quote:Op dinsdag 15 juli 2025 10:23 schreef Rimboequeen het volgende:
Zie nu dat de topictitel niet past, misschien wil 1 van de mods het aanpassen zodat de 3 laatste letters erbij kunnen? (grote gezin moet passen denk ik)
Het is al de 107e editie. Ze kijken altijd het 8 uur journaal met thee en brokken chocola. En dan zou je geen idee hebben hoe het er aan toe gaat? Come on..quote:Op dinsdag 15 juli 2025 10:42 schreef Shuri het volgende:
Ik wil nog best het voordeel van de twijfel geven aan Annemarie en Maarten dat ze niet goed weet hebben van de omvang van de Nijmeegse Vierdaagse. Alhoewel het me ontgaat hoe je dat precies kunt missen.
Dat zou me niet uitmaken, maar die natte Olvarit klodder die Maarten op de borden kwakt ziet er zo ontzettend goor uit.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 10:38 schreef poohenzo het volgende:
tegenwoordig eten ze alleen nog maar stamppot toch? Ook als het 40 graden is en de mussen van het dak vallen.
Ik weet het niet maar een stamppot maken valt hier niet onder 'uitgebreid koken" .
hahahaha ja dat gekwak op dat bord.....gatverquote:Op dinsdag 15 juli 2025 10:50 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Dat zou me niet uitmaken, maar die natte Olvarit klodder die Maarten op de borden kwakt ziet er zo ontzettend goor uit.
En L, de alleseter want ze eet ook slakken (het stokpaardje van AM) zie je ook sporadisch echt iets eten. Terwijl ze toch iedere avondmaaltijd wordt gefilmd.
Dan archiveert ze haar foto’s hè dus dat ontgaat haar allemaalquote:Op dinsdag 15 juli 2025 10:48 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Het is al de 107e editie. Ze kijken altijd het 8 uur journaal met thee en brokken chocola. En dan zou je geen idee hebben hoe het er aan toe gaat? Come on..
Dat weiger ik echt te geloven.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 10:42 schreef Shuri het volgende:
Ik wil nog best het voordeel van de twijfel geven aan Annemarie en Maarten dat ze niet goed weet hebben van de omvang van de Nijmeegse Vierdaagse. Alhoewel het me ontgaat hoe je dat precies kunt missen.
Ik vind die verandering ook zo bijzonder. Ze kregen daar eerst altijd creatief eten. Als in elke dag weer wat anders, wekelijks wel hetzelfde. En uitgebreide nagerechten.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 10:38 schreef poohenzo het volgende:
tegenwoordig eten ze alleen nog maar stamppot toch? Ook als het 40 graden is en de mussen van het dak vallen.
Ik weet het niet maar een stamppot maken valt hier niet onder 'uitgebreid koken" .
Het is zo overduidelijk wanneer Annemarie AI-tools inzet. Daar zitten woorden in die ze zelf nooit gebruikt. En zoveel mogelijk het huis uit omdat het huis dan netjes blijft? Waarom? Je huis is toch een leefruimte? En je kunt toch gewoon opruimen? Ik stoor mij in de vakantie totaal niet aan zooi, dat is allemaal verspilde energie.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 10:55 schreef Harper het volgende:
AI werd weer ingezet. "Licht verteerbare maaltijden zoals sandwiches en fruit".
En ze ondernemen in de vakantie altijd een activiteit met de pubers. Een daarvan is ze geld voor de bioscoop geven. Leuke activiteit samen
Ik ben hier wel wat fel op ja. Er zijn denk ik heel wat mensen die zorg mijden of zich schuldig voelen omdat ze geloven dat het gebruiken van zorg het duurder maakt.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:35 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ok, dat is jouw mening dat mag.
Het zal er ook mee te maken hebben dat geloof ik.
Maar dat het er beter van word wat kosten betreft dat iedereen die een scheet vast heeft zitten naar de spoedpost rent geloof ik niet.
Het zal hoe dan ook moeten worden doorberekend .
Ja en klaagt weer als iemand een verkeerde vraag stelt maar je wel “alles” mag vragen. Alsof iedereen die zich afvraagt wat zij nu op een dag doet een pester is)quote:Op dinsdag 15 juli 2025 11:13 schreef LeSage het volgende:
Sanneke wandelt met Mijan!
En als ze daar wonen ziet het er ook echt heerlijk uit, dan zou ik daar echt iedere dag een ronde lopen![]()
Ze wil wel nog een vakantie met privé zwembad. Iemand hier nog een leuk huis in de aanbieding?
Stoomoven voor 10 minuten aanzetten met voorgesneden groenten is uitgebreid koken natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 10:38 schreef poohenzo het volgende:
Zij post altijd een dag later en dan vaak alles in 1 rits. Dus tussen 16 en 18u post ze alles van gisteren etc.quote:
Ik zag dat ze van de week SlaaphuisjeChutzpah tagde van Mignonnus. Dat ze deze zomer daarheen gaan. Mignon heeft een boerderij in Drenthe en slaaphuisje aangrenzend aan tuinzwembad. Ik vraag me alleen nog steeds af of ze het zelf geboekt en betaald hebben of dat ze op uitnodiging komen.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 11:13 schreef LeSage het volgende:
Sanneke wandelt met Mijan!
En als ze daar wonen ziet het er ook echt heerlijk uit, dan zou ik daar echt iedere dag een ronde lopen![]()
Ze wil wel nog een vakantie met privé zwembad. Iemand hier nog een leuk huis in de aanbieding?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |