Er zijn er een paar die het verpesten voor de rest. Maar goed als blijkbaar Chevy als mod niet meer veilig is voor een klein groepje dan weet je wie er echt de baas is.quote:Op woensdag 29 april 2026 11:54 schreef opgebaarde het volgende:
-verwijderde quote-
Als je FB van vorige week gevolgd had (over de mods die Chevy publiek aan het afzeiken waren)
of de discussies van de afgelopen jaren in het achterhoofd had dan had je gezien dat de F1 mods het persoonlijk met je eens zijn. Het probleem ligt niet bij de F1mods maar bij het beleid en het beleid daar hebben de mods geen enkele invloed op
Was om 12.07 al klaar hoor.quote:Op woensdag 29 april 2026 13:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
We blijven hier niet over doorzaniken, ok?
Blijkbaar nog niet. Maar je hebt gelijkquote:
Ambtenaren beginnen nu pas met werkenquote:
quote:Op woensdag 29 april 2026 13:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ambtenaren beginnen nu pas met werken
Nou dan laat eens horen zou ik zeggen.quote:
Ik ben nog bezig en wmb ben jij niet degeen die over de schreef ging met de dm doorsturen.quote:Op woensdag 29 april 2026 13:55 schreef vosss het volgende:
[..]
Nou dan laat eens horen zou ik zeggen.
Want ik trek louter het boetekleed aan om de gemoederen wat te bedaren en NIET omdat ik het probleem zou zijn.
En dus ook niet zodat er vervolgens alsnog geen fluit gebeurd. Bovendien ging ik, m.u.v. die Dm delen, mijn boekje amper tot niet te buiten. Maargoed, laat horen zou ik zeggen.
Hele topics vol waar Chevy wordt gebashed maar nu is het opeens klaar, nu iemand het voor hem opneemt...quote:Op woensdag 29 april 2026 13:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
We blijven hier niet over doorzaniken, ok?
Modereer dan consistent en niet alleen een kant op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 april 2026 14:50 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Hele topics vol waar Chevy wordt gebashed maar nu is het opeens klaar, nu iemand het voor hem opneemt...
Gelukkig kan iemand wel het hele topic vervuilen met gezwets als, en ik quote:Overdrijven is ook een vak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Modereer dan consistent en niet alleen een kant op."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op woensdag 29 april 2026 14:50 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Hele topics vol waar Chevy wordt gebashed maar nu is het opeens klaar, nu iemand het voor hem opneemt...
Gelukkig kan iemand wel het hele topic vervuilen met gezwets als, en ik quote:Ik heb je nog nooit gezien in de andere topics in dit subforum.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Modereer dan consistent en niet alleen een kant op.
Je komt alleen deze topic om te zeiken.
Je gaat of nuttige bijdrage leveren in dit subforum of ga anders weg.
Verder heel leuk om een quote erbij te pakken en wij als mods moeten raden van wie het is.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Komop die hadden jullie toch allemaal goed neem ik aan of niet??quote:Op woensdag 29 april 2026 14:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
Verder heel leuk om een quote erbij te pakken en wij als mods moeten raden van wie het is.
Ik weet niet waar dit over gaatquote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2026 18:44 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik weet niet waar dit over gaat
Komt goed. Hij heeft nu op zich wel een terecht excuus, maar ik kan hem ook nog wel even lastigvallenquote:Op vrijdag 15 mei 2026 18:52 schreef vosss het volgende:
Over feedback die 2 weken later nog altijd niet gegeven is en 2,5 dagen na een mention nog immer niet.
Praten jullie überhaupt met elkaar?
Me dunkt dat het wijs is om ook (en waarschijnlijk zelfs vooral!) aan de voorkant te praten. In elk geval op zijn minst richting betrokkenen.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 18:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Komt goed. Hij heeft nu op zich wel een terecht excuus, maar ik kan hem ook nog wel even lastigvallen
Praten is ook wel best eng.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |