abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218475958
quote:
3s.gif Op maandag 11 augustus 2025 11:20 schreef Armani XL het volgende:

[..]
Maakt toch niet uit, gaat om de intentie.
Niet iedereen is thuis in het politie jargon en wat alles precies betekent.
Klopt. En Cup is behoorlijk goed thuis thuis in de termen (maar was even in de war, dat kan) ^O^

Gewoon even scherp houden :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_218478811
Vanmiddag bij de politie geweest
Deze week gaan ze naar K voor een stopgesprek en ze zeiden dat ik het recht had haar aan te geven voor een zedendelict maar dat vind ik te ver gaan, als ze me met rust laat ben ik tevreden
  Moderator maandag 11 augustus 2025 @ 19:49:43 #203
441859 crew  Lenny77
pi_218478922
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 19:31 schreef Cupfighter het volgende:
Deze week gaan ze naar K voor een stopgesprek en ze zeiden dat ik het recht had haar aan te geven voor een zedendelict maar dat vind ik te ver gaan, als ze me met rust laat ben ik tevreden
Ik denk dat ik wel een aangifte zou doen. Ze gaat toch steeds opnieuw veel te ver...
Maar ok, misschien dat ik daar wat feller in ben. Het is niet dat dit de eerste wanhopige, onhandige poging van haar was he?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_218478939
quote:
Ik vrees dat zachte heelmeesters stinkwonden maken...
pi_218479003
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2025 19:49 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ik denk dat ik wel een aangifte zou doen. Ze gaat toch steeds opnieuw veel te ver...
Maar ok, misschien dat ik daar wat feller in ben. Het is niet dat dit de eerste wanhopige, onhandige poging van haar was he?
Klopt daar heb je gelijk in maar deze dame heeft geen straf maar psychische hulp nodig en ik hoop dat ze daar op in gaan zetten
pi_218479011
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 19:54 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik vrees dat zachte heelmeesters stinkwonden maken...
Je vindt mij nog te lief voor haar?
pi_218479098
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 20:04 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Je vindt mij nog te lief voor haar?
Ja, misschien wel
En ja ze heeft hulp nodig. Alleen dat is niet jouw probleem en hoeft niet ten koste van jou gaan.

Wat ze doet is echt super onacceptabel. Als ik zou posten dat een ex binnenkwam en zich ontkleed zou hebben, zou Fok te klein zijn. Waarom zou het bij jou wel acceptabel zijn? Enkel omdat zij een vrouw is en jij een man?

Je hebt het recht, maar ook de plicht, om jezelf te beschermen...
pi_218479710
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 20:12 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja, misschien wel
En ja ze heeft hulp nodig. Alleen dat is niet jouw probleem en hoeft niet ten koste van jou gaan.

Wat ze doet is echt super onacceptabel. Als ik zou posten dat een ex binnenkwam en zich ontkleed zou hebben, zou Fok te klein zijn. Waarom zou het bij jou wel acceptabel zijn? Enkel omdat zij een vrouw is en jij een man?

Je hebt het recht, maar ook de plicht, om jezelf te beschermen...
Ik denk echt dat het verschil is dat zij een vrouw is, niet dat het daarbij normaal gedrag is maar voor mij voelt het niet aan als een zedendelict
pi_218479715
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 21:04 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ik denk echt dat het verschil is dat zij een vrouw is, niet dat het daarbij normaal gedrag is maar voor mij voelt het niet aan als een zedendelict
Oké ^O^
pi_218480602
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 20:04 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Klopt daar heb je gelijk in maar deze dame heeft geen straf maar psychische hulp nodig en ik hoop dat ze daar op in gaan zetten
In de eerste plaats heeft ze een wake-up-call nodig. Een dreiging van een aangifte helpt soms beter dan de aangifte zelf.

Mocht ze niet te stoppen blijken, kun je altijd nog besluiten aangifte te doen.
Mocht ze je na het stopgesprek definitief met rust laten, kun je aangifte achterwege laten.
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  dinsdag 12 augustus 2025 @ 08:31:41 #211
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_218481811
quote:
Waarom gaat dat te ver ?
Haar gedrag is alle perken te buiten
Wie zijn billen brand moet op de blaren zitten
Je laat haar met iets weg komen wat niet normaal is
Thinking is difficult, that’s why most people judge
pi_218481946
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 22:52 schreef r_one het volgende:

[..]
In de eerste plaats heeft ze een wake-up-call nodig. Een dreiging van een aangifte helpt soms beter dan de aangifte zelf.

Mocht ze niet te stoppen blijken, kun je altijd nog besluiten aangifte te doen.
Mocht ze je na het stopgesprek definitief met rust laten, kun je aangifte achterwege laten.
Of alsnog aangifte doen. Ik denk dat het huidige traject, met eerst een stop gesprek OK is. Als ze je niet met rust laat na een stop gesprek, en dan aangifte doet, zal er ook meer in de aangifte zitten, en die zwaarder wegen neem ik aan.
pi_218482191
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 08:31 schreef greysbones het volgende:

[..]
Waarom gaat dat te ver ?
Haar gedrag is alle perken te buiten
Wie zijn billen brand moet op de blaren zitten
Je laat haar met iets weg komen wat niet normaal is
Mijn intentie is om te kijken of het op te lossen is zonder dat zij een strafblad krijgt.
Was het een onbekend iemand geweest had ik waarschijnlijk wel aangifte gedaan, ik ken haar en ik weet dat het daad van onmacht en wanhoop is en ik heb haar borsten ook al wel vaker gezien natuurlijk

En ik geef toe, heel diep spelen er nog wat gevoelens voor haar waardoor ik niet vol uit ga en het stopgesprek afwacht
Gaat ze daarna nog door dan moet ze inderdaad op de blaren gaan zitten
Dan is ze gewaarschuwd en is het ook over en sluiten

Het was voor mij al een overwinning dat ik niet van slag raakte door haar actie en haar de deur.uit heb gestuurd en niet op haar strip act ben ingegaan
  dinsdag 12 augustus 2025 @ 11:07:19 #214
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_218482905
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 09:25 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Mijn intentie is om te kijken of het op te lossen is zonder dat zij een strafblad krijgt.
Was het een onbekend iemand geweest had ik waarschijnlijk wel aangifte gedaan, ik ken haar en ik weet dat het daad van onmacht en wanhoop is en ik heb haar borsten ook al wel vaker gezien natuurlijk

En ik geef toe, heel diep spelen er nog wat gevoelens voor haar waardoor ik niet vol uit ga en het stopgesprek afwacht
Gaat ze daarna nog door dan moet ze inderdaad op de blaren gaan zitten
Dan is ze gewaarschuwd en is het ook over en sluiten

Het was voor mij al een overwinning dat ik niet van slag raakte door haar actie en haar de deur.uit heb gestuurd en niet op haar strip act ben ingegaan
zij gaat wel voluit
probeert alles uit de kast te halen
en nog neem je het 'een soort van' voor haar op

zij heeft geen medelijden met jou!
Thinking is difficult, that’s why most people judge
pi_218483330
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 08:54 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Of alsnog aangifte doen. Ik denk dat het huidige traject, met eerst een stop gesprek OK is. Als ze je niet met rust laat na een stop gesprek, en dan aangifte doet, zal er ook meer in de aangifte zitten, en die zwaarder wegen neem ik aan.
Op de keper beschouwd heeft TS feitelijk al aangifte gedaan (maar dan van stalking); nieuwe feiten/meldingen kunnen daar eenvoudig aan toegevoegd worden wanneer dat wenselijk is. Reken maar dat de popo's ook wel even mevrouwtje over d'r blote tietenshow (en het ongewenst binnentreden van de woning) zullen onderhouden in zo'n stopgesprek.

Als ze hardleers blijkt, weet de politie echt wel hoe ze het strafdossier moet completeren. En dan zal er ook wel vervolging volgen waarbij in de ten laste legging het complete pretpakket (mits strafbaar) wordt meegenomen.

Zover is het nou nog niet.

[ Bericht 1% gewijzigd door r_one op 13-08-2025 22:50:46 (+t) ]
.
pi_218486303
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 11:07 schreef greysbones het volgende:

[..]
zij gaat wel voluit
probeert alles uit de kast te halen
en nog neem je het 'een soort van' voor haar op

zij heeft geen medelijden met jou!
Klopt ik weet dat je gelijk hebt maar terug voluit gaan is tegen mijn gevoel in, mijn hoop is gevestigt op het stopgesprek
Mocht ze daar ook niks van aantrekken ga ik wel voluit
pi_218488681
Even wat anders
Eigenlijk een fout die ik regelmatig maak
En steeds denk ik waarom stop ik daar tijd in

Buitenlandse dames die vanuit Instagram of Facebook contact met je zoeken om je geld uit de zak te kloppen
Dit keer was het een 41 jarige amerikaanse bizar genoeg had ik het met haar er juist over gehad , ze vond dat stijlloos
Nou gisteren kwam zij dan of ik een apple card wou kopen voor haar
Geblokt en gedeelte
En ja ik weet dat ik hoogstwaarschijnlijk niet met eens vrouw praat .
Ik moet echt stoppen hier op in te gaan

Overigens heb ik nooit een cent betaald aan dit soort figuren
  Forum Admin dinsdag 12 augustus 2025 @ 21:31:12 #218
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_218488808
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 21:20 schreef Cupfighter het volgende:
Even wat anders
Eigenlijk een fout die ik regelmatig maak

Buitenlandse dames die vanuit Instagram of Facebook contact met je zoeken om je geld uit de zak te kloppen
Dit keer was het een 41 jarige amerikaanse bizar genoeg had ik het met haar er juist over gehad , ze vond dat stijlloos
Nou gisteren kwam zij dan of ik een apple card wou kopen voor haar
Geblokt en gedeelte
En ja ik weet dat ik hoogstwaarschijnlijk niet met eens vrouw praat .
Ik moet echt stoppen hier op in te gaan

Overigens heb ik nooit een cent betaald aan dit soort figuren
Omdat aandacht krijgen gewoon fijn is en daar weten ze goed gebruik misbruik van te maken.
Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
pi_218489167
quote:
3s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 21:31 schreef Armani XL het volgende:

[..]
Omdat aandacht krijgen gewoon fijn is en daar weten ze goed gebruik misbruik van te maken.
Ja klopt maar ik schiet met nep aandacht weinig op, ik hou mezelf voor de gek zo
pi_218490193
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 22:06 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ja klopt maar ik schiet met nep aandacht weinig op, ik hou mezelf voor de gek zo
Nou, áls je dat dan al weet, .....
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 21:20 schreef Cupfighter het volgende:
moeilijk is het toch niet om géén tijd te steken in obvious scamposts 8)7
.
pi_218490246
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 01:10 schreef r_one het volgende:

[..]
Nou, áls je dat dan al weet, .....
[..]
moeilijk is het toch niet om géén tijd te steken in obvious scamposts 8)7
Klopt het is de foute denkwijze deze zal wel niet zo zijn
pi_218508468
De politie is bij K geweest voor een stopgesprek, ze gaven natuurlijk geen details over het gesprek maar ze zeiden dat ik er rekening mee moet houden dat K niet stopt
  vrijdag 15 augustus 2025 @ 09:07:06 #223
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_218508487
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 09:03 schreef Cupfighter het volgende:
De politie is bij K geweest voor een stopgesprek, ze gaven natuurlijk geen details over het gesprek maar ze zeiden dat ik er rekening mee moet houden dat K niet stopt
Fijn dat het stopgesprek is geweest. Ergens ook fijn dat de politie inschat dat ze niet gaat stoppen, dan weet je waar je vanuit kan gaan maar ook zien zij dan dat het serieus is. Dat helpt voor je aangifte. Hebben ze nog verdere afspraken met je gemaakt?
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
pi_218508571
quote:
17s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 09:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Fijn dat het stopgesprek is geweest. Ergens ook fijn dat de politie inschat dat ze niet gaat stoppen, dan weet je waar je vanuit kan gaan maar ook zien zij dan dat het serieus is. Dat helpt voor je aangifte. Hebben ze nog verdere afspraken met je gemaakt?
Nee er zijn geen verdere afspraken gemaakt, ze zeiden alles melden en mails bewaren, wederom gaven ze het advies om de pittige tante zoals hun haar noemde aan te geven voor een zedendelict
  vrijdag 15 augustus 2025 @ 09:23:31 #225
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_218508577
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 09:22 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Nee er zijn geen verdere afspraken gemaakt, ze zeiden alles melden en mails bewaren, wederom gaven ze het advies om de pittige tante zoals hun haar noemde aan te geven voor een zedendelict
Ik denk dat het dan tijd is om dat te doen :Y
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')