abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218218287
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/fluflu's, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Bespreek enkel openbare accounts. Fluflu's met een privé account mogen niet besproken worden.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij, als mods zien natuurlijk niet altijd alles en daarom hebben we op FOK! een topic report systeem waarmee je ons een beetje mee kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een topic report plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Info uit MED

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor Feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_218218297
Dubbel

[ Bericht 95% gewijzigd door Rimboequeen op 15-07-2025 12:28:23 ]
pi_218218306
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 10:23 schreef Rimboequeen het volgende:
Zie nu dat de topictitel niet past, misschien wil 1 van de mods het aanpassen zodat de 3 laatste letters erbij kunnen? (grote gezin moet passen denk ik)
pi_218218487
En wisten jullie al dat AM houdt van uitgebreid koken? Waarom ze het nooit doet vertelt het verhaal niet want het is altijd Maarten die het mag doen afmaken.
pi_218218532
tegenwoordig eten ze alleen nog maar stamppot toch? Ook als het 40 graden is en de mussen van het dak vallen.

Ik weet het niet maar een stamppot maken valt hier niet onder 'uitgebreid koken" .
pi_218218572
Ik wil nog best het voordeel van de twijfel geven aan Annemarie en Maarten dat ze niet goed weet hebben van de omvang van de Nijmeegse Vierdaagse. Alhoewel het me ontgaat hoe je dat precies kunt missen.
pi_218218608
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 10:42 schreef Shuri het volgende:
Ik wil nog best het voordeel van de twijfel geven aan Annemarie en Maarten dat ze niet goed weet hebben van de omvang van de Nijmeegse Vierdaagse. Alhoewel het me ontgaat hoe je dat precies kunt missen.
Het is al de 107e editie. Ze kijken altijd het 8 uur journaal met thee en brokken chocola. En dan zou je geen idee hebben hoe het er aan toe gaat? Come on..
pi_218218621
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 10:38 schreef poohenzo het volgende:
tegenwoordig eten ze alleen nog maar stamppot toch? Ook als het 40 graden is en de mussen van het dak vallen.

Ik weet het niet maar een stamppot maken valt hier niet onder 'uitgebreid koken" .
Dat zou me niet uitmaken, maar die natte Olvarit klodder die Maarten op de borden kwakt ziet er zo ontzettend goor uit.
En L, de alleseter want ze eet ook slakken (het stokpaardje van AM) zie je ook sporadisch echt iets eten. Terwijl ze toch iedere avondmaaltijd wordt gefilmd.
pi_218218629
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 10:50 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Dat zou me niet uitmaken, maar die natte Olvarit klodder die Maarten op de borden kwakt ziet er zo ontzettend goor uit.
En L, de alleseter want ze eet ook slakken (het stokpaardje van AM) zie je ook sporadisch echt iets eten. Terwijl ze toch iedere avondmaaltijd wordt gefilmd.
hahahaha ja dat gekwak op dat bord.....gatver
pi_218218632
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 10:48 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Het is al de 107e editie. Ze kijken altijd het 8 uur journaal met thee en brokken chocola. En dan zou je geen idee hebben hoe het er aan toe gaat? Come on..
Dan archiveert ze haar foto’s hè dus dat ontgaat haar allemaal
pi_218218672
AI werd weer ingezet. "Licht verteerbare maaltijden zoals sandwiches en fruit".

En ze ondernemen in de vakantie altijd een activiteit met de pubers. Een daarvan is ze geld voor de bioscoop geven. Leuke activiteit samen :wtf:
pi_218218695
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 10:42 schreef Shuri het volgende:
Dat weiger ik echt te geloven.

Mijn kinderen zouden overigens zeggen dat ik echt niet hoef te komen kijken, maar stiekem vinden ze het dan enorm leuk als we wel komen. We komen dus gewoon bij dit soort gelegenheden.

Oudste deed pas iets in de trant van vierdaagse en we hoefden echt echt ėcht niet te komen kijken. We waren er uiteraard wel, troffen kind aan op het moment dat ze het heel zwaar had (fysiek ongemak) en kind gaf aan dat ze zonder ons was gestopt (nu doorgezet en was heel blij dat ze het gehaald had).
pi_218218728
quote:

Ik vind die verandering ook zo bijzonder. Ze kregen daar eerst altijd creatief eten. Als in elke dag weer wat anders, wekelijks wel hetzelfde. En uitgebreide nagerechten.

En nu een klodder stamppot op het bord.
pi_218218730
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 10:55 schreef Harper het volgende:
AI werd weer ingezet. "Licht verteerbare maaltijden zoals sandwiches en fruit".

En ze ondernemen in de vakantie altijd een activiteit met de pubers. Een daarvan is ze geld voor de bioscoop geven. Leuke activiteit samen :wtf:
Het is zo overduidelijk wanneer Annemarie AI-tools inzet. Daar zitten woorden in die ze zelf nooit gebruikt. En zoveel mogelijk het huis uit omdat het huis dan netjes blijft? Waarom? Je huis is toch een leefruimte? En je kunt toch gewoon opruimen? Ik stoor mij in de vakantie totaal niet aan zooi, dat is allemaal verspilde energie.
pi_218218746
En Annemarie geeft aan dat ze zoveel gegroeid is in loslaten de afgelopen jaren. Dan wil ik niet weten hoe ze vroeger was. Het is geen oordeel, Annemarie is in bepaalde dingen heel goed, maar loslaten kan ze totaal niet. Niet voor zichzelf en niet voor de kinderen.

Daar lijkt iedereen prima mee te kunnen leven in het gezin, dus geen probleem (maar wel iets ter overweging).

[ Bericht 4% gewijzigd door Tarantelle op 15-07-2025 11:07:46 ]
pi_218218787
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 09:35 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ok, dat is jouw mening dat mag.
Het zal er ook mee te maken hebben dat geloof ik.
Maar dat het er beter van word wat kosten betreft dat iedereen die een scheet vast heeft zitten naar de spoedpost rent geloof ik niet.
Het zal hoe dan ook moeten worden doorberekend .
Ik ben hier wel wat fel op ja. Er zijn denk ik heel wat mensen die zorg mijden of zich schuldig voelen omdat ze geloven dat het gebruiken van zorg het duurder maakt.
En dat doorberekenen hoeft niet, zorg is namelijk geen overheidsinstelling die quitte moet spelen, maar het zijn particuliere bedrijven die winst maken. Ze maken hooguit meer of minder winst.

Er lezen hier een heleboel mensen mee die zorg nodig hebben, ik heb zelf een vader die ontzettend veel zorg nodig heeft (zowel thuis- als ziekenhuiszorg) en ik zou het verschrikkelijk vinden als iemand zich ook maar een seconde druk zou maken om wat dat betekent voor de kosten van de zorg.
Pas als het een overheidsinstelling is die geen winst kan maken zou je hierover kunnen spreken.

Dat je vindt dat DBM te snel naar de spoedpost rent, daar ben ik het roerend mee eens. Ik vermoed ook dat het voor die kinderen helemaal niet goed is om altijd zo gepamperd te worden en een moeder te hebben die zó overbezorgd is.
Maar laat dat alsjeblieft los staan van marktwerking in de zorg, een van de grootste fouten die we hebben in ons systeem.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_218218828
Geen stories bij MB gisteren?
pi_218218832
Sanneke wandelt met Mijan!
En als ze daar wonen ziet het er ook echt heerlijk uit, dan zou ik daar echt iedere dag een ronde lopen O+

Ze wil wel nog een vakantie met privé zwembad. Iemand hier nog een leuk huis in de aanbieding? :')
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_218218848
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 11:13 schreef LeSage het volgende:
En als ze daar wonen ziet het er ook echt heerlijk uit, dan zou ik daar echt iedere dag een ronde lopen O+

Ze wil wel nog een vakantie met privé zwembad. Iemand hier nog een leuk huis in de aanbieding? :')
Ja en klaagt weer als iemand een verkeerde vraag stelt maar je wel “alles” mag vragen. Alsof iedereen die zich afvraagt wat zij nu op een dag doet een pester is)
pi_218218853
quote:

Stoomoven voor 10 minuten aanzetten met voorgesneden groenten is uitgebreid koken natuurlijk.
pi_218218860
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 11:12 schreef Muisjeruisje het volgende:
Geen stories bij MB gisteren?
Zij post altijd een dag later en dan vaak alles in 1 rits. Dus tussen 16 en 18u post ze alles van gisteren etc.
pi_218218865
En meerdere volgers hebben Guus al zien lopen. Iedereen is verschillend, maar ik zou dat als 16-jarige echt zo niet prettig hebben gevonden.

En wat ik mij al tijden afvraag (ik ben uit de kleine kinderen, dus kan het niet uitproberen), wat is de lol van speelgoed invriezen in water? Ik mis hier echt volledig de clou geloof ik. Ik zie het Annemarie ook echt best vaak doen.
pi_218218867
En ze zorgt voor voldoende binnenactiviteiten, zoals knutselen, lezen, kleien, bellenblaas (binnen?!) en bordspellen (laat me niet lachen..)

Maar het moet vooral niet te lang duren want dat geeft troep en chaos in haar hoofd en dat kan ze allemaal niet aan.
pi_218218879
En vaak (..) één activiteit met de pubers. Lasergamen, karten, of ze krijgen geld voor de bios.

Wanneer dan?
pi_218218898
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 11:13 schreef LeSage het volgende:

Ik zag dat ze van de week SlaaphuisjeChutzpah tagde van Mignonnus. Dat ze deze zomer daarheen gaan. Mignon heeft een boerderij in Drenthe en slaaphuisje aangrenzend aan tuinzwembad. Ik vraag me alleen nog steeds af of ze het zelf geboekt en betaald hebben of dat ze op uitnodiging komen.
Mignon is heel kunstzinnig en excentriek heel leuk mens vind ik het en is openlijk over haar autisme.

Maar hoe dan ook ze hebben wat gepland en ondertussen zie ik gisteren met huilende smiley voorbij komen dat Dion moet werken de hele zomer.
Maar blijkbaar zijn weekendjes weg geen vakantie voor Sanne?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')