https://www.telegraaf.nl/(...)-onder/77671079.htmlquote:Kledingzaak BALR. vraagt faillissement aan: merk-oprichter Demy de Zeeuw ten onder
Kledingzaak BALR. vraagt faillissement aan: merk-oprichter Demy de Zeeuw ten onder
Amsterdam- Kledingmerk BALR. heeft faillissement aangevraagd. Dat maakte het bedrijf maandag bekend. Volgens een verklaring willen de aandeelhouders „hun energie en middelen nu volledig op het verder versnellen van de groei” van voetbalplatform 433 richten. Zowel BALR. als 433 zijn mede opgericht door oud-voetballer bij onder meer Ajax, Demy de Zeeuw.
Topman Juul Manders van BALR. zegt dat er alles aan is gedaan om een faillissement te voorkomen. „Maar de stijgende kosten, teruglopende verkopen en de opgebouwde coronaschuld zijn ons uiteindelijk te veel geworden”, aldus Manders. „Ik ben ongelooflijk dankbaar voor onze klanten, partners en ons team voor het jarenlange vertrouwen en de mooie dingen die we samen hebben neergezet.”
Manders staat ook aan het roer bij 433, dat naar eigen zeggen maandelijks ruim 350 miljoen unieke accounts bereikt. „433 groeit niet alleen in bereik, maar ontwikkelt zich steeds meer tot een volledig ecosysteem voor voetbalfans”, legt Manders uit. „Met de steun van onze aandeelhouders kunnen we de komende jaren nog sneller innoveren en onze community verder uitbouwen. Dat maakt dit, hoe pijnlijk het ook is, de juiste keuze voor de toekomst.”
In de verklaring staat verder dat informatie over bestellingen en retouren zo snel mogelijk via e-mail of sociale media wordt bekendgemaakt.
BALR. werd in 2013 opgericht. Naast De Zeeuw was ook Manders daarbij betrokken, evenals ondernemer Ralph de Geus. Het merk presenteert zichzelf als „luxe lifestylemerk” en was geïnspireerd op de wereld van professionele voetballers. Naast kleding verkoopt het bedrijf ook schoenen, parfums, fatbikes en bedden.
Volgens mij is het "geïnspireerd door" of "gebaseerd op".quote:Het merk presenteert zichzelf als „luxe lifestylemerk” en was geïnspireerd op de wereld van professionele voetballers.
https://www.balr.com/nl/p(...)_fid=785808f2c&_ss=cquote:Op maandag 14 juli 2025 15:06 schreef L3viathan het volgende:
Dit was toch van die overpriced meuk voor patsertjes?
[ afbeelding ]
"Stijgende kosten". Hoe dan?quote:Op maandag 14 juli 2025 15:14 schreef Optimizer het volgende:
[..]
https://www.balr.com/nl/p(...)_fid=785808f2c&_ss=c
[ afbeelding ]
250 eurovoor een flut shirtje
[ afbeelding ]
85 euro voor iets wat 2,95 kost om te maken![]()
Heb er ook nog nooit van gehoord.quote:Op maandag 14 juli 2025 15:24 schreef Haags het volgende:
Zegt me niets. Zal wel een flut merk zijn dus.
quote:Op maandag 14 juli 2025 15:35 schreef Straatcommando. het volgende:
De hype was al gauw voorbij en de kwaliteit was echt erbarmelijk. Zelfs shirts van de action zijn van betere kwaliteit.
Ja dit. En na een tijdje blijkt dat zwarte t-shirts met saaie witte lettertjes niet meer zo goed verkopen. Zie RUMAG.quote:Op maandag 14 juli 2025 15:06 schreef L3viathan het volgende:
Dit was toch van die overpriced meuk voor patsertjes?
[ afbeelding ]
Waar het hart van vol is...quote:Op maandag 14 juli 2025 15:59 schreef Durmada het volgende:
Toch is Demy de Jew er schatrijk van geworden.
Waar is deze meme van?quote:
quote:Naast kleding verkoopt het bedrijf ook schoenen, parfums, fatbikes en bedden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is dit zeg. Ik hield dit ongeveer 1 minuut volquote:Op maandag 14 juli 2025 16:29 schreef Tjoent het volgende:
Kan me deze aflevering nog herinneren. Gemaakt door de ABN / MeesPierson destijds.
Bekijk deze YouTube-video
Ja, lachenquote:Op maandag 14 juli 2025 18:16 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Wat is dit zeg. Ik hield dit ongeveer 1 minuut vol
quote:Op maandag 14 juli 2025 16:34 schreef PowerLoungen het volgende:
Die Uruguayaan heeft echt het verstand uit zijn kop geschopt (en de nodige tanden)
Wat een niveau.Van schrijven.Door journalist!!!!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |