Heeft ook geen enkele zin meer dan om het in de index te laten zien. De officiële mod van onzin b.v. is al in geen tijden te zien en lijkt zich nergens meer mee te bemoeien. De mod van GC zwaait daar al tijden de scepter...niet dat het mij verder uitmaakt (daar zal wel een goede reden voor zijn), maar het komt op mij heel raar over. Ik zie dit in andere subfora ook amper gebeuren, dat een andere mod zich bemoeit met andermans forum. Waarom in F1 en onzin wel danquote:Op dinsdag 28 april 2026 15:51 schreef Danny het volgende:
[..]
Dat is het forum waar ze specifiek op zijn aangewezen en aanspreekpunt zijn. Maar een moderator op FOK! kan en mag overal modereren. Al sinds 1999.
[..]
Dat mag je natuurlijk raar vinden, zolang je accepteert dat je kennelijk een regel hebt overtreden. Het zijn simpelweg onze regels en met alle respect ga jij daar verder niet over natuurlijk
[..]
het lijkt nogal semantisch te zijn. Zetten we dus de namen niet in de indexlijst erbij dan is het probleem opgelost?
[..]
Het is al sinds 1999 dat een mod overal kan en mag modereren. Waarom zouden ze anders in alle forums modrechten hebben?
Dat hoeft nergens expliciet te staan. De term 'moderator' bij de naam van de mod zegt alles wat je moet weten.
Waar niks mis mee was. De post van mij dus.quote:Op dinsdag 28 april 2026 15:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
Is nooit anders geweest.
vandaar ook dat ik gewoon gemodereerd heb op de post van vosss gisteren.
pseudomodden is als een user zich gedraagt alsof hij moderator is en bv roept dat topics dicht moeten, users moeten stoppen etc. Mods kunnen onmogelijk pseudomodden.quote:Op dinsdag 28 april 2026 16:00 schreef Questular het volgende:
Ah daarom is pseudomodden al vaker een probleem geweest, omdat een mod altijd en overal mag modden
Hangt er net van af of het nodig is. Soms is de mod in kwestie niet aanwezig of ziet iets over het hoofd. Als er dan een andere mod langs komt dan kan die gewoon ingrijpen.quote:Op dinsdag 28 april 2026 16:05 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Heeft ook geen enkele zin meer dan om het in de index te laten zien. De officiële mod van onzin b.v. is al in geen tijden te zien en lijkt zich nergens meer mee te bemoeien. De mod van GC zwaait daar al tijden de scepter...niet dat het mij verder uitmaakt (daar zal wel een goede reden voor zijn), maar het komt op mij heel raar over. Ik zie dit in andere subfora ook amper gebeuren, dat een andere mod zich bemoeit met andermans forum. Waarom in F1 en onzin wel dan
Bepaalde users lijken wel Mod te zijn van een stuk forum wat dood is zodat ze met meer kunnen wegkomen.quote:Op dinsdag 28 april 2026 16:05 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Heeft ook geen enkele zin meer dan om het in de index te laten zien. De officiële mod van onzin b.v. is al in geen tijden te zien en lijkt zich nergens meer mee te bemoeien. De mod van GC zwaait daar al tijden de scepter...niet dat het mij verder uitmaakt (daar zal wel een goede reden voor zijn), maar het komt op mij heel raar over. Ik zie dit in andere subfora ook amper gebeuren, dat een andere mod zich bemoeit met andermans forum. Waarom in F1 en onzin wel dan
Snap ik ja. Probleem is denk ik dat het vaak dezelfde mods zijn die reageren in een forum waarvan ze niet in de index staan, dat je soms gaat denken dat ze ook daar officieel mod zijn.quote:Op dinsdag 28 april 2026 16:09 schreef Danny het volgende:
[..]
pseudomodden is als een user zich gedraagt alsof hij moderator is en bv roept dat topics dicht moeten, users moeten stoppen etc. Mods kunnen onmogelijk pseudomodden.
Geloof me, ik weet echt wel hoe mijn eigen opgestelde regels werken
[..]
Hangt er net van af of het nodig is. Soms is de mod in kwestie niet aanwezig of ziet iets over het hoofd. Als er dan een andere mod langs komt dan kan die gewoon ingrijpen.
Kan hier natuurlijk lang en kort over discussiëren, maar dat verandert niets aan hoe de regels in elkaar zitten.
Iedereen die ik gesproken heb geeft aan dat je post terecht verwijderd is.quote:Op dinsdag 28 april 2026 16:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Waar niks mis mee was. De post van mij dus.
Wat diverse mods mij DM-en spreekt boekdelen. Ik mag die niet openbaar maken, maar dit geeft wel pijnlijk aan waar het probleem zit, en ik heb een verrassing voor je; dat is NIET bij mij of bij een van de andere users die hierdoor afhaken.
De mods weten waar het probleem zit.
De users die afhaken weten waar het probleem zit.
Ik weet waar het probleem zit.
En de mod in kwestie? Die speelt de vermoorde onschuld.
En hij komt er nog mee weg ook. En dat trek ik, terecht, bijzonder slecht.
En als je er wat van zegt dan krijg je te horen negeer hem maar, dan eordt het vast beter.
Dat wordt het niet.
En en passant word ik dan ook nog even onder de bus geflikkerd door een FA, die dondersgoed weet hoe de vork in de steel zit.
En als hij dat niet weet, @:GGMM dus, dan zou hij misschien eens even met de F1 mods moeten babbelen.
Zij kunnen allemaal aangeven wat mijn probleem is, want het is óók hun probleem.
Soitquote:Op dinsdag 28 april 2026 16:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iedereen die ik gesproken heb geeft aan dat je post terecht verwijderd is.
Ik kan je wel een DM doorsturen als dat mag van jou en als @Nattekat daar geen issue mee heeft hoorquote:Wat mods jou dmen zonder dit hier of achter de schermen uit te spreken daar kan ik niets mee.
Iedereen die wat kwijt wil weet me te vinden in de topics die hierover gaan. Dit soort geroddel (wat je waarschijnlijk in jouw voordeel interpreteert) daar kan ik zoals gezegd niks mee. Dat hoef je me ook niet door te sturen.quote:Op dinsdag 28 april 2026 18:52 schreef vosss het volgende:
[..]
Soit
[..]
Ik kan je wel een DM doorsturen als dat mag van jou en als @:nattekat daar geen issue mee heeft hoor
Je kan ze ook vragen en hopelijk zijn ze dan 'mans' genoeg om ook bij jou en/of andere FA's de vinger op de zere plek te leggen en hetzelfde te zeggen als wat ze tegen mij zeggen.
Zeg het maar.
Ik interpreteer niks in mijn voordeel. Ik stuur het je door en he zou je sieren dat er met een open blik naar gekeken wordt.quote:Op dinsdag 28 april 2026 19:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iedereen die wat kwijt wil weet me te vinden in de topics die hierover gaan. Dit soort geroddel (wat je waarschijnlijk in jouw voordeel interpreteert) daar kan ik zoals gezegd niks mee. Dat hoef je me ook niet door te sturen.
Je hebt terugkoppeling gehad op je feedback.quote:Op dinsdag 28 april 2026 19:13 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik interpreteer niks in mijn voordeel. Ik stuur het je door en he zou je sieren dat er met een open blik naar gekeken wordt.
En ik zou dan ook graag een terugkoppeling krijgen, want zo werkt dat met feedback.
Je hebt je DM niet gelezen en juist daar vroeg ik terugkoppeling op.quote:Op dinsdag 28 april 2026 19:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt terugkoppeling gehad op je feedback.
Daar had ik niet om gevraagd.quote:Op dinsdag 28 april 2026 19:16 schreef vosss het volgende:
[..]
Je hebt je DM niet gelezen en juist daar vroeg ik terugkoppeling op.
Dankje!quote:Op dinsdag 28 april 2026 19:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar had ik niet om gevraagd.
Maar toegegeven dit valt niet op meerdere manieren te interpreteren.
Het is ook geen verplichtingquote:Op dinsdag 28 april 2026 16:33 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Snap ik ja. Probleem is denk ik dat het vaak dezelfde mods zijn die reageren in een forum waarvan ze niet in de index staan, dat je soms gaat denken dat ze ook daar officieel mod zijn.
De meeste mods reageren n.l. niet in andere subfora dan hun eigen. (Althans dat is mijn ervaring).
Daar kan yvonne en/of danny wat aan doen wellicht.quote:Op woensdag 29 april 2026 11:54 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als je FB van vorige week gevolgd had (over de mods die Chevy publiek aan het afzeiken waren)
of de discussies van de afgelopen jaren in het achterhoofd had dan had je gezien dat de F1 mods het persoonlijk met je eens zijn. Het probleem ligt niet bij de F1mods maar bij het beleid en het beleid daar hebben de mods geen enkele invloed op
Vrije trainingquote:Op woensdag 29 april 2026 12:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ben wel even klaar met dit gezeik. Het is goed dat morgen persmomenten van coureurs en teams zijn en vrijdag de vrije trainingen beginnen.
quote:Op woensdag 29 april 2026 12:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Oh, is het weer zo'n sprintweekend?
*Noteert @:Nattekat als afwezig*
Het is dus een sprintweekendquote:Op woensdag 29 april 2026 12:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Oh, is het weer zo'n sprintweekend?
*Noteert @:Nattekat als afwezig*
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |