Dan ga ik erheen.quote:Op zondag 20 juli 2025 20:52 schreef Janneke141 het volgende:
Luchtcirculatie. Misschien moeten ze in Thialf gaan darten.
Wie zou het daar gaan presenteren nu Marcel daar weg is?quote:Op zondag 20 juli 2025 21:01 schreef H_T het volgende:
Constant dezelfde reclames op Viaplay. Je gaat terug verlangen naar de kutschimmelzalf
Ik wil Littler wel eens de Ventoux op zien fietsen.quote:Op zondag 20 juli 2025 22:28 schreef Kopiko het volgende:
Littler gaat tekeer als Pogi.
(Iets dat BoWa dus al zei).
Koert, Bart, misschien de Gies...quote:Op zondag 20 juli 2025 22:31 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wie zou het daar gaan presenteren nu Marcel daar weg is?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 20 juli 2025 22:38 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik wil Littler wel eens de Ventoux op zien fietsen.
Neem aan dat we in die eerste wedstrijd allemaal voor Van Veen zijn.quote:Op zondag 20 juli 2025 23:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Bovenkant brekket nu:
Van Veen v Noppert
Wade v Nijman
Bunting v Anderson
Clayton v De Decker
Djurmeen na afloop tegen Sportnieuws: "Jermaine wat ga je nu doen?"quote:Op maandag 21 juli 2025 11:36 schreef de_boswachter het volgende:
Zit net samenvatting Watimena - Clown te kijken. Godverdomme bij Jermeen komt er elke week een kilo bij. De tering.
Hele stukquote:Op maandag 21 juli 2025 14:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Djurmeen na afloop tegen Sportnieuws:
Bekijk deze YouTube-videoquote:PDC laat darters in de steek op de World Matchplay: 'Wat doen we ermee?'
De World Matchplay mag dan na het WK darts het grootste rankingtoernooi van het jaar zijn, de omstandigheden in Blackpool zijn niet al te best. Dat onthult de Nederlandse topdarter Jermaine Wattimena, die in de eerste ronde won van Peter Wright en nu met de gebakken peren zit. "Dat is wel wat minder geregeld van de PDC", zegt hij in gesprek met Sportnieuws.nl.
Wattimena won zondagmiddag in een spannende wedstrijd van Wright en zorgde daarmee voor de volgende uitschakeling van een geplaatste speler. Voor de Westervoorter was het zijn eerste zege op het podium in Blackpool en dus moet hij wennen aan hoe nu verder. "Hoe moet ik voorbereiden op mijn volgende wedstrijd?", vraagt hij zich hardop af tegen deze site. Woensdagavond is pas Luke Littler of Ryan Searle zijn tegenstander.
'Minder geregeld van de PDC'
Wat is er aan de hand op het tot 'zomer-WK' omgedoopte toernooi, waar 200.000 pond voor de winnaar klaarligt? "Je mag hier niet ingooien", duidt Wattimena op de zaal waar hij net van Wright won. "En in de hotels heb je ook geen ingooiborden. Dat is toch wel iets minder geregeld van de PDC, vind ik. Ze zeggen dat ze met de ruimte zitten en alleen zes borden hebben voor de darters die die avond moeten spelen. Dan denk ik: 'Regel voor de anderen een bord in hun hotel'."
'Wat doen we ermee?'
Volgens de Nederlandse darter zijn er mogelijkheden genoeg. "De hotels zijn niet te klein, er kan altijd een bord bij. Dat is wel een dingetje dat vervelend is." Hij zit zelf in een hotel waar wél een bord hangt, toevallig. Maar dat is ook niet alles. "Daar is geen oche, maar een sticker op de grond. Maarja, wat doen we ermee? Op de Euro Tour heb je wel gewoon borden waar je op mag ingooien. Daar is het goed geregeld, maar hier niet."
'Gevels vallen bijna uit elkaar'
Dus zit er voor Wattimena niks anders op dan maar wat van de Engelse badplaats te gaan zien en proberen te genieten. "Lekker eten maat", lacht hij bulderend tegen verslaggever Damian Vlottes. "Lekker ontspannen. Genieten van het hele mooie Blackpool, waar de gevels bijna uit elkaar vallen", zegt hij sarcastisch. "Ze kunnen beter een paar Polen sturen, die kunnen lekker stucadoren hier."
Die lach van Jermainequote:Op maandag 21 juli 2025 11:36 schreef de_boswachter het volgende:
Zit net samenvatting Watimena - Clown te kijken. Godverdomme bij Jermeen komt er elke week een kilo bij. De tering.
Smerig zwijn, dat ie zelf gaat stukadorenquote:Op maandag 21 juli 2025 18:40 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Hele stuk
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Zijn probleem. Niet de mijne, maat.quote:Op maandag 21 juli 2025 18:49 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Die lach van Jermaine![]()
Bekijk deze YouTube-video
Pietje is wel een raar bijtertje. Die heeft gewoon wel eens weekjes waarin hij niks gooit, en die zijn niet best voor zijn seizoensgemiddelde. Maar hij heeft ook uitschieters naar boven.quote:Op maandag 21 juli 2025 20:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het zou gewoon een serieuze verrassing zijn als Pietreczko van Dobey wint.
Op basis van de seizoensgemiddelden gooit Dobey zo'n 6 punten hoger. De andere 'stunts' op de Matchplay waren onderliggend ook geen verrassingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |