan niet in hun eigen (sub)fora natuurlijk, maar wel als ze gewoon alleen poster zijn. Kan daar aan gewerkt worden, of is het technisch niet mogelijk?
Er was ooit wel een user die een CustomCCS ding had gemaakt volgens mij. Maar das allemaal niet handig joh, dan mis je soms hele stukken uit het topic en heb je geen idee meer waar het over gaat
  dinsdag 28 april 2026 @ 11:11:46 #215
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_220670452
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 11:04 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Er was ooit wel een user die een CustomCCS ding had gemaakt volgens mij. Maar das allemaal niet handig joh, dan mis je soms hele stukken uit het topic en heb je geen idee meer waar het over gaat
Heb ik, denk ik.
pi_220670773
Houden we het gezellig.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220670796
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 11:04 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Dat is dan m'n eigen keuze. In dit geval mits ik er precies 0,0 aan, verwacht ik.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 28 april 2026 @ 12:07:26 #218
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220670799
Lief spelen kinders O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Admin dinsdag 28 april 2026 @ 14:59:14 #219
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_220671708
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 10:32 schreef Mrs.Peel het volgende:
een mod is mod op heel FOK!. Dus als je die zou blokken en je zou dus een modinstructie 'missen' kun je zomaar tegen een ban aanlopen. Dat lijkt me niet heel handig.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_220671763
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 14:59 schreef Danny het volgende:

[..]
een mod is mod op heel FOK!. Dus als je die zou blokken en je zou dus een modinstructie 'missen' kun je zomaar tegen een ban aanlopen. Dat lijkt me niet heel handig.
Zou je mij even willen DM of PM-en wellicht? Ik weet dat een van de twee jou niet bereiken, maar weet niet welke. Ik zou graag wat verduidelijken dus dan kan ik daar op antwoorden. :)
vosss is de naam,
  dinsdag 28 april 2026 @ 15:35:31 #221
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220671850
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 14:59 schreef Danny het volgende:

[..]
Is dat niet een beetje onduidelijk. In de index staan ze gewoon nog bij een bepaald subforum.
Ik weet toevallig dat het zo is, maar zou het nog steeds vreemd vinden als ik in b.v. F1 (we zitten hier nu toevallig) op de vingers wordt getikt door de mod van OUD (om maar eens wat te noemen). Zo werkt het bij de politie en handhaving b.v. ook niet. Iemand van de zedenpolitie gaat zich niet bemoeien met drugscriminaliteit. Beetje heftige vergelijking, maar in mijn ogen klopt het gewoon niet en raken veel users hierdoor geirriteerd.

En zoals ik al zei, het staat nergens dat een mod overal mod is (dat was n.l. nooit zo, althans het is nieuw voor mij).
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 28 april 2026 @ 15:50:44 #222
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220671943
quote:
4s.gif Op dinsdag 28 april 2026 15:35 schreef RedShoe het volgende:

[..]
Is dat niet een beetje onduidelijk. In de index staan ze gewoon nog bij een bepaald subforum.
Ik weet toevallig dat het zo is, maar zou het nog steeds vreemd vinden als ik in b.v. F1 (we zitten hier nu toevallig) op de vingers wordt getikt door de mod van OUD (om maar eens wat te noemen). Zo werkt het bij de politie en handhaving b.v. ook niet. Iemand van de zedenpolitie gaat zich niet bemoeien met drugscriminaliteit. Beetje heftige vergelijking, maar in mijn ogen klopt het gewoon niet en raken veel users hierdoor geirriteerd.

En zoals ik al zei, het staat nergens dat een mod overal mod is (dat was n.l. nooit zo, althans het is nieuw voor mij).
Is nooit anders geweest.
vandaar ook dat ik gewoon gemodereerd heb op de post van vosss gisteren.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Admin dinsdag 28 april 2026 @ 15:51:32 #223
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_220671950
quote:
4s.gif Op dinsdag 28 april 2026 15:35 schreef RedShoe het volgende:

[..]
Dat is het forum waar ze specifiek op zijn aangewezen en aanspreekpunt zijn. Maar een moderator op FOK! kan en mag overal modereren. Al sinds 1999.

quote:
Ik weet toevallig dat het zo is, maar zou het nog steeds vreemd vinden als ik in b.v. F1 (we zitten hier nu toevallig) op de vingers wordt getikt door de mod van OUD (om maar eens wat te noemen)
Dat mag je natuurlijk raar vinden, zolang je accepteert dat je kennelijk een regel hebt overtreden. Het zijn simpelweg onze regels en met alle respect ga jij daar verder niet over natuurlijk :)

quote:
Zo werkt het bij de politie en handhaving b.v. ook niet. Iemand van de zedenpolitie gaat zich niet bemoeien met drugscriminaliteit. Beetje heftige vergelijking, maar in mijn ogen klopt het gewoon niet en raken veel users hierdoor geirriteerd.
het lijkt nogal semantisch te zijn. Zetten we dus de namen niet in de indexlijst erbij dan is het probleem opgelost?

quote:
Het is al sinds 1999 dat een mod overal kan en mag modereren. Waarom zouden ze anders in alle forums modrechten hebben?
Dat hoeft nergens expliciet te staan. De term 'moderator' bij de naam van de mod zegt alles wat je moet weten.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  dinsdag 28 april 2026 @ 15:59:47 #224
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_220672046
F1 subforum is dood voor mij.
Dag allemaal.
Deze post zal ook wel verwijderd worden.
pi_220672050
Ah daarom is pseudomodden al vaker een probleem geweest, omdat een mod altijd en overal mag modden :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')