Hopelijk wel goed...quote:
Een aanval van wát?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 18:47 schreef Sally het volgende:
In het slechtste geval heeft hij nu een aanval...
Dat weet jij niet?quote:
Nee, hij heeft me laatste wat bijgepraat over K en over M (en zijn strubbelingen daarmee) en that's it.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat weet jij niet?
Een aanval van dissociatie.
Ik ging me wel wat zorgen maken jaquote:Op dinsdag 15 juli 2025 23:12 schreef Cupfighter het volgende:
Sorry dat ik wat laat reageer, ik had het druk vandaag
Goh, wel heftig, maar goed gehandeld.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 23:12 schreef Cupfighter het volgende:
Sorry dat ik wat laat reageer, ik had het druk vandaag
Vanmorgen om 11 uur, iedereen was mooi op tijd, K in een strak wit jurkje met de nodige decolleté, ze wou inderdaad naast me komen zitten maar mijn ambulant begeleider blokte dat ze wou er zelfs een stoel proberen tussen te zetten maar dat ging niet
Ik begon het gesprek met te zeggen wat ik wou en dat was geen enkel contact wou, zij reageerde direct, laatst zei je nog dat je me zo mooi vond
Ik zei dat ben je ook maar dat heeft niet met contact te maken, je omhelsde me zei ze toen, ik gaf toe dat ik dat niet had moeten doen en een foute actie was
K wil een relatie, ik niet en de ouders willen dat ook niet, ze vinden me aardig maar te oud voor k.
K zegt ik maak je gelukkig en doe alles wat je , je mag me zelfs Melanie noemen.
Toen begon ik wat harder te praten, ik zei ik ben in therapie om los te komen van Melanie, ben je wel goed bij je hoofd?
Toen kwam de trukendoos ze begon te huilen en zei dan ga ik hetzelfde doen als Melanie
Toen werden haar ouders boos op haar, dat mag je niet zeggen K zeiden ze
Toen gingen wat knoopjes los van de jurk en had ze wat meer decolleté,haar ouders grepen in zeiden er wat van waarnaar ze weer dicht deed
Uiteindelijk is er afgesproken dat K op geen enkele manier contact meer met me mag zoeken, ik heb afgesproken dat elke toenadering een melding bij de politie gaat worden.
Dit telt ook voor mij, als ik K,tege kom moet ik haar negeren, geen knuffels, geen gesprek, zelfs geen hoi.
Er is met de ouders afgesproken.dat we elkaar op de hoogte houden bij misstappen.
Zodat hun ook kunnen ingrijpen
Bij het weg gaan keek K me aan, laatste knuffel schatje? Nee K geen knuffel meer, ik wens je veel succes in je verdere leven ,maar niet met mij dag K
Hopelijk niet bij het gesprek zelf?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 23:14 schreef Cupfighter het volgende:
Ik heb daarna overigens wel een aanval gehad
Spanning denk kk
Het was erna toen ik naar huis wou fietsen, er was op dat moment niemand meer bij me, maar het duurde niet zo lang gelukkigquote:Op dinsdag 15 juli 2025 23:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Goh, wel heftig, maar goed gehandeld.
[..]
Hopelijk niet bij het gesprek zelf?
Was er wel iemand bij je?
Je bent ons geen verantwoording schuldig hoor! Geenszins.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 23:18 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Sorry ik had moeten zeggen dat laat thuis was
Ik had het even kunnen melden maar was het vergetenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 23:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Je bent ons geen verantwoording schuldig hoor! Geenszins.
Maar gezien je historie kon men het wel denken dat je een aanval zou krijgen.
Toch wel bijzonder dat je het nu wel aan kan voelen komen.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 23:23 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik had het even kunnen melden maar was het vergeten
Ja klopt ben blij dat die erna was, toen K over Melanie begon voelde ik wel prikkels maar ik kon een aanval voorkomen, ik wist toen al dat ik hem later zou krijgen, patroon
Ik voel ze tegenwoordig beter aankomen omdat ik ook weet waar de pijnpunten liggen, onverwachte dingen zijn niet te voorkomen maar ik was vanmorgen natuurlijk ingesteld op een moeilijk gesprek en de trucjes van K, als ik ze onderdruk komen ze meestal wel later, maar ik klaag niet meer over de aanvallen, ze zijn nu gemiddeld maandelijks en het was 5 keer per dag in de slechtste periodequote:Op dinsdag 15 juli 2025 23:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Toch wel bijzonder dat je het nu wel aan kan voelen komen.
Deels lukt het je om te onderdrukken (toch?), maar je kan het niet altijd voorkomen.
Al met al een spannende dag, maar een goed gesprek wat onoverkomelijk was dat het kwam.
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 23:12 schreef Cupfighter het volgende:
K in een strak wit jurkje met de nodige decolleté, ze wou inderdaad naast me komen zitten
quote:zij reageerde direct, laatst zei je nog dat je me zo mooi vond
quote:je omhelsde me zei ze toen
quote:K zegt ik maak je gelukkig en doe alles wat je , je mag me zelfs Melanie noemen.
quote:ze begon te huilen en zei dan ga ik hetzelfde doen als Melanie
quote:Toen gingen wat knoopjes los van de jurk en had ze wat meer decolleté,
Sorry maar wat een infantiele trut.quote:Bij het weg gaan keek K me aan, laatste knuffel schatje?
Ben ook een beetje bang van niet.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 23:56 schreef r_one het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Sorry maar wat een infantiele trut.
En een loeder ook, daar ben je nog niet vanaf, die geeft nog niet op, wedden?![]()
Wow!quote:
Kijk, that's the way !!!quote:Toen begon ik wat harder te praten, ik zei ik ben in therapie om los te komen van Melanie, ben je wel goed bij je hoofd?
Dat moet ze zelf weten, ik ga dan melding maken bij de politiequote:Op dinsdag 15 juli 2025 23:56 schreef r_one het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Sorry maar wat een infantiele trut.
En een loeder ook, daar ben je nog niet vanaf, die geeft nog niet op, wedden?![]()
jij bent ook niet domquote:Op woensdag 16 juli 2025 02:58 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dat moet ze zelf weten, ik ga dan melding maken bij de politie
Ze is echt niet dom, ze manipuleert er op los, ze heeft hbo social work gedaan dus dan ben je niet echt dom
Ze is inmiddels 25 denk ik
Klopt, ze weet mijn zwakke punten, maar ik ken haar trucs inmiddels ook welquote:Op woensdag 16 juli 2025 11:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij bent ook niet dom
en je moet je niet laten manipuleren
Ze heeft haar trucendoos uit de poppenhoek van groep 1/2 meegenomen.quote:Op woensdag 16 juli 2025 11:54 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Klopt, ze weet mijn zwakke punten, maar ik ken haar trucs inmiddels ook wel
Ja dat verraste me ook wel, ze doet het gewoon waar haar ouders bij zijn, zoals met die knoopjes losmaken,, dat doe je toch nietquote:Op woensdag 16 juli 2025 12:12 schreef r_one het volgende:
[..]
Ze heeft haar trucendoos uit de poppenhoek van groep 1/2 meegenomen.
Als je 25 bent (), gedraag je je zo niet als een dreinende kleuter, zeker niet in bijzijn van je ouders.
Is ze nymfomane?quote:Op woensdag 16 juli 2025 12:19 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja dat verraste me ook wel, ze doet het gewoon waar haar ouders bij zijn, zoals met die knoopjes losmaken,, dat doe je toch niet
Ze lijkt mij dit type van Toren Cquote:Op woensdag 16 juli 2025 12:12 schreef r_one het volgende:
[..]
Ze heeft haar trucendoos uit de poppenhoek van groep 1/2 meegenomen.
Als je 25 bent (), gedraag je je zo niet als een dreinende kleuter, zeker niet in bijzijn van je ouders.
Erger.quote:Op woensdag 16 juli 2025 17:31 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Ze lijkt mij dit type van Toren C
Bekijk deze YouTube-video
Heeft ze een verminderd verstandsvermogen wellicht?quote:Op woensdag 16 juli 2025 12:19 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja dat verraste me ook wel, ze doet het gewoon waar haar ouders bij zijn, zoals met die knoopjes losmaken,, dat doe je toch niet
Met een HBO opleiding ?quote:Op woensdag 16 juli 2025 18:36 schreef Sally het volgende:
[..]
Heeft ze een verminderd verstandsvermogen wellicht?
(Om het even netjes uit te drukken, want ik bedoel het niet gemeen of trillerig)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |