Goede post, trouwens.quote:Op woensdag 30 juli 2025 13:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gezien dat er 7 uit een semi doorgingen
Goede jinx wel ja.quote:
Neequote:Op woensdag 30 juli 2025 13:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Goede jinx wel ja.Maar is de winnaar nu wel altijd zeker van de finale?
Ah, dan kent De Groot de regels ook niet, die zei dat volgens mij gisteren.quote:
Klopt ja, ik denk/hoop dat hij bedoelde dat de kans 99% was, maar als hij het letterlijk zo bedoelde kent hij de regels niet neequote:Op woensdag 30 juli 2025 13:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ah, dan kent De Groot de regels ook niet, die zei dat volgens mij gisteren.
Was dat bij de 100 vrij net?quote:
Nemeth werd tweede in de eerste halve finale, maar heeft de altijd vervelende R achter zijn naam jaquote:
Die moet hopen dat er dan iemand een voedselvergiftinkje oploopt ofzo.quote:Op woensdag 30 juli 2025 13:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nemeth werd tweede in de eerste halve finale, maar heeft de altijd vervelende R achter zijn naam ja
Ah, kan goed zijn dat hij dat bedoelde natuurlijk, de kans is erg klein dat je het niet haalt als winnaar.quote:Op woensdag 30 juli 2025 13:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Klopt ja, ik denk/hoop dat hij bedoelde dat de kans 99% was, maar als hij het letterlijk zo bedoelde kent hij de regels niet nee
Of ik heb het helemaal fout, dat is ook bepaald niet onmogelijk.
Was nog wel een dingetje tijdens de Spelen, toen hij ineens 17e werd in de series.quote:Op woensdag 30 juli 2025 14:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
200 vlinder (en 200 rug) leveren soms wel echt random nietszeggende namen op he? Deze jongen ben ik over 5 jaar vast weer vergeten.
In LA zien we Femke Bol de 400m horden en de 3000m steeple lopen.quote:Op woensdag 30 juli 2025 14:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Al blijft het meest vreemde Regan Smiss-troep die de 50 rug en de 200 vlinder combineert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |