Co wordt door ongeveer elke Nederlandse darters uitgekotst omdat ie ze voor de bus gooit zodra ie er zelf van kan profiterenquote:Op zaterdag 19 juli 2025 22:50 schreef PowerLoungen het volgende:
Erg ironisch dat Co anderen beticht van zeiken zoals King en nu Humphries.
Dit was indrukwekkend. Onze, onze Wessel.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:54 schreef Mani89 het volgende:
LETS GOOOOOOOOOOOO
MON WESSEL EINDELIJK @:Alaphilippe_
Nou, @Duveldrinkerquote:Op zaterdag 19 juli 2025 19:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Alleen van Noppert mag je dat verwachten.
Van Veen en Nijman hebben te lastige lotingen. Van Veen treft de titelverdediger, en Nijman de titelverdediger van twee jaar geleden die weer uit zijn dal gekropen is. Misschien kunnen ze verrassen; talent genoeg, maar het zijn zware opgaves.
Ik bleef maar wachten op de onvermijdelijke bibberende choke, zelfs na die paar smerige bull finishes bleef hij helemaal tranquillo, klasse.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dit was indrukwekkend. Onze, onze Wessel.
Viel best wel mee dat publiek. Alleen op het einde wat gefluit.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:53 schreef Gretzl het volgende:
Nijman ook nog eens van het publiek gewonnen, dit soort ervaringen zijn goud voor hem
Ik zie tegenwoordig niet elke wedstrijd, om mezelf tegen overkill te beschermen. Maar het viel me vorige week al op dat zijn focus vrij sterk is geworden, ook al sleepte Prijs de pot er heel knap tegen hem uit.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik bleef maar wachten op de onvermijdelijke bibberende choke, zelfs na die paar smerige bull finishes bleef hij helemaal tranquillo, klasse.
Toch die broodnodige podium ervaring die zich begint uit te betalen, goed nieuws. Bandwagon kan in de volgende versnelling.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik zie tegenwoordig niet elke wedstrijd, om mezelf tegen overkill te beschermen. Maar het viel me vorige week al op dat zijn focus vrij sterk is geworden, ook al sleepte Prijs de pot er heel knap tegen hem uit.
Wessel Nijman, Niko Springer, lads where it's about.quote:Op zondag 20 juli 2025 00:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Toch die broodnodige podium ervaring die zich begint uit te betalen, goed nieuws. Bandwagon kan in de volgende versnelling.
Stap op nu het nog kan mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |