abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218514370
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 18:45 schreef Cupfighter het volgende:
De moeder van K is boos op me dat ik de politie op K heb afgestuurd voor dat stopgesprek
Ze zei dat ik me niet houd aan de afspraken omdat ik dit op eigen houtje zonder overleg geregeld heb
Volgens haar beschadig ik onnodig K, ik heb maar niet gezegd dat de politie nog een keer gaat langskomen
Ik heb ook aangegeven hier niet meer over te willen discussieren met haar en graag ook door haar met rust gelaten wil worden en ze beter hier met haar dochter over kan praten
Mooi. Dan weet je meteen dat het indruk heeft gemaakt. :Y

Eerst d'r kop in het zand steken ("Mijn kind doet zoiets niet"), overleg daarmee godsonmogelijk maken en dan nu miepen over "niet aan afspraken houden"?! Welja :D
De appel valt niet ver van de boom.

En JIJ beschadigt K, "onnodig" nog wel? _O-
Ze snapt niet dat een stopgesprek niet zomaar uit de lucht komt vallen?
Dat doet ze toch echt zelf, mevrouw :{w

Resumerend: goed bezig Cup ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door r_one op 15-08-2025 22:23:42 ]
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_218514611
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 22:17 schreef r_one het volgende:

[..]
Mooi. Dan weet je meteen dat het indruk heeft gemaakt. :Y

Eerst d'r kop in het zand steken ("Mijn kind doet zoiets niet"), overleg daarmee godsonmogelijk maken en dan nu miepen over "niet aan afspraken houden"?! Welja :D
De appel valt niet ver van de boom.

En JIJ beschadigt K, "onnodig" nog wel? _O-
Ze snapt niet dat een stopgesprek niet zomaar uit de lucht komt vallen?
Dat doet ze toch echt zelf, mevrouw :{w

Resumerend: goed bezig Cup ^O^
Ja die zal stevig op de neus kijken als de politie volgende week weer aanklopt bij K

Ja die uitspraak mijn kind doet zoiets niet heeft de deur niet echt geopend
K manipuleert hun ook, ze schept daar echt het beeld een lief net meisje zijn wat princessenparties houdt op haar verjaardag terwijl ze dag voor haar verjaardag mij seksueel misbruikt

[ Bericht 0% gewijzigd door Cupfighter op 15-08-2025 23:10:42 ]
pi_218514715
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 11:06 schreef r_one het volgende:

Wedden dat je Melanie aanvallen nu ook wegblijven?! ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_218514739
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 18:45 schreef Cupfighter het volgende:
Ze zei dat ik me niet houd aan de afspraken
Wie hield zich nou niet aan afspraken?! :o _O-

quote:
Ik heb ook aangegeven hier niet meer over te willen discussieren met haar en graag ook door haar met rust gelaten wil worden
Goed zo.
pi_218514763
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 23:07 schreef Sally het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er nog geen gehad al had ik het wel even lastig met de beslissing over de aangifte maar ik ben bij mezelf gebleven en ben niet gevlucht naar de Melanie identiteit
pi_218514765
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 22:52 schreef Cupfighter het volgende:
terwijl ze dag voor haar verjaardag mij seksueel misbruikt
eh... whut?!

SPOILER
pi_218514779
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 23:13 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ik heb er nog geen gehad al had ik het wel even lastig met de beslissing over de aangifte maar ik ben bij mezelf gebleven en ben niet gevlucht naar de Melanie identiteit
Laat ik dan wel duidelijk zijn: ik hoop uiteraard dat die aanvallen wegblijven.
Maar ik zou er zelf nog niet gerust op zijn.
En aangezien het niet helemaal voorspelbaar is, is het een kwestie van tijd: afwachten. Op wat er gaat gebeuren, dus.
pi_218514945
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 23:15 schreef Sally het volgende:

[..]
Laat ik dan wel duidelijk zijn: ik hoop uiteraard dat die aanvallen wegblijven.
Maar ik zou er zelf nog niet gerust op zijn.
En aangezien het niet helemaal voorspelbaar is, is het een kwestie van tijd: afwachten. Op wat er gaat gebeuren, dus.
Klopt het is onvoorspelbaar maar het is een goed teken dat ik ze niet krijg terwijl K regelmatig Melanie als wapen gebruikt om mij van slag proberen te maken, dat lukt gedeeltelijk want ze kwetst me er wel mee maar haar doel om mij te ontregelen zodat ik aanvallen krijg mislukt, dat is een grote winst vind ik maar ik moet scherp blijven
pi_218515006
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 23:07 schreef Sally het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_218515480
quote:
11s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 23:14 schreef Sally het volgende:

[..]
eh... whut?!

SPOILER
Staat volgens mij ook niet in dit centrale topic, ik praat er ook niet zo graag over
pi_218516819
Misschien zit nog teveel in jouw hoofd ingeprogrammeerd dat het goed is om jezelf op te offeren om een ander te redden, dat zelf-opoffering jou oplevert dat mensen jou aardig vinden. En dat je met grenzen stellen en waarde hechten aan jouw eigen behoeftes bereikt dat mensen jou niet moeten.

Als je terugdenkt aan jouw jeugd, snap je wellicht wie jou dat op jonge leeftijd heeft aangepraat, of niet?

Ieder mens heeft zowel goede als slechte kanten, ook Melanie en K. Echter dat doet niet ter zake. Je weet dat K een destructieve invloed heeft op jou, dat ze jou alleen maar problemen bezorgt. Op deze planeet leven miljarden mensen: het zou zonde zijn als van al die mensen juist diegenen in jouw leven toelaat die jou mentaal kapotmaken.

Laat de moeder van K. maar lekker boos zijn op jou. Waarom zou jij je daar iets van aantrekken als ze verder helemaal niks constructiefs toevoegt in haar leven? Je weet dat K. het allemaal over zichzelf heeft afgeroepen met dat rare stalkgedrag van haar. Die moeder is waarschijnlijk stiekem boos op zichzelf dat ze haar dochter niet goed heeft opgevoed.
pi_218517028
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 11:08 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Misschien zit nog teveel in jouw hoofd ingeprogrammeerd dat het goed is om jezelf op te offeren om een ander te redden, dat zelf-opoffering jou oplevert dat mensen jou aardig vinden. En dat je met grenzen stellen en waarde hechten aan jouw eigen behoeftes bereikt dat mensen jou niet moeten.

Als je terugdenkt aan jouw jeugd, snap je wellicht wie jou dat op jonge leeftijd heeft aangepraat, of niet?

Ieder mens heeft zowel goede als slechte kanten, ook Melanie en K. Echter dat doet niet ter zake. Je weet dat K een destructieve invloed heeft op jou, dat ze jou alleen maar problemen bezorgt. Op deze planeet leven miljarden mensen: het zou zonde zijn als van al die mensen juist diegenen in jouw leven toelaat die jou mentaal kapotmaken.

Laat de moeder van K. maar lekker boos zijn op jou. Waarom zou jij je daar iets van aantrekken als ze verder helemaal niks constructiefs toevoegt in haar leven? Je weet dat K. het allemaal over zichzelf heeft afgeroepen met dat rare stalkgedrag van haar. Die moeder is waarschijnlijk stiekem boos op zichzelf dat ze haar dochter niet goed heeft opgevoed.
Het gedrag van zelfopoffering heb ik mezelf aangeleerd en is denk ik ontstaan door een pestverleden, overigens is dit gedrag duidelijk minder geworden dankzij de therapie die ik heb nu.

In de therapie zijn mijn keuzes voor types als K ook een bespreekpunt, de kans is zeer groot dat dit in de toekomst niet zo bel gaat gebeuren omdat ik assertiever ben geworden en daardoor geen magneet meer ben voor dit soort persoonlijkheden

De moeder van K is boos omdat ik mijn eigen plan trek en geen rekening houd met K , het woord egoisme viel zelfs vanuit haar kant, het moet natuurlijk niet gekker worden.
Ik heb haar ook gevraagd mij niet meer te bellen
  zaterdag 16 augustus 2025 @ 12:45:40 #253
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_218517484
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 11:31 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Het gedrag van zelfopoffering heb ik mezelf aangeleerd en is denk ik ontstaan door een pestverleden, overigens is dit gedrag duidelijk minder geworden dankzij de therapie die ik heb nu.

In de therapie zijn mijn keuzes voor types als K ook een bespreekpunt, de kans is zeer groot dat dit in de toekomst niet zo bel gaat gebeuren omdat ik assertiever ben geworden en daardoor geen magneet meer ben voor dit soort persoonlijkheden

De moeder van K is boos omdat ik mijn eigen plan trek en geen rekening houd met K , het woord egoisme viel zelfs vanuit haar kant, het moet natuurlijk niet gekker worden.
Ik heb haar ook gevraagd mij niet meer te bellen

Heel goed! De moeder van K is ook helemaal geen partij in dit geval he? Hooguit voor K zelf, dat zij bij d'r moeder uithuilt, maar jullie zijn niet meer op het schoolplein h, dat moeders zich met ruzietjes bezig moeten houden.
Laat zij zich lekker met haar dochter bezig houden en jou met rust laten!
pi_218518393
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 12:45 schreef BE het volgende:

[..]
Heel goed! De moeder van K is ook helemaal geen partij in dit geval he? Hooguit voor K zelf, dat zij bij d'r moeder uithuilt, maar jullie zijn niet meer op het schoolplein h, dat moeders zich met ruzietjes bezig moeten houden.
Laat zij zich lekker met haar dochter bezig houden en jou met rust laten!
De moeder van K is wel een partij; of beter gezegd: wás een partij.

TS heeft immers met K + ouders om de tafel gezeten. Vervolgens bleek ze alleen maar een storende (contraproductieve en niet de-escalerende) partij die de intentie van het overleg alleen maar aan het ondergraven is, ten faveure van haar lieve, zoete oversekste kroonprinsesje.

Tja, dan gaat het over ..... dan ben je gediskwalificeerd.
.
  zaterdag 16 augustus 2025 @ 16:46:06 #255
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_218518406
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 16:42 schreef r_one het volgende:

[..]
De moeder van K is wel een partij; of beter gezegd: wás een partij.

TS heeft immers met K + ouders om de tafel gezeten. Vervolgens bleek ze alleen maar een storende (contraproductieve en niet de-escalerende) partij die de intentie van het overleg alleen maar aan het ondergraven is, ten faveure van haar lieve, zoete oversekste kroonprinsesje.

Tja, dan gaat het over ..... dan ben je gediskwalificeerd.
Ja, maar nu dus niet meer.
Ze hebben zogenaamd een poging gedaan een soort mediation-rol aan te nemen, daar vielen ze door de mand. En dus nu niet meer.
pi_218518434
Plus dat het voor mij nu zo is dat ik veel bezig ben met K wat eigenlijk niet de bedoeling is maar tijdelijk moet dit even om uiteindelijk zover te kijken dat K uit mijn leven is daar wil ik best tijd voor op offeren

Waar ik geen tijd voor wil op offeren zijn discussies met de moeder van K over hoe ik het stalken van haar dochter aanpak
pi_218518547
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 16:46 schreef BE het volgende:

[..]
Ja, maar nu dus niet meer.
Nee klopt. Alleen wist ze dat nog niet.

Nu wel :')

quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 16:51 schreef Cupfighter het volgende:
Waar ik geen tijd voor wil op offeren zijn discussies met de moeder van K over hoe ik het stalken van haar dochter aanpak
Dat hoef je ook helemaal niet, nu ze zichzelf gediskwalificeerd heeft.
.
  zaterdag 16 augustus 2025 @ 19:38:38 #258
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_218519759
Pssst
mooie mensen met een lelijk karakter zijn gewoon lelijk he
niks mooi's aan
Thinking is difficult, that’s why most people judge
pi_218520405
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 19:38 schreef greysbones het volgende:
Pssst
mooie mensen met een lelijk karakter zijn gewoon lelijk he
niks mooi's aan
En er zit voor 90 procent een addertje onder het graag als een knappe jongedame onder de 25 voluit gaat voor iemand van mijn leeftijd
pi_218522747
K via mail

Als je graag een relatie met me wil kun je me dat beter rechstreeks vragen en niet via de politie dat is niet echt romantisch schatje, gelukkig weet ik dat je van me houdt en me niet kan weerstaan

Liefs Melanie
pi_218522905
C via mail

Krijg de vinkentering, vies vuil loeder!

Liefs je moeder
.
pi_218523102
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 00:09 schreef r_one het volgende:
C via mail

Krijg de vinkentering, vies vuil loeder!

Liefs je moeder
Ik schrok me rot toen ik dit in de pop-up las... :o

Maar het was wat grappigs :D
_O-
pi_218525069
Ik ben in ieder geval blij dat ik naar jullie en het advies van de politie geluisterd hebt.
Zij verdient geen begrip meer dat maakt de mail van gisteren wel weer duidelijk.
Het lieve prinsesje is een valse heks
  zondag 17 augustus 2025 @ 11:21:27 #264
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_218525094
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 23:46 schreef Cupfighter het volgende:
K via mail

Als je graag een relatie met me wil kun je me dat beter rechstreeks vragen en niet via de politie dat is niet echt romantisch schatje, gelukkig weet ik dat je van me houdt en me niet kan weerstaan

Liefs Melanie
Hoe komt ze na het stopgesprek tot deze conclusie? Wtf 8)7
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
pi_218525406
quote:
17s.gif Op zondag 17 augustus 2025 11:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Hoe komt ze na het stopgesprek tot deze conclusie? Wtf 8)7
Het is geen conclusie.
Het is zout.
.
pi_218526057
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 12:03 schreef r_one het volgende:

[..]
Het is geen conclusie.
Het is zout.
Zout in de wond met haar liefs Melanie
pi_218526163
Opzich wel "mooi" natuurlijk dat ze zo zwart op wit duidelijk laat blijken zich geen moer aan te trekken van het stopgesprek, ik zou zsm weer naar de politie stappen hierover om verdere actie in gang te zetten.
  zondag 17 augustus 2025 @ 13:37:01 #268
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_218526190
Die chick is echt knettergestoord! :o
pi_218526247
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 13:37 schreef BE het volgende:
Die chick is echt knettergestoord! :o
Ja... echt bizar gewoon :o

En d'r ouders begrijp ik ook niet... dat ze dit zien gebeuren en niks lijken te doen... dat kind heeft hulp nodig en dat is niet de verantwoordelijkheid van TS
pi_218526379
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 13:17 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Zout in de wond
Inderdaad, dat.
quote:
met haar liefs Melanie
Niet alleen dat, het hele verhaal heeft een hoog " ^p^ met je politie" -gehalte.

SPOILER
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')