Voor de camera ontkende hij overigens.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:12 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Trump is veel gevaarlijker dan Rutte!!!
Ojee @:idisrom! Wat moet je nu weer verzinnen?!
Voor Amerika bedoel je.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:32 schreef oheng het volgende:
Die Idisrom ken een hoop zeggen, maar Rutte is best een goede zet geweest voor de NAVO.
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:32 schreef oheng het volgende:
Die Idisrom ken een hoop zeggen, maar Rutte is best een goede zet geweest voor de NAVO.
Nee juist niet. Hij was mijn premier niet maar hij is zo glad als teflon en het hele Oekraïne gebeuren managed hij goed. Had hij dat alleen ook maar na 2014 al gedaan.quote:
En voor ons want ik kan ergens geen genoeg krijgen van al die pislinke reacties over en door hem.quote:
hij is een lul op de verkeerde positie maar blijkbaar is dat op dit moment nodigquote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:50 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
En voor ons want ik kan ergens geen genoeg krijgen van al die pislinke reacties over en door hem.
Vind het nog steeds een lul maar in dit geval is het een lul op de perfecte positie. No pun intended
niet voor het eerstquote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Voor de camera ontkende hij overigens.
Die woede valt allemaal wel mee hoor. het is meer schaamte.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:50 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
En voor ons want ik kan ergens geen genoeg krijgen van al die pislinke reacties over en door hem.
Vind het nog steeds een lul maar in dit geval is het een lul op de perfecte positie. No pun intended
Nou ja dan zit ie nu op de goede positie toch? Ik zie hem liever helemaal verdwijnen uit elke publieke functie dan ook, maar ik zie niet zo gauw een beter alternatief onder zijn tegenstanders toentertijd.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
hij is een lul op de verkeerde positie maar blijkbaar is dat op dit moment nodig
Goed verhaal weer.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die woede valt allemaal wel mee hoor. het is meer schaamte.
En de inspanningen van Rutte zorgt alleen maar voor een tijdelijke aberratie in het geheel. Oekraiene zal opgesplitst worden en een multipolaire wereldorde zal onvermijdelijk zijn.
Daar gaat deze boerenkinkel uit de randstad met een niveau Engels waar een havo3 leerlingen voor zou blijven zitten geen verandering in brengen.
Ligt er maar net aan waarmee je hem vergelijkt.quote:
nee is een eikel, ik had liever Kaja Kallas oid gezienquote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:55 schreef Straatcommando. het volgende:
Nou ja dan zit ie nu op de goede positie toch? Ik zie hem liever helemaal verdwijnen uit elke publieke functie dan ook, maar ik zie niet zo gauw een beter alternatief onder zijn tegenstanders toentertijd.
andere niet engels sprekenden logischerwijsquote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan waarmee je hem vergelijkt.
Ik had ook liever Kallas gezien. En dat meen ik oprechtquote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee is een eikel, ik had liever Kaja Kallas oid gezien
maar het werkt voor nu dus het is ok
nee jij meent niks oprecht, jij bent een trollquote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik had ook liever Kallas gezien. En dat meen ik oprecht
Dat kan. Sommige mensen nemen zichzelf namelijk als referentiekader, dus vandaar.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:57 schreef sp3c het volgende:
[..]
andere niet engels sprekenden logischerwijs
mijn engels is beter dan dat van jou en dat van Ruttequote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat kan. Sommige mensen nemen zichzelf namelijk als referentiekader, dus vandaar.
Tut tut tut,quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:57 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee jij meent niks oprecht, jij bent een troll
Als je eens een half uurtje de tijd neemt en globaal door mijn posts heengaat dan weet je snel wat ik wel en niet meen.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:57 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee jij meent niks oprecht, jij bent een troll
Die was geen kandidaat, de enige serieuze kandidaat was de Roemeense Klaus Iohannis en die heeft het bijltje er bij neer gegooid na wat zoete praatjes dus die wil je helemaal niet als secgenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee is een eikel, ik had liever Kaja Kallas oid gezien
maar het werkt voor nu dus het is ok
Dat zou helemaal niet de bedoeling moeten zijnquote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als je eens een half uurtje de tijd neemt en globaal door mijn posts heengaat dan weet je snel wat ik wel en niet meen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |