SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
100.000 katjes
Fuck the EBU!
kleiner dan in een touringcar?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo'n wc hokje is echt smerig klein in een vliegtuig.
Die lachte zich de stenen uit de muur (er lag lachgas in de auto)quote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:15 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
U wil hier parkeren. Mag dat?
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die lachte zich de stenen uit de muur (er lag lachgas in de auto)
Ik zie geen bordje dat het niet mag. Verstandig is anders.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:15 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
U wil hier parkeren. Mag dat?
nee, ik ben nog nooit in een vliegtuig naar de wc geweest, maar die in een touringcar vind ik wel echt vervelendquote:
#FMLquote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:28 schreef essnhills het volgende:
Ik heb weer koptelefoon op, radio aan
Komt er tussendoor af en toe een reclame over een lokale beddenwinkel. Maar de reclame is duidelijk niet lokaal gemaakt want ze spreken Grootebroek verkeerd uit. Klemtoon verkeerd
grooteBROEK?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:28 schreef essnhills het volgende:
Komt er tussendoor af en toe een reclame over een lokale beddenwinkel. Maar de reclame is duidelijk niet lokaal gemaakt want ze spreken Grootebroek verkeerd uit. Klemtoon verkeerd
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:31 schreef essnhills het volgende:
En ze zijn nu bij de overbuurman terringherrie aan het maken
Hopelijk is dat geslijp snel klaar
quote:
quote:
Jaquote:
ripquote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:32 schreef essnhills het volgende:
En dan in augustus nog meer herrie want de koopwoningen willen ook gelijk nieuwe voegen. Ik ook
Dus dat komt later
Hele zomer geslijp
quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:32 schreef essnhills het volgende:
En dan in augustus nog meer herrie want de koopwoningen willen ook gelijk nieuwe voegen. Ik ook
Dus dat komt later
Hele zomer geslijp
quote:
quote:
Moekerig?quote:
Soms dan komt hier een verdwaalde Fokker terecht of een newbie die zich misschien wil aanmelden, en dan ziet ie dit.quote:
De klemtoon moet in het midden?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:28 schreef essnhills het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |