Mijn kids worden hier niet blij van hoor....quote:Op dinsdag 15 juli 2025 11:19 schreef Tarantelle het volgende:
En meerdere volgers hebben Guus al zien lopen. Iedereen is verschillend, maar ik zou dat als 16-jarige echt zo niet prettig hebben gevonden.
En wat ik mij al tijden afvraag (ik ben uit de kleine kinderen, dus kan het niet uitproberen), wat is de lol van speelgoed invriezen in water? Ik mis hier echt volledig de clou geloof ik. Ik zie het Annemarie ook echt best vaak doen.
Zou dat vakantiepark waar ze woont geen zwembad hebben waar ze met Mijan lekker kan gaan zwemmen?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 11:13 schreef LeSage het volgende:
Sanneke wandelt met Mijan!
En als ze daar wonen ziet het er ook echt heerlijk uit, dan zou ik daar echt iedere dag een ronde lopen![]()
Ze wil wel nog een vakantie met privé zwembad. Iemand hier nog een leuk huis in de aanbieding?
Nee, daar zijn te veel prikkels hè. Ik ben ook autist dus ik weet hoe het kan werken qua prikkels, maar als autist kan je je er mentaal op voorbereiden en uit liefde voor je kind bladiebla… het is gewoon een zeikwijf dat voor nog geen dubbeltje op de eerste rij wil zitten.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 11:41 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Zou dat vakantiepark waar ze woont geen zwembad hebben waar ze met Mijan lekker kan gaan zwemmen?
Als ze vaker met hem zou wandelen zou ze het delen want positieve content. Ze is nu gewoon gaan wandelen om te laten zien dat ze het wel kan. Hoop voor Mijan en haarzelf dat ze het doorzet.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 11:54 schreef Nieve het volgende:
Wel op z'n minst opvallend dat die wandelstory van Sanneke komt na die kritische vraag van gister.
Heeft haar toch wel iets gedaan denk ik.. Maar als dat haar in beweging brengt is dat nog niet zo gek. Ik geloof er niks van dat ze altijd al wandelt met hem, dan zou ze dat zeker al eerder gedeeld hebben. En ze vindt het wel erg vaak nodig om zichzelf te verdedigen, dus ik denk dat ze stiekem wel weet dat het daar soms wat minder goed mee gaat. En dat vind ik ergens ook sneu, autisme hebben is niet altijd makkelijk, maar je kunt er wel iets aan doen.
Voor mij wel heel gek om te zien hoe zen hun kindje is zeg, mijn kinderen waren en zijn echt heel ondernemend en beweeglijk en namen zéker geen genoegen met gewoon een beetje in de box liggen.
Ja dit vond ik heel erg pot verwijt de ketel dat 'ie zwart ziet. Maar ja. Je zou maar eens een kritische vraag krijgen waar eigenlijk de waarheid in schuilt. Dan moet je eigenlijk wel direct een story opnemen dat je wel wandelt en snel 5 minuten wandelen.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 11:55 schreef Earring het volgende:
Sanneke
Een vragensticker plaatsen maar als je een minder aardige vraag stelt dan zet ze je met naam gewoon even op haar insta.
Over pesten gesproken……
Dat laatste vrees ik vooral.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 11:26 schreef Harper het volgende:
Elke keer als ik de Geertsen koffie zie maken denk ik hetzelfde: wat gaat er ontzettend veel gemalen koffie verloren! Altijd buiten de koffiehouder en op de tafel. Zo zonde!
Maar misschien geen probleem als de koffie je niks kost en/of je er zelfs aan verdient?
Ask me anything dat leuk is om te horen en zonder kritische noot en juich liever voor me.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 11:16 schreef Utopica het volgende:
[..]
Ja en klaagt weer als iemand een verkeerde vraag stelt maar je wel “alles” mag vragen. Alsof iedereen die zich afvraagt wat zij nu op een dag doet een pester is)
Natuurlijk. Maar niet in huize Geerts.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 12:04 schreef Holaa het volgende:
Ik ben geen bakster, maar is een deel van de lol van koekjes bakken niet het afwegen en kneden zelf?
AM prept dat dus, kids mogen dan een vormpje uitsteken en that's it?
Hier moeten we in de vakantie doorgaan met rekenen oefenen en lezen, dan is samen bakken (recepten lezen en afwegen) juist handig om dat speels te doen.
En eerder gaf ze aan dat ze niet van uitgebreid koken hield. Met recepten van Jamie Oliver moest je niet aankomen want te veel ingrediënten en te veel gedoe. Deze zelfde vrouw zegt dat ze van uitgebreid koken houdt?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 11:17 schreef AppelsEieren het volgende:
[..]
Stoomoven voor 10 minuten aanzetten met voorgesneden groenten is uitgebreid koken natuurlijk.
Ze was een tijdje terug naar een zwembad in de buurt geweest met Peppie. Eerder durfde ze niet alleen. Nu was dan de angst weg en zou ze zeker vaker gaan. Ze is precies nooit meer geweest 🤣quote:Op dinsdag 15 juli 2025 11:49 schreef Brioche2 het volgende:
[..]
Nee, daar zijn te veel prikkels hè. Ik ben ook autist dus ik weet hoe het kan werken qua prikkels, maar als autist kan je je er mentaal op voorbereiden en uit liefde voor je kind bladiebla… het is gewoon een zeikwijf dat voor nog geen dubbeltje op de eerste rij wil zitten.
Echt stel je voor dat ze wat beweging heeft. Zou ze bang zijn dat ze dan geen “plussize” meer is? 🤣quote:Op dinsdag 15 juli 2025 12:15 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ze was een tijdje terug naar een zwembad in de buurt geweest met Peppie. Eerder durfde ze niet alleen. Nu was dan de angst weg en zou ze zeker vaker gaan. Ze is precies nooit meer geweest 🤣
Dat is dus wat ik zeg: de brokken zijn niet goed voor HUN katten. En of er slechte brokken voor katten bestaan weet ik niet. Voor honden zit er wel echt kwaliteitsverschil in brokken en ander voer.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 08:25 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
De brokken waren wel goed (er bestaan geen slechte brokken namelijk), maar door hun blaasproblemen zullen ze vanaf nu altijd speciaal dieetvoer moeten hebben.
Ziet er ook smerig uit, vastgekoekte koffiequote:Op dinsdag 15 juli 2025 11:26 schreef Harper het volgende:
Elke keer als ik de Geertsen koffie zie maken denk ik hetzelfde: wat gaat er ontzettend veel gemalen koffie verloren! Altijd buiten de koffiehouder en op de tafel. Zo zonde!
Maar misschien geen probleem als de koffie je niks kost en/of je er zelfs aan verdient?
ChatGPT vond dit een goed idee. AM laat altijd die mixer zien, voorat ze gaan bakken.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 12:04 schreef Holaa het volgende:
Ik ben geen bakster, maar is een deel van de lol van koekjes bakken niet het afwegen en kneden zelf?
AM prept dat dus, kids mogen dan een vormpje uitsteken en that's it?
Hier moeten we in de vakantie doorgaan met rekenen oefenen en lezen, dan is samen bakken (recepten lezen en afwegen) juist handig om dat speels te doen.
Net zoals bij honden zijn er genoeg brokken die echt niet goed zijn voor katten. Bijvoorbeeld dingen zoals Felix.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 12:23 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat is dus wat ik zeg: de brokken zijn niet goed voor HUN katten. En of er slechte brokken voor katten bestaan weet ik niet. Voor honden zit er wel echt kwaliteitsverschil in brokken en ander voer.
Voor paarden ja. Maar voor mensen is het amper giftig (tenzij in zeer grote hoeveelheden, maar dat is water ook). Dus waarom het zo demonstratief weggemikt wordt?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 12:30 schreef Louuuu_lou het volgende:
Ik dacht hier net iets te lezen over st jakobskruid en dat het niet giftig is, maar kan het niet meer terugvinden. Klopt iig wel voor mensen, maar voor paarden is het supergiftig! Misschien dat AM dat daarom zei of dacht, in mijn hoofd is die associatie st jakobskruid = giftig ook zo vanwege de paarden.
Jacobs kruiskruid is amper giftig voor mensen. In de tuin van de gemiddelde Nederlander staan planten die een stuk giftiger zijn 🙂 (waaronder de blauwe regen, die de Geertsen in hun tuin hebben staan).quote:Op dinsdag 15 juli 2025 12:37 schreef Brioche2 het volgende:
Jacobskruiskruid is giftig. Sint-janskruid niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |