Het gedrag van zelfopoffering heb ik mezelf aangeleerd en is denk ik ontstaan door een pestverleden, overigens is dit gedrag duidelijk minder geworden dankzij de therapie die ik heb nu.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 11:08 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Misschien zit nog teveel in jouw hoofd ingeprogrammeerd dat het goed is om jezelf op te offeren om een ander te redden, dat zelf-opoffering jou oplevert dat mensen jou aardig vinden. En dat je met grenzen stellen en waarde hechten aan jouw eigen behoeftes bereikt dat mensen jou niet moeten.
Als je terugdenkt aan jouw jeugd, snap je wellicht wie jou dat op jonge leeftijd heeft aangepraat, of niet?
Ieder mens heeft zowel goede als slechte kanten, ook Melanie en K. Echter dat doet niet ter zake. Je weet dat K een destructieve invloed heeft op jou, dat ze jou alleen maar problemen bezorgt. Op deze planeet leven miljarden mensen: het zou zonde zijn als van al die mensen juist diegenen in jouw leven toelaat die jou mentaal kapotmaken.
Laat de moeder van K. maar lekker boos zijn op jou. Waarom zou jij je daar iets van aantrekken als ze verder helemaal niks constructiefs toevoegt in haar leven? Je weet dat K. het allemaal over zichzelf heeft afgeroepen met dat rare stalkgedrag van haar. Die moeder is waarschijnlijk stiekem boos op zichzelf dat ze haar dochter niet goed heeft opgevoed.
Heel goed! De moeder van K is ook helemaal geen partij in dit geval he? Hooguit voor K zelf, dat zij bij d'r moeder uithuilt, maar jullie zijn niet meer op het schoolplein h, dat moeders zich met ruzietjes bezig moeten houden.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 11:31 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het gedrag van zelfopoffering heb ik mezelf aangeleerd en is denk ik ontstaan door een pestverleden, overigens is dit gedrag duidelijk minder geworden dankzij de therapie die ik heb nu.
In de therapie zijn mijn keuzes voor types als K ook een bespreekpunt, de kans is zeer groot dat dit in de toekomst niet zo bel gaat gebeuren omdat ik assertiever ben geworden en daardoor geen magneet meer ben voor dit soort persoonlijkheden
De moeder van K is boos omdat ik mijn eigen plan trek en geen rekening houd met K , het woord egoisme viel zelfs vanuit haar kant, het moet natuurlijk niet gekker worden.
Ik heb haar ook gevraagd mij niet meer te bellen
De moeder van K is wel een partij; of beter gezegd: wás een partij.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 12:45 schreef BE het volgende:
[..]
Heel goed! De moeder van K is ook helemaal geen partij in dit geval he? Hooguit voor K zelf, dat zij bij d'r moeder uithuilt, maar jullie zijn niet meer op het schoolplein h, dat moeders zich met ruzietjes bezig moeten houden.
Laat zij zich lekker met haar dochter bezig houden en jou met rust laten!
Ja, maar nu dus niet meer.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 16:42 schreef r_one het volgende:
[..]
De moeder van K is wel een partij; of beter gezegd: wás een partij.
TS heeft immers met K + ouders om de tafel gezeten. Vervolgens bleek ze alleen maar een storende (contraproductieve en niet de-escalerende) partij die de intentie van het overleg alleen maar aan het ondergraven is, ten faveure van haar lieve, zoete oversekste kroonprinsesje.
Tja, dan gaat het over ..... dan ben je gediskwalificeerd.
Nee klopt. Alleen wist ze dat nog niet.quote:
Dat hoef je ook helemaal niet, nu ze zichzelf gediskwalificeerd heeft.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 16:51 schreef Cupfighter het volgende:
Waar ik geen tijd voor wil op offeren zijn discussies met de moeder van K over hoe ik het stalken van haar dochter aanpak
En er zit voor 90 procent een addertje onder het graag als een knappe jongedame onder de 25 voluit gaat voor iemand van mijn leeftijdquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:38 schreef greysbones het volgende:
Pssst
mooie mensen met een lelijk karakter zijn gewoon lelijk he
niks mooi's aan
Ik schrok me rot toen ik dit in de pop-up las...quote:Op zondag 17 augustus 2025 00:09 schreef r_one het volgende:
C via mail
Krijg de vinkentering, vies vuil loeder!
Liefs je moeder
Hoe komt ze na het stopgesprek tot deze conclusie? Wtfquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 23:46 schreef Cupfighter het volgende:
K via mail
Als je graag een relatie met me wil kun je me dat beter rechstreeks vragen en niet via de politie dat is niet echt romantisch schatje, gelukkig weet ik dat je van me houdt en me niet kan weerstaan
Liefs Melanie
Het is geen conclusie.quote:Op zondag 17 augustus 2025 11:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoe komt ze na het stopgesprek tot deze conclusie? Wtf
Ja... echt bizar gewoonquote:
Inderdaad, dat.quote:
Niet alleen dat, het hele verhaal heeft een hoog "quote:met haar liefs Melanie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
Ik denk dat die ook machteloos staan .... al jaaaaren.quote:Op zondag 17 augustus 2025 13:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
En d'r ouders begrijp ik ook niet... dat ze dit zien gebeuren en niks lijken te doen...
Tja... zolang ze thuis woont...quote:Op zondag 17 augustus 2025 14:04 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik denk dat die ook machteloos staan .... al jaaaaren.
Maar 'het kind' is inmiddels 25; als ze onder mijn dak leefde, kon ze -bij zoveel minachting- d'r koffertje gaan pakken.
Dat is de theorie.quote:Op zondag 17 augustus 2025 14:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Tja... zolang ze thuis woont...
Persoonlijk zou ik denken "je leeft in mijn huis, daar horen regels bij. En een van de regels is dat je je niet zo erg misdraagt dat de politie op de stoep komt voor een stop gesprek en een gesprek met de begeleiding van een ex die ze stalkt"
Tja... "niet onder mijn dak" dunkt mij?quote:Op zondag 17 augustus 2025 14:41 schreef r_one het volgende:
[..]
Dat is de theorie.
Maar nu de praktijk, die is weerbarstiger. Wat doe je dan als ze zich wél dusdanig misdraagt (en zich dus geen fuck van die regels van je aantrekt, en ook niet van de politie)?
Als je een jaar of 15 bent, kan ik me voorstellen dat je je wilt afzetten. Dat is een fase.
Maar met 25 acht ik je volwassen en kun je kiezen of delen: aanpassen of wieberen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit ga ik ook doen maandag meld ik me daar weet met deze mailquote:Op zondag 17 augustus 2025 13:32 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Opzich wel "mooi" natuurlijk dat ze zo zwart op wit duidelijk laat blijken zich geen moer aan te trekken van het stopgesprek, ik zou zsm weer naar de politie stappen hierover om verdere actie in gang te zetten.
Je bent echt goed en dapper bezigquote:Op zondag 17 augustus 2025 15:09 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dit ga ik ook doen maandag meld ik me daar weet met deze mail
Ik doe mijn best overigens heeft dit vannacht wel een aanval opgelevert , grootste triggers waren het woord schatje en liefs Melaniequote:Op zondag 17 augustus 2025 15:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je bent echt goed en dapper bezig
Egwelquote:
Ook als je wéét uit wiens toetsenbord het komt? Namelijk het grootste secreet dat probeert met alle geweld je leven binnen te dringen?quote:overigens heeft dit vannacht wel een aanval opgelevert , grootste triggers waren het woord schatje en liefs Melanie
Ja helaas en ze weet dat heel goed, Melanie was zeker geen lieverdje, Melanie had borderline en manipuleerde er zeker niet minder op los dan K dat nu doet maar op een andere manier .quote:Op zondag 17 augustus 2025 15:50 schreef r_one het volgende:
[..]
Egwel
[..]
Ook als je wéét uit wiens toetsenbord het komt? Namelijk het grootste secreet dat probeert met alle geweld je leven binnen te dringen?
Daar lijkt mij weinig 'schatje' en 'Melanie' (er vanuit gaande dat M wel een schatje was) aan.
Goed dat je zo doorzet, heel krachtig, trots op je!quote:Op zondag 17 augustus 2025 15:09 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dit ga ik ook doen maandag meld ik me daar weet met deze mail
Ja en dat snap ik dus niet. Wat dan als de buurvrouw jou 'schatje' (en zichzelf Melanie) noemt?quote:Op zondag 17 augustus 2025 17:13 schreef Cupfighter het volgende:
Ja helaas en ze weet dat heel goed,
Misschien kun je er een positieve draai aan geven .. hoe gek het ook klinkt .quote:Op zondag 17 augustus 2025 17:13 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja helaas en ze weet dat heel goed, Melanie was zeker geen lieverdje, Melanie had borderline en manipuleerde er zeker niet minder op los dan K dat nu doet maar op een andere manier .
Ik ben niet voor niets in therapie om Melanie te verwerken wat K nu doet is Melanie steeds maar voren halen terwijl ik probeer Melanie een rustige plek te geven.
Grappig dat je dit zegt maar het klopt wel, bij therapie moest ik op verschillende manieren het woord Melanie zeggen om de lading er van af te halenquote:Op zondag 17 augustus 2025 21:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien kun je er een positieve draai aan geven .. hoe gek het ook klinkt .
Door je te confronteren met die woorden leer je er nog beter mee omgaan( hoop ik).
Dat is zeker niet de bedoelingquote:Op zondag 17 augustus 2025 22:02 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Grappig dat je dit zegt maar het klopt wel, bij therapie moest ik op verschillende manieren het woord Melanie zeggen om de lading er van af te halen
Maar als je het niet erg vindt ga ik K daarvoor niet bedanken
Gelukkig heb ik geen buurvrouw, het lijkt me logisch dat Melanie een trigger voor me isquote:Op zondag 17 augustus 2025 17:23 schreef r_one het volgende:
[..]
Ja en dat snap ik dus niet. Wat dan als de buurvrouw jou 'schatje' (en zichzelf Melanie) noemt?
Doorsturen naar de politie en niet reageren!quote:Op woensdag 20 augustus 2025 07:10 schreef Cupfighter het volgende:
Tja wat nu?
Deze mail
Ik laat je los als je de aanklachten tegen me intrekt
Liefs K
Dit.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 08:09 schreef BE het volgende:
[..]
Doorsturen naar de politie en niet reageren!
Ze heeft alle kansen gehad om te stoppen, nota bene een stopgesprek was niet voldoende. Jammer joh!
Niet doen, geen medelijden of wat ook, ze is veel te ver gegaan en daarvan zal ze nu de consequenties van ondervinden.
Niet jouw probleem, heeft ze helemaal zelf gedaan!
(Plus dat ik het niet geloof, zij gaat echt niet stoppen hoor!)
Dat.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 08:09 schreef BE het volgende:
[..]
Doorsturen naar de politie en niet reageren!
Ze heeft alle kansen gehad om te stoppen, nota bene een stopgesprek was niet voldoende. Jammer joh!
Niet doen, geen medelijden of wat ook, ze is veel te ver gegaan en daarvan zal ze nu de consequenties van ondervinden.
Niet jouw probleem, heeft ze helemaal zelf gedaan!
(Plus dat ik het niet geloof, zij gaat echt niet stoppen hoor!)
Dat "liefs" zegt al genoegquote:Op zondag 17 augustus 2025 00:09 schreef r_one het volgende:
Krijg de vinkentering, vies vuil loeder!
Tja ja... Eigen schuld dikke bult! Het is niet dat je niet gewaarschuwd hebt... Meermaals zelfs, op verschillende manieren.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 08:47 schreef Cupfighter het volgende:
Ik snap jullie beweegreden zeker maar ze heeft hbo social work met een strafblad op zeden kan ze werken op dat vlak voorlopig vergeten
Dat vind ik nogal wat
Aan de andere kant, moet ik daar rekening mee houden, ze houdt ook geen rekening met mij
En is ze te vertrouwen, kans is heel groot dat ze na het intrekken gewoon doorgaat
Ik neig heel erg naar show no mercy en het doorzetten vzn het pad wat ik ingeslagen ben
Waarom twijfel je hier nog over?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 07:10 schreef Cupfighter het volgende:
Tja wat nu?
Deze mail
Ik laat je los als je de aanklachten tegen me intrekt
Liefs K
Ja dit is gewoon zo , zonder therapie had ze me gehad waar ze me hebben wilt.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 09:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waarom twijfel je hier nog over?
Ze zou je kapot maken als je geen therapie zou hebben gehad
Komop CF kweek een ruggengraat ( goed bedoelt ) en aanpakken die hap
De politie heeft haar een officiele waarschuwing gegeven (dat stopgesprek), en dat volgde al na een minder dringende waarschuwing (jullie gesprek). Waarom zou ze nu ineens wel stoppen als je de aanklacht intrekt?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 08:47 schreef Cupfighter het volgende:
Ik snap jullie beweegreden zeker maar ze heeft hbo social work met een strafblad op zeden kan ze werken op dat vlak voorlopig vergeten
Dat vind ik nogal wat
Aan de andere kant, moet ik daar rekening mee houden, ze houdt ook geen rekening met mij
En is ze te vertrouwen, kans is heel groot dat ze na het intrekken gewoon doorgaat
Ik neig heel erg naar show no mercy en het doorzetten vzn het pad wat ik ingeslagen ben
Een taxichauffeur met een strafblad op rijden onder invloed kan werken op dat vlak voorlopig ook wel vergeten.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 08:47 schreef Cupfighter het volgende:
ze heeft hbo social work met een strafblad op zeden kan ze werken op dat vlak voorlopig vergeten
Dat vind ik nogal wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |