Ohja?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 18:30 schreef Cupfighter het volgende:
open de deur. K dus
Ze loopt zo langs me heen naar binnen
Weljaquote:dat doe je niet zei ze en daar ging het topje uit.
Achjaquote:mopperend deed ze het topje weer aan
Noujaquote:zonder nog iets te zeggen liep ze deur uit
En ontzettend goed voor je zelfvertrouwen en weerbaarheid tegen haarquote:Op zondag 10 augustus 2025 09:37 schreef Cupfighter het volgende:
Het was niet slim niet eerst door het kijkgaatje te kijken maar ik heb er geen spijt van dat ik het vergeten ben
De gezichtsuitdrukking van Kim toen ik zei ik wil je de deur uit en wel nu had ik eerlijk gezegd niet willen missen, het geirriteerde snoetje van een verwend meisje wat haar zin niet krijgt
Op zn minst melden bij de politie, jaquote:Op zondag 10 augustus 2025 11:09 schreef Droopie het volgende:
En nu aangifte doen?
Zou wat zijn als een man bij een vrouw naar binnenloopt en zijn broek naar beneden trekt.
En ik zie er geen verschil in.
Je zoekt ze wel uit zegquote:
Ik ga er morgen melding van maken mogen ze het meenemen in het stopgesprekquote:Op zondag 10 augustus 2025 11:09 schreef Droopie het volgende:
En nu aangifte doen?
Zou wat zijn als een man bij een vrouw naar binnenloopt en zijn broek naar beneden trekt.
En ik zie er geen verschil in.
Melding of aangifte?quote:Op zondag 10 augustus 2025 15:13 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik ga er morgen melding van maken mogen ze het meenemen in het stopgesprek
Meldingquote:Op zondag 10 augustus 2025 15:47 schreef Droopie het volgende:
[..]
Melding of aangifte?
Dit is toch gewoon een zedendelict?
Eens.quote:Op zondag 10 augustus 2025 15:55 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Melding
Ik vind het net wat te ver gaan om hier aangifte van te doen zeker
Ja, eens. En er loopt al een aangifte tegen haar. Een melding is dan voldoende.quote:Op zondag 10 augustus 2025 15:55 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Melding
Ik vind het net wat te ver gaan om hier aangifte van te doen zeker
Het hoort ook niet maar er loopt al een melding tegen haar en de politie gaat een stopgesprek met haar voeren binnenkort ik denk dat dit wel genoeg isquote:Op zondag 10 augustus 2025 17:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Misschien ben ik een trutje hoor; maar als de rollen omgedraaid waren zouden mensen denk ik heftiger reageren op het ontbloten van privé lichaamsdelen...
Wat ze doet is compleet onacceptabel en ben het met @:Droopie eens
Loopt er al een aangifte, waarbij er nu dus een schriftelijke melding bij komt, die bij de aangifte wordt gevoegd?quote:Op zondag 10 augustus 2025 18:09 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het hoort ook niet maar er loopt al een melding tegen haar en de politie gaat een stopgesprek met haar voeren binnenkort ik denk dat dit wel genoeg is
Klopt het was een aangifte, dit ga ik morgen aangeven dan kunnen ze dit erbij voegenquote:Op zondag 10 augustus 2025 20:00 schreef Droopie het volgende:
[..]
Loopt er al een aangifte, waarbij er nu dus een schriftelijke melding bij komt, die bij de aangifte wordt gevoegd?
Of is dit een melding boven op de melding?
Ik las dat je op 29 juli schreef dat je van plan was aangifte te gaan doen?
quote:Op zondag 10 augustus 2025 17:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Misschien ben ik een trutje hoor; maar als de rollen omgedraaid waren zouden mensen denk ik heftiger reageren op het ontbloten van privé lichaamsdelen...
Wat ze doet is compleet onacceptabel en ben het met @:Droopie eens
Aangeven of melden?quote:Op zondag 10 augustus 2025 20:43 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Klopt het was een aangifte, dit ga ik morgen aangeven dan kunnen ze dit erbij voegen
Aangifte dus.quote:Op zondag 10 augustus 2025 18:09 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het hoort ook niet maar er loopt al een melding tegen haar en de politie gaat een stopgesprek met haar voeren binnenkort ik denk dat dit wel genoeg is
Ik ga het melden dan kunnen ze het bij de aangifte doen, ik ga hier geen nieuwe aangifte van doen , sorry voor de verwarring omdat ik de 2 termen door elkaar gooiquote:Op zondag 10 augustus 2025 22:18 schreef r_one het volgende:
[..]
Aangeven of melden?
Ik meen toch het laatste.
[..]
Aangifte dus.
Maakt toch niet uit, gaat om de intentie.quote:Op maandag 11 augustus 2025 09:00 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik ga het melden dan kunnen ze het bij de aangifte doen, ik ga hier geen nieuwe aangifte van doen , sorry voor de verwarring omdat ik de 2 termen door elkaar gooi
Klopt. En Cup is behoorlijk goed thuis thuis in de termen (maar was even in de war, dat kan)quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:20 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit, gaat om de intentie.
Niet iedereen is thuis in het politie jargon en wat alles precies betekent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
Ik denk dat ik wel een aangifte zou doen. Ze gaat toch steeds opnieuw veel te ver...quote:Op maandag 11 augustus 2025 19:31 schreef Cupfighter het volgende:
Vanmiddag bij de politie geweest
Deze week gaan ze naar K voor een stopgesprek en ze zeiden dat ik het recht had haar aan te geven voor een zedendelict maar dat vind ik te ver gaan, als ze me met rust laat ben ik tevreden
Ik vrees dat zachte heelmeesters stinkwonden maken...quote:Op maandag 11 augustus 2025 19:31 schreef Cupfighter het volgende:
Vanmiddag bij de politie geweest
Deze week gaan ze naar K voor een stopgesprek en ze zeiden dat ik het recht had haar aan te geven voor een zedendelict maar dat vind ik te ver gaan, als ze me met rust laat ben ik tevreden
Klopt daar heb je gelijk in maar deze dame heeft geen straf maar psychische hulp nodig en ik hoop dat ze daar op in gaan zettenquote:Op maandag 11 augustus 2025 19:49 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel een aangifte zou doen. Ze gaat toch steeds opnieuw veel te ver...
Maar ok, misschien dat ik daar wat feller in ben. Het is niet dat dit de eerste wanhopige, onhandige poging van haar was he?
Je vindt mij nog te lief voor haar?quote:Op maandag 11 augustus 2025 19:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vrees dat zachte heelmeesters stinkwonden maken...
Ja, misschien welquote:Op maandag 11 augustus 2025 20:04 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Je vindt mij nog te lief voor haar?
Ik denk echt dat het verschil is dat zij een vrouw is, niet dat het daarbij normaal gedrag is maar voor mij voelt het niet aan als een zedendelictquote:Op maandag 11 augustus 2025 20:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, misschien wel
En ja ze heeft hulp nodig. Alleen dat is niet jouw probleem en hoeft niet ten koste van jou gaan.
Wat ze doet is echt super onacceptabel. Als ik zou posten dat een ex binnenkwam en zich ontkleed zou hebben, zou Fok te klein zijn. Waarom zou het bij jou wel acceptabel zijn? Enkel omdat zij een vrouw is en jij een man?
Je hebt het recht, maar ook de plicht, om jezelf te beschermen...
Okéquote:Op maandag 11 augustus 2025 21:04 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik denk echt dat het verschil is dat zij een vrouw is, niet dat het daarbij normaal gedrag is maar voor mij voelt het niet aan als een zedendelict
In de eerste plaats heeft ze een wake-up-call nodig. Een dreiging van een aangifte helpt soms beter dan de aangifte zelf.quote:Op maandag 11 augustus 2025 20:04 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Klopt daar heb je gelijk in maar deze dame heeft geen straf maar psychische hulp nodig en ik hoop dat ze daar op in gaan zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |