Een stopgesprek is niet een vereiste maar het is wel een gemiste kans. Ik verwacht niet dat de politie haar 'na onderzoek' gaat oppakken ofzo dus de aangifte zal nu wel een sepootje worden.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Is een stopgesprek niet is een essentiële stap. Ook als het niet helpt; kan de politie niet pas echt ingrijpen als dit gesprek er niet is geweest. Een stap voor de verdere actie.
Welke actie verwacht je nu van de politie dan?quote:
Volgens mij probeer je nu een beetje te overcompenseren in assertiviteit. Het is niet alsof ze een AT op haar afsturen nu, hoogstwaarschijnlijk doen ze niets. Ik zou het echt heroverwegen; het komt toch echt anders over als er twee agenten voor je deur staan dan dat mams naast je zit terwijl je openbaar zit te flirten.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:20 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Volgens mij gaf ik juist aan geen stopgesprek te willen voeren, klaar met praten, actie nu
Oké ik ga er nog een nachtje over slapen, meerdere mensen zeggen dit nu dus dan denk ik zeker dat jullie een punt hebben,quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:44 schreef nostra het volgende:
[..]
Volgens mij probeer je nu een beetje te overcompenseren in assertiviteit. Het is niet alsof ze een AT op haar afsturen nu, hoogstwaarschijnlijk doen ze niets. Ik zou het echt heroverwegen; het komt toch echt anders over als er twee agenten voor je deur staan dan dat mams naast je zit terwijl je openbaar zit te flirten.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:12 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Oké ik ga er nog een nachtje over slapen, meerdere mensen zeggen dit nu dus dan denk ik zeker dat jullie een punt hebben,
Foutje mag verwijderd wordenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:19 schreef r_one het volgende:
[..]![]()
Echt, een stopgesprek is op dit moment veruit het allerbeste en meest effectief.
Een volgende stap zou zijn dat ze gehoord gaat worden als verdachte maar dat is ook 'praten' (en dan mag ze ook nog alles bij elkaar liegen dat het gedrukt staat).
En nog een stap verder is een dagvaarding om voor de rechter te verschijnen, of voor de OvJ (TOM-beschikking), en dat is ook weer ..... 'praten' ....
De kunst is om beetje bij beetje de druk op te voeren bij madam. En dan niet met zachte heelmeesters maar met mensen die autoriteit uitstralen. JIJ blijft daar dan volledig buiten. En haar mams ook
Jawel joh! Dat stop gesprek is net heel belangrijk.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:12 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Oké ik ga er nog een nachtje over slapen, meerdere mensen zeggen dit nu dus dan denk ik zeker dat jullie een punt hebben,
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:19 schreef r_one het volgende:
[..]![]()
Echt, een stopgesprek is op dit moment veruit het allerbeste en meest effectief.
Een volgende stap zou zijn dat ze gehoord gaat worden als verdachte maar dat is ook 'praten' (en dan mag ze ook nog alles bij elkaar liegen dat het gedrukt staat).
En nog een stap verder is een dagvaarding om voor de rechter te verschijnen, of voor de OvJ (TOM-beschikking), en dat is ook weer ..... 'praten' ....
De kunst is om beetje bij beetje de druk op te voeren bij madam. En dan niet met zachte heelmeesters maar met mensen die autoriteit uitstralen. JIJ blijft daar dan volledig buiten. En haar mams ook
[..]![]()
[..]![]()
Haar ouders zijn daarbij ze woont nog thuisquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:19 schreef r_one het volgende:
[..]![]()
Nou dan zijn zij ook meteen onder de indrukquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:04 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Haar ouders zijn daarbij ze woont nog thuis
Dat is waar, misschien nemen zij het dan ook wat meer serieusquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:11 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nou dan zijn zij ook meteen onder de indruk
Haar moeder tegen de politie: "Mijn dochter doet zoiets niet!"quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:17 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dat is waar, misschien nemen zij het dan ook wat meer serieus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door r_one op 02-08-2025 21:47:58 ]r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
Je tagt de verkeerde.quote:Op zondag 3 augustus 2025 09:12 schreef Cupfighter het volgende:
@:nestea heeft gelijk ik was iets te ver doorgeslagen in mijn assertiviteit
Ik ga alsnog voor een stopgesprek, dat is de enige juiste weg
Ga morgen even met de politie contact opnemen hierover
Bedankt allemaal, ik zag het verkeerd
Bericht aangepastquote:Op zondag 3 augustus 2025 09:21 schreef nostra het volgende:
[..]
Je tagt de verkeerde.
Maar goed besluit
Goed gedaan! En succes bij de mondhygiëniste!quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:45 schreef Cupfighter het volgende:
De politie gaat binnenkort K een bezoekje brengen voor een stopgesprek, ik word op de hoogte gehouden als dat geweest is
Intussen zijn er weer diverse mails binnen gekomen van mevrouw
Vandaag deel 2 van de mondhygieniste, de rechterkant wordt nu schoongemaakt
Dank je wel!quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:59 schreef nostra het volgende:
[..]
Goed gedaan! En succes bij de mondhygiëniste!
YESSSS !quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:45 schreef Cupfighter het volgende:
De politie gaat binnenkort K een bezoekje brengen voor een stopgesprek, ik word op de hoogte gehouden als dat geweest is
Ja jullie hadden met goede argumenten mij op andere gedachten gebrachtquote:
Wat denk je nou zelfquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:58 schreef Cupfighter het volgende:
Nu hopen dat de agenten niet zwichten voor K
Jij kent K niet, ze zal ongetwijfeld haar vrouwelijke charme inzetten of het zielige schaapje spelenquote:
Het gaat erom dat ze haar duidelijk gaan maken dat jij geen contact meer wil. Die boodschap gaat de politie namens jou brengen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 12:47 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Jij kent K niet, ze zal ongetwijfeld haar vrouwelijke charme inzetten of het zielige schaapje spelen
Mag ze proberenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 12:47 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Jij kent K niet, ze zal ongetwijfeld haar vrouwelijke charme inzetten of het zielige schaapje spelen
Geen idee maar ze gaat het proberen daar durf ik vergif op in te nemenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 13:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het gaat erom dat ze haar duidelijk gaan maken dat jij geen contact meer wil. Die boodschap gaat de politie namens jou brengen.
Als ze na die boodschap doorgaat, dan is ze in overtreding.
Wat verwacht je dan dat zij met haar ‘charme’ of zielig doen gaat bereiken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |