Het zal niet de laatste kleine modeketen zijn die omvalt de komende tijd. De binnensteden zijn een sterfhuis.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 23:07 schreef W00fer het volgende:
Winkelketen Paprika (damesmode) is door de fast fashion ook ter ziele
https://www.omroeptilburg(...)edingketen-failliet/
Vapiano vond ik belachelijk duur voor eten dat niet eens vers word gemaakt met vieze fabrieks ingredienten, en dan moet je je voer ook nog eens zelf ophalen. Voor dat zelfde geld kan ik hier gewoon een verse oven pizza in het restaurant krijgen.quote:Op woensdag 11 februari 2026 09:40 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Hier zitten de restaurants toch nog steeds goed vol.
Ik vond Vapiano voor de snelle simpele hap eigenlijk wel fijn.
Het ging mij om de pasta. Overigens werd het bij mij altijd voor mijn neus gemaakt.quote:Op woensdag 11 februari 2026 11:47 schreef raptorix het volgende:
[..]
Vapiano vond ik belachelijk duur voor eten dat niet eens vers word gemaakt met vieze fabrieks ingredienten, en dan moet je je voer ook nog eens zelf ophalen. Voor dat zelfde geld kan ik hier gewoon een verse oven pizza in het restaurant krijgen.
Ik kwam wel eens voor mijn werk in Utrecht, nu zie ik in de reviews ook dat die enorm slecht scored.quote:Op woensdag 11 februari 2026 11:50 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Het ging mij om de pasta. Overigens werd het bij mij altijd voor mijn neus gemaakt.
Dat is in Utrecht sowieso het geval. Waarom heb ik in godesnaam in Eindhoven gestudeerdquote:Op woensdag 11 februari 2026 11:57 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik kwam wel eens voor mijn werk in Utrecht, nu zie ik in de reviews ook dat die enorm slecht scored.
Overigens heb je ook Spaghetteria, doen het wel iets beter volgens mij maar concept is vooral hele knappe bediening neer te zetten is mijn ervaring
Is de Heuvel Galerie zelf nog niet failliet toen ik daar een jaar geleden doorheen liep zaten er al bijna geen winkels meer.quote:Op woensdag 11 februari 2026 10:59 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Tja, oubollige winkel, er zat er eentje in de Heuvelgalerie in Eindhoven hier. Uit de drukke route ook.
TK Maxx moest een trekker worden die zowel publiek als andere winkels aantrekt, maar echt helpen doet het vooralsnog niet.quote:Op woensdag 11 februari 2026 12:15 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Is de Heuvel Galerie zelf nog niet failliet toen ik daar een jaar geleden doorheen liep zaten er al bijna geen winkels meer.
Het trekt weer een klein beetje aan, moet ik zeggen. Ook nog wel veel dichtgeplakt om leegstand te verbloemen. TKMaxx is inderdaad een goede publiekstrekker en ook de grote H&M doet goede zaken. En er zit weer een actief binnenterras sinds kort.quote:Op woensdag 11 februari 2026 12:15 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Is de Heuvel Galerie zelf nog niet failliet toen ik daar een jaar geleden doorheen liep zaten er al bijna geen winkels meer.
Ozempic maakt de eerste slachtoffers in de winkelstraat.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 23:07 schreef W00fer het volgende:
Winkelketen Paprika (damesmode) is door de fast fashion ook ter ziele
https://www.omroeptilburg(...)edingketen-failliet/
Lijkt me een lulverhaal want zij moeten ook hun inkoop doen en personeel betalen. Ze gaan niet met verlies opereren lijkt me.quote:Op woensdag 11 februari 2026 09:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen werden de prijzen ook kunstmatig laag gehouden om naamsbekendheid te creëren. Nu zijn de prijzen zoals elke andere pizzeria.
Drukke route, nee joh. De Heuvel zitten veel high class winkels zoals Pandora, Björn Borg zat er, Intertoys, Setpoint, Society Shop. Het is geen hele goedkope locatie zeg maar.quote:Op woensdag 11 februari 2026 10:59 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Tja, oubollige winkel, er zat er eentje in de Heuvelgalerie in Eindhoven hier. Uit de drukke route ook.
Dat zelf ophalen bij de balie was al jaren niet meer.quote:Op woensdag 11 februari 2026 11:47 schreef raptorix het volgende:
[..]
Vapiano vond ik belachelijk duur voor eten dat niet eens vers word gemaakt met vieze fabrieks ingredienten, en dan moet je je voer ook nog eens zelf ophalen. Voor dat zelfde geld kan ik hier gewoon een verse oven pizza in het restaurant krijgen.
Dat hebben we in Brabant niet en ik hoor dat het ook achterlijk duur is.quote:Op woensdag 11 februari 2026 11:57 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik kwam wel eens voor mijn werk in Utrecht, nu zie ik in de reviews ook dat die enorm slecht scored.
Overigens heb je ook Spaghetteria, doen het wel iets beter volgens mij maar concept is vooral hele knappe bediening neer te zetten is mijn ervaring
H&M is toch ook tanende sinds de enorme Zara geopend is in het pand van de voormalig HEMA?quote:Op woensdag 11 februari 2026 15:32 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Het trekt weer een klein beetje aan, moet ik zeggen. Ook nog wel veel dichtgeplakt om leegstand te verbloemen. TKMaxx is inderdaad een goede publiekstrekker en ook de grote H&M doet goede zaken. En er zit weer een actief binnenterras sinds kort.
Zelfs Victoria's Secret is met de lingerieshows terug naar de smalle maatjes.quote:Op woensdag 11 februari 2026 16:17 schreef Eightyone het volgende:
Erkennen dat je een wat grotere maat hebt en zo'n winkel binnen stappen, blijft voor veel mensen toch een grote drempel.
Over 'body positivity' hoor je ook bijna niemand meer.
Die etalagepoppen ogen trouwens niet echt alsof ze de maten hebben van de beoogde doelgroep. Zo typisch altijd.
[ afbeelding ]
Stukje durfkapitaal.quote:Op woensdag 11 februari 2026 21:25 schreef W00fer het volgende:
[..]
Lijkt me een lulverhaal want zij moeten ook hun inkoop doen en personeel betalen. Ze gaan niet met verlies opereren lijkt me.
De bankjes zijn op last van de gemeente weggehaald om "overlast" van zwervers tegen te gaan.quote:Op woensdag 11 februari 2026 22:00 schreef Eightyone het volgende:
Het valt bij de Heuvel op dat je er amper ergens kunt zitten, afgezien van die waterbak voor H&M (al is dat in de Rechtestraat/Demer recent ook achteruit gegaan).
Eten kan je er al geruime tijd ook niet heel veel meer. Waar nu het toilet zit, zat vroeger horeca.
De mall's van nu hebben vaak een foodcourt.
De hele bovenverdieping van de Heuvel staat toch leeg en is afgesloten?quote:Op woensdag 11 februari 2026 21:26 schreef W00fer het volgende:
[..]
Drukke route, nee joh. De Heuvel zitten veel high class winkels zoals Pandora, Björn Borg zat er, Intertoys, Setpoint, Society Shop. Het is geen hele goedkope locatie zeg maar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |