abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218265861
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 23:19 schreef vencodark het volgende:
‘Morgen’ vertrekken we rond 4 uur naar Disney Parijs.
3 nachten, 4 dagen.
Vanuit Zeeland hopen we voor 10:00 er zeker te kunnen zijn.
Dus we zullen rond 2:00-2:30 moeten opstaan.

En ik kan niet slapen. :')
Mijn man rijdt en die slaapt al sinds 19:00 uur. Gelukkig maar.
Ik lig sinds 20:30 al te draaien en te woelen.
Vreselijk. :')

Ik heb de afgelopen 3 nachten gewerkt en ondanks dat ik wel moe ben, kan ik echt de slaap niet vatten.
Vraag me af of wakker blijven niet veel zinvoller is inmiddels.

Kinderen zijn overigens ook nog wakker. :')

Wish me luck! *O*
Daarom gaan wij altijd een dag eerder rijden
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_218265878
Nachtboks. De bedden hier zijn heerlijk, het huis groter dan verwacht en de tuin, daar passen zonder te overdrijven wel 2 grote voetbalvelden in en wordt compleet gemaakt met een trampoline, vuurpit, een superdeluxe boomhut, een badmintonveld, meerdere terrassen en een heerlijk zwembad. Maar die muggen :') nadat we ein-de-lijk de kinderen op bed hadden gekregen (en dat is een beste uitdaging op vakantie) bleef de jongste roepen en uit bed komen omdat ze muggen hoort. En mijn muggenjacht levert niks op dus nu ligt ze bij ons want is haar eigen bed lava.

Op deze kleine hickup na is het hier echt heerlijk en hebben de meiden gisteren al heel veel gezwommen (want ondanks de vele regen onderweg klaarde het eind van de middag op en was het meteen weer goed warm) O+

@vencodark, ontzettend veel plezier in Disney en een veilige heenreis! Wij overnachten toen we naar Disney gingen idd ook in een hotel de nacht ervoor, enorme aanrader want je bent meteen lekker uitgerust en bespaart jezelf een lange autorit op de dag dat je het park opgaat (want ondanks heel leuk, vond ik het park ook heel vermoeiend en intens :')). Hopelijk kan je nog even lekker slapen in de auto!

[ Bericht 0% gewijzigd door Schanu op 20-07-2025 03:11:53 ]
pi_218265888
Quote ipv bewerken, is al laat he :')
pi_218266276
Ik doe mee met een slapeloze nacht. Ontzettend gezellige bbq gehad en daarna blijkbaar volledig overprikkeld. Amper geslapen.

Wij doen zoals Vicky als we naar Disney gaan. 1 dag eerder op ons gemak al rijden en dan in een hotel net buiten Disney slapen. Volgende dag bij Magic hour naar binnen, uitgerust :)

Klinkt als een fijn huis Shanu! Veel plezier.
pi_218266348
Ik heb goed geslapen, :* voor de nachtbrakers en vroeg opstaners.
Ik had van de week zo'n baggernacht, niet fit en een nacht weinig slaap is geen ideale combinatie.

Veel plezier in Disney @vencodark hopelijk heb je in de auto nog iets kunnen slapen.

@Schanu, afgezien van de muggen, klinkt het als een fijne plek!

@exode, eigenlijk heb je dan juist een goede nacht nodig... :*
Fake it till you make it...
pi_218267055
We zijn er. *O*
pi_218268234
quote:
1s.gif Op zondag 20 juli 2025 09:34 schreef vencodark het volgende:
We zijn er. *O*
Yeahh nu lekker genieten
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 20 juli 2025 @ 12:34:30 #133
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_218268332
Veel plezier Venco!
  zondag 20 juli 2025 @ 13:14:35 #134
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_218268629
Veel plezier Venco, ik was idd ook gewoon de avond van te voren gegaan, zeker als je zo lang gaat, dan blijf je toch kapot moe als je er al zo niet uitgerust aan begint.
Ik heb heerlijk geslapen vannacht , ben geloof ik echt blij dat ik nergens heen hoef ever :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_218277855
Nou hier is ook te merken dat de vakantie begonnen is. :D Wat een rust!
pi_218279487
Hier nog geen vakantie hoor :( ik heb gewoon de hele dag gewerkt.

Kinderen hebben wel vakantie, zoon is op kamp. We merken nu hoe fijn het zou zijn geweest om maar 2 kinderen te hebben. Zoveel praktischer dan 3 stuks…
  maandag 21 juli 2025 @ 19:57:15 #137
35189 Troel
scherp en bot
pi_218279928
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 19:07 schreef FlyingFish het volgende:

Kinderen hebben wel vakantie, zoon is op kamp. We merken nu hoe fijn het zou zijn geweest om maar 2 kinderen te hebben. Zoveel praktischer dan 3 stuks…
De grap is dat je dat altijd hebt. Want als je er twee hebt en er is er een weg, dan is dat ook een verademing ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_218279954
quote:
2s.gif Op maandag 21 juli 2025 19:57 schreef Troel het volgende:

[..]
De grap is dat je dat altijd hebt. Want als je er twee hebt en er is er een weg, dan is dat ook een verademing ;)
Eens ;)
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 21 juli 2025 @ 20:01:36 #139
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_218279982
quote:

Het verandert ook de hele dynamiek tussen de kinderen vind ik. Maakt niet eens uit welke je er tussenuit haalt.
pi_218280068
Nouja, vreemd genoeg vind ik maar 1 kind thuis wel maar vermoeiend :D Dan wordt van mij verwacht dat ik diegene ga entertainen, bij meer kinderen vermaken ze elkaar. Nu met 2 vermaken ze elkaar wel èn is het een stuk rustiger.

Hier maakt het overigens ook niet uit wie van de drie weg is, het is altijd rustiger en ze spelen beter samen idd.
  maandag 21 juli 2025 @ 20:14:32 #141
35189 Troel
scherp en bot
pi_218280111
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 20:10 schreef FlyingFish het volgende:
Nouja, vreemd genoeg vind ik maar 1 kind thuis wel maar vermoeiend :D Dan wordt van mij verwacht dat ik diegene ga entertainen, bij meer kinderen vermaken ze elkaar. Nu met 2 vermaken ze elkaar wel èn is het een stuk rustiger.

Hier maakt het overigens ook niet uit wie van de drie weg is, het is altijd rustiger en ze spelen beter samen idd.
Ow, dat heb ik hier niet ;) Hier moet ik ze uit elkaar houden omdat ze anders elkaar de hersens in slaan. Soms :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_218280902
Ik heb er maar een en die is nu op kamp voor vijf dagen. Dat is echt heel gek. Kan ik alvast wennen aan hoe het is als ze uit huis is…
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_218281417
quote:

Ja ik heb al vakantie gehad en ook de hele dag gewerkt. Maar mijn mooie werk afleiding van hier meelezen was significant minder effectief. :D
pi_218281616
Met de zomervakantie in aantocht werd het tijd om de vakantie voor daarna te gaan boeken, anders hebben we straks geen vakantie meer gepland staan, dat zou niet goed zijn… de plannen voor Japan zijn nu definitief! En met twee dagen Hong Kong er bij omdat we toch over moesten stappen. En we hebben gelijk een typisch Japans huis geboekt voor de eerste (golden) week. Nog 9 maanden wachten!
pi_218281707
Wat een mooi vooruitzicht, Japan! Wat gaaf

Hier sinds vandaag vakantie, maar we gaan niet écht weg. Dit weekend een dag Pairi Daiza met een overnachting in de buurt. Volgende week willen we naar Leiden en daar een overnachting doen.

Verder willen we nog wat meer leuke dingen doen hoor. Morgen een escaperoom gepland en daarna lekker uit eten bij ‘t zusje want dat wilde de jongste graag.

Even kijken wat we in de andere weken nog gaan plannen. Zal ook afhangen van het weer.

En lekker een beetje hobby’en rondom huis ;)
pi_218282714
Pairi Daiza staat hier ook nog op het verlanglijstje, maar ik vind het te ver weg voor een dagtripje, en er een weekend van maken, maakt het wel heel duur voor een dierentuin. Ben benieuwd wat je er van vind.
pi_218282766
Wij zijn in de meivakantie maar Pairi Daiza geweest. We waren toen een paar dagen in de Ardennen en zijn er op de terugweg heen gegaan. Het is een prachtige dierentuin, het geld zeker waard! In 1 dag hebben we niet alles kunnen zien, zo groot is het. De dieren hebben grote hokken, daardoor hebben we niet alle dieren kunnen spotten helaas. Maar voor de dieren heel fijn dat ze zoveel natuurlijke ruimte en schuilplaatsen hebben.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_218283166
Hier is B op kamp en dat is inderdaad behoorlijk anders. Juul alleen is relaxter, heerlijk even geen politie agent hoeven spelen.

Zo naar de garage want de achterbak van onze auto gaat niet meer open, best onhandig als je over een paar weken op vakantie gaat.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 22 juli 2025 @ 08:51:10 #149
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_218283234
6 jaar in s die kleine man alweer. Ik wakker vanaf half 6, denkt hij, ik ga voor t eerst in die tijd uitslapen tot i8.15 :D
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_218283345
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 06:55 schreef FlyingFish het volgende:
Pairi Daiza staat hier ook nog op het verlanglijstje, maar ik vind het te ver weg voor een dagtripje, en er een weekend van maken, maakt het wel heel duur voor een dierentuin. Ben benieuwd wat je er van vind.
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 07:08 schreef Phaidra het volgende:
Wij zijn in de meivakantie maar Pairi Daiza geweest. We waren toen een paar dagen in de Ardennen en zijn er op de terugweg heen gegaan. Het is een prachtige dierentuin, het geld zeker waard! In 1 dag hebben we niet alles kunnen zien, zo groot is het. De dieren hebben grote hokken, daardoor hebben we niet alle dieren kunnen spotten helaas. Maar voor de dieren heel fijn dat ze zoveel natuurlijke ruimte en schuilplaatsen hebben.
Ja, ben ook echt benieuwd. Een aantal collega’s van me zijn er afgelopen jaar geweest en waren beiden erg enthousiast. De ene is er 1 dag geweest met z’n vriendin. De ander is de dag er na nog terug geweest. Hij had ook gehoord dat het wat veel was voor een dag en ze hadden kaartjes voor de eerste dag en uiteindelijk voor de tweede nog bijgekocht.

Zo wilde ik het in eerste instantie ook doen, maar ik moet zeggen dat ik de kaartjes best prijzig vind (met ons vieren ¤200 kwijt) en dat is prima, maar niet twee dagen achter elkaar ;)

Dus we hebben nu een dag uitgekozen dat ze tot 23.00 open zijn, dan verwacht ik toch dat we het meeste hopelijk wel hebben gezien.

En dan daarna een overnachting en dan kijken we nog even wat we zaterdag nog gaan doen, of daar in de buurt iets, of halverwege op de terugweg.

(En dan scheelt het voor ons qua reistijd nog dat we in Brabant vlakbij de grens wonen, maar nog steeds zo’n twee uur rijden, dus inderdaad wel een eindje weg)

Heerlijk trouwens die kinderen op kamp, wij hadden in de meivakantie de jongste met een vriendinnetje mee op vakantie. En dat was ook echt heerlijk relaxed!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')