abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218222539
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 19:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Pepi neemt rugnummer 9 van twijfelende Luuk de Jong over bij PSV

En vorige week nog zeiken hoe Ajax zijn overbodige troep behandeld.
Luuk laat PSV toch wachten? Kan je nog zo'n warme club zijn, het nieuwe seizoen komt eraan dus dan moet je door.

Luuk kan bij mij wel een potje breken, maar om nou te zeggen dat ie dit goed heeft aangepakt :N
pi_218222557
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 19:08 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ik mis je punt even?
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 19:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Luuk is diegene die niet over de brug komt?
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 19:22 schreef ISVV het volgende:

[..]
Luuk laat PSV toch wachten? Kan je nog zo'n warme club zijn, het nieuwe seizoen komt eraan dus dan moet je door.

Luuk kan bij mij wel een potje breken, maar om nou te zeggen dat ie dit goed heeft aangepakt :N
Dat je niet het rugnummer afpakt van een vedette die wat extra tijd nodig heeft. DAT is pas echt respectloos gedrag van een club. Beetje respect voor iemand die zoveel voor je club gedaan heeft.
  dinsdag 15 juli 2025 @ 19:27:59 #53
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_218222567
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 19:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
[..]
[..]
Dat je niet het rugnummer afpakt van een vedette die wat extra tijd nodig heeft. DAT is pas echt respectloos gedrag van een club. Beetje respect voor iemand die zoveel voor je club gedaan heeft.
Huh, nee joh. PSV moet op een gegeven moment ook gewoon door.
pi_218222622
quote:

[..]
[..]
[..]
Hij is op dit moment officieel geen speler van PSV. Hij heeft simpelweg geen contract bij PSV. Waarom zou je hem dan nu een rugnummer geven dat past bij een basisspeler?

PSV geeft hem de gelegenheid om zonder contract mee te trainen en ook daar bedankte hij voor, hij wil alleen gebruik maken van de voorzieningen en apart trainen. Helemaal zijn keuze natuurlijk, maar verwacht dan ook geen rugnummer. Hij wil niet meetrainen met de groep om geen valse verwachtingen te scheppen, maar dan zou je wel zijn rugnummer voor hem moeten reserveren?

Lijkt me dat je een paar tikkies overdrijft, niet?
pi_218222632
quote:

[..]
[..]
[..]
Hij wordt keurig behandeld door PSV.
  dinsdag 15 juli 2025 @ 19:47:44 #56
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_218222681
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 19:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Hij is op dit moment officieel geen speler van PSV. Hij heeft simpelweg geen contract bij PSV. Waarom zou je hem dan nu een rugnummer geven dat past bij een basisspeler?
Het is toch beter om rugnummers van spelers gewoon niet te veranderen. Of een spits met nummer 9 of 90 speelt is niet erg relevant. Dan kun je 9 gewoon even vrij houden indien hij toch wil blijven.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_218222707
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 19:47 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Het is toch beter om rugnummers van spelers gewoon niet te veranderen. Of een spits met nummer 9 of 90 speelt is niet erg relevant. Dan kun je 9 gewoon even vrij houden indien hij toch wil blijven.
Pepi is een spits en heeft een contract. Dus die krijgt 9. Waarom zou je een nummer bewaren voor een speler die geen speler van je club is?
pi_218222723
Bovendien geef je Pepi hiermee het vertrouwen dat hij verdient, door hem te laten zien dat hij de eerste aanspraak maakt op die plek als eerst spits. Prima keuze, zinloze discussie verder.
  dinsdag 15 juli 2025 @ 20:02:02 #59
56749 BlaZ
pi_218222802
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 19:49 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Pepi is een spits en heeft een contract. Dus die krijgt 9. Waarom zou je een nummer bewaren voor een speler die geen speler van je club is?
Vorig jaar was Pepi ook een spits en speelde hij met nummer 14, waarom zou je überhaupt zijn rugnummer wijzigen?
  dinsdag 15 juli 2025 @ 20:02:44 #60
56749 BlaZ
pi_218222809
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 19:51 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Bovendien geef je Pepi hiermee het vertrouwen dat hij verdient, door hem te laten zien dat hij de eerste aanspraak maakt op die plek als eerst spits. Prima keuze, zinloze discussie verder.
Zoiets doe je neem ik aan via een gesprek met de speler, niet door een rugnummer te geven. Je kan het rugnummer 9 dit seizoen ook gewoon leeglaten.
pi_218222821
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 20:02 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Vorig jaar was Pepi ook een spits en speelde hij met nummer 14, waarom zou je überhaupt zijn rugnummer wijzigen?
Omdat het heel gebruikelijk is dat de eerste 11 rugnummers naar basisspelers gaan, tenzij een speler een specifiek verzoek heeft voor een ander nummer. Dat is al decennia zo, bij vrijwel alle clubs in de wereld.

Wat jij daar van vindt is niet zo relevant, het gaat in dit geval om een heel belangrijk signaal naar Pepi.
  dinsdag 15 juli 2025 @ 20:10:08 #62
56749 BlaZ
pi_218222875
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 20:03 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Omdat het heel gebruikelijk is dat de eerste 11 rugnummers naar basisspelers gaan, tenzij een speler een specifiek verzoek heeft voor een ander nummer. Dat is al decennia zo, bij vrijwel alle clubs in de wereld.

Wat jij daar van vindt is niet zo relevant, het gaat in dit geval om een heel belangrijk signaal naar Pepi.
Ja, maar dat is geldige reden, dat is een ad antiquitatem.

Dit zou ook een mooie oplossing kunnen zijn:

de 1+8 van Zamorano.

pi_218223034
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 20:10 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Ja, maar dat is geldige reden, dat is een ad antiquitatem.

Dit zou ook een mooie oplossing kunnen zijn:

de 1+8 van Zamorano.

[ afbeelding ]
Ja, je kunt allerlei onzin bedenken om valse verwachtingen te creëren rondom een speler die zelf geen valse verwachtingen wil scheppen. :')
pi_218223070
quote:

[..]
[..]
[..]
pi_218223086
quote:

[..]
[..]
[..]
Er wordt niks afgepakt. Het is 15 juli, het seizoen begint bijna. Luuk heeft op dit moment geen contract en heeft waarschijnlijk allang laten doorschemeren welke kant hij op wil.
pi_218223236
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 20:31 schreef PSVCL het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
_O- einde discussie dus.
  dinsdag 15 juli 2025 @ 21:00:57 #67
131800 Tarado
capô de fusca
pi_218223381
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 20:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
_O- einde discussie dus.
Luuk is dus gewoon weg, dan is het ook prima.
pi_218223479
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 21:00 schreef Tarado het volgende:

[..]
Luuk is dus gewoon weg, dan is het ook prima.
Of hij snapt gewoon dat Pepi die nummer 9 krijgt omdat hij de nummer 1 spits is volgend jaar, ongeacht wat hij de Jong besluit. En hoe je het ook draait, dat zou toch de situatie worden en die wetenschap is natuurlijk onderdeel van de Jong zijn struggle om tot een besluit te komen.
pi_218223566
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 21:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Of hij snapt gewoon dat Pepi die nummer 9 krijgt omdat hij de nummer 1 spits is volgend jaar, ongeacht wat hij de Jong besluit. En hoe je het ook draait, dat zou toch de situatie worden en die wetenschap is natuurlijk onderdeel van de Jong zijn struggle om tot een besluit te komen.
Waarom zou je dan nog tekenen aan het staartje van je carrière.
  Forum Admin dinsdag 15 juli 2025 @ 21:15:41 #70
35723 crew  GGMM
pi_218223578
Ik zie nu de TT pas

Wat is PSV een zielig clubje zeg!
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  dinsdag 15 juli 2025 @ 21:17:00 #71
131800 Tarado
capô de fusca
pi_218223594
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 21:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Op basis van vorig seizoen hoefde De Jong niks te vrezen lijkt me, hij was gewoon de 1e keus en nog terecht ook, dus ik denk niet dat z'n struggle om tot een besluit te komen daar iets mee te maken heeft.
Zo'n beetje z'n laatste kans voor nog een leuke andere stap, dat zal eerder de struggle zijn.
pi_218223681
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 21:17 schreef Tarado het volgende:

[..]
Op basis van vorig seizoen hoefde De Jong niks te vrezen lijkt me, hij was gewoon de 1e keus en nog terecht ook, dus ik denk niet dat z'n struggle om tot een besluit te komen daar iets mee te maken heeft.
Zo'n beetje z'n laatste kans voor nog een leuke andere stap, dat zal eerder de struggle zijn.
Hij was aan het einde van het seizoen eerste keus omdat Pepi geblesseerd was.

Hij heeft geen moment meer indruk gemaakt sinds de blessure van Pepi en dat weet hij zelf ook. Als hij zichzelf nog als zekere eerste spits van PSV zou zien, dan had hij al lang bijgetekend.
pi_218223692
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 21:14 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Waarom zou je dan nog tekenen aan het staartje van je carrière.
Hij hoopt op een betere optie dan tweede keus bij PSV. Bovendien wil hij perse een tweejarig contract en wil PSV het per jaar bekijken.
pi_218223704
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 21:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Hij hoopt op een betere optie dan tweede keus bij PSV. Bovendien wil hij perse een tweejarig contract en wil PSV het per jaar bekijken.
Ik snap beide partijen en hopelijk een afscheid via de voordeur met nog een mooie afsluiter van De Jong ergens.

Wel gevaarlijk daarentegen om te vertrouwen op een spits die net terug is van een lange blessure zonder een backup vooralsnog.
  dinsdag 15 juli 2025 @ 21:30:50 #75
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_218223708
quote:

[..]
[..]
[..]
Je geeft er nu zelf een slinger aan hoe het mogelijk zit. Volgens mij is het allemaal wel redelijk in prima overleg allemaal, anders hing de vuile was in deze komkommertijd al bijzonder snel buiten, gok ik zo.
Dit, dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')