Je mist toch een type HALVE NEDERLANDER zoals Matt Grevers.quote:Op maandag 28 juli 2025 13:25 schreef Szura het volgende:
Geen Amerikaan, Aaron Peirsol draait zich om in z’n graf
Hopelijk is ze in haar hoofd ook al echt gestopt.quote:
Hij ziet er niet heel "scherp" uit in zijn gezicht, maar dat kan ook gewoon de bouw zijnquote:
Dan let jij niet goed op.quote:Op maandag 28 juli 2025 14:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Eigenlijk zit het Nederlandse zwemmen op het zelfde niveau als het Nederlandse judo.
Dit slaat nergens opquote:Op maandag 28 juli 2025 14:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Eigenlijk zit het Nederlandse zwemmen op hetzelfde niveau als het Nederlandse judo.
Als ze bij het judo ook af en toe medailles zouden halen op WKs en spelen wel.quote:
Dat klopt, bij het Judo worden we nog wel eens wereldkampioen.quote:
quote:
Vanwege dat WK vorig jaar zeker waar niemand aan mee deed of vanwege de prestaties in het kinderbadquote:
De fluke van Timmers (zilver 100m vrij) weet je toch ook nog welquote:Op maandag 28 juli 2025 15:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik weet dat In 1996 Fred De Burggrave in Atlanta goud op 100m schoolslag won
En Timmers won random zilver in Rio meen ik.quote:Op maandag 28 juli 2025 15:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik weet dat In 1996 Fred De Burggrave in Atlanta goud op 100m schoolslag won
inderdaad, maar eerlijk zwemmen volg ik niet zo.quote:Op maandag 28 juli 2025 15:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En Timmers won random zilver in Rio meen ik.
Voor 50 meter-zwemmers hoeft dat ook niet per se.quote:Op maandag 28 juli 2025 13:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij ziet er niet heel "scherp" uit in zijn gezicht, maar dat kan ook gewoon de bouw zijn
En hij is zwemmend nog wel zo goed zei hij zelf.quote:Op maandag 28 juli 2025 13:55 schreef Szura het volgende:
Grueter deed alsof hij in de buurt kwam, man hij ging het ravijn in na 35m
Zei Grueter niet dat zij ziek was geweest (deed gisteren ook niet mee in de estafette in ieder geval), of ging dat over iemand anders?quote:Op maandag 28 juli 2025 13:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zhang valt me wel tegen, wimderon en ik gingen er vanuit dat alle Chinezen op punt stonden.
Ze was er in ieder geval niet bij dus zal wel niet topfit zijnquote:Op maandag 28 juli 2025 19:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zei Grueter niet dat zij ziek was geweest (deed gisteren ook niet mee in de estafette in ieder geval), of ging dat over iemand anders?
Ze zei ook dat ze zich “per ongeluk” plaatste toch? Is meer een bijnummerquote:Op maandag 28 juli 2025 14:07 schreef TheVulture het volgende:
Ik vraag me wel af of Steenbergen die rugslag onderhand niet beter kan overslaan, qua resultaten zit ze daar toch best ver van de echte top af.
Onderhand?quote:Op maandag 28 juli 2025 14:07 schreef TheVulture het volgende:
Ik vraag me wel af of Steenbergen die rugslag onderhand niet beter kan overslaan, qua resultaten zit ze daar toch best ver van de echte top af.
Tja, ik heb het gevoel dat ze daar niet de stap naar de absolute top kan zetten. Hoorde haar alleen in een interview zeggen dat het voor haar een leuk bijnummer is dat niet bijt met haar andere nummers. Dus wie ben ik om er verder wat van te vindenquote:Op maandag 28 juli 2025 22:41 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Onderhand?Ze zwom afgelopen NK "per ongeluk een dik PR en een WK limiet", dat dat hier nu ff niet lukt omdat ze daar verder niet op traint is toch niet erg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |