Daarom gaan wij altijd een dag eerder rijdenquote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:19 schreef vencodark het volgende:
‘Morgen’ vertrekken we rond 4 uur naar Disney Parijs.
3 nachten, 4 dagen.
Vanuit Zeeland hopen we voor 10:00 er zeker te kunnen zijn.
Dus we zullen rond 2:00-2:30 moeten opstaan.
En ik kan niet slapen.![]()
Mijn man rijdt en die slaapt al sinds 19:00 uur. Gelukkig maar.
Ik lig sinds 20:30 al te draaien en te woelen.
Vreselijk.![]()
Ik heb de afgelopen 3 nachten gewerkt en ondanks dat ik wel moe ben, kan ik echt de slaap niet vatten.
Vraag me af of wakker blijven niet veel zinvoller is inmiddels.
Kinderen zijn overigens ook nog wakker.![]()
Wish me luck!![]()
Yeahh nu lekker genietenquote:
De grap is dat je dat altijd hebt. Want als je er twee hebt en er is er een weg, dan is dat ook een verademingquote:Op maandag 21 juli 2025 19:07 schreef FlyingFish het volgende:
Hier nog geen vakantie hoorik heb gewoon de hele dag gewerkt.
Kinderen hebben wel vakantie, zoon is op kamp. We merken nu hoe fijn het zou zijn geweest om maar 2 kinderen te hebben. Zoveel praktischer dan 3 stuks…
Eensquote:Op maandag 21 juli 2025 19:57 schreef Troel het volgende:
[..]
De grap is dat je dat altijd hebt. Want als je er twee hebt en er is er een weg, dan is dat ook een verademing
Het verandert ook de hele dynamiek tussen de kinderen vind ik. Maakt niet eens uit welke je er tussenuit haalt.quote:Op maandag 21 juli 2025 19:07 schreef FlyingFish het volgende:
Kinderen hebben wel vakantie, zoon is op kamp. We merken nu hoe fijn het zou zijn geweest om maar 2 kinderen te hebben. Zoveel praktischer dan 3 stuks…
Ow, dat heb ik hier nietquote:Op maandag 21 juli 2025 20:10 schreef FlyingFish het volgende:
Nouja, vreemd genoeg vind ik maar 1 kind thuis wel maar vermoeiendDan wordt van mij verwacht dat ik diegene ga entertainen, bij meer kinderen vermaken ze elkaar. Nu met 2 vermaken ze elkaar wel èn is het een stuk rustiger.
Hier maakt het overigens ook niet uit wie van de drie weg is, het is altijd rustiger en ze spelen beter samen idd.
Ja ik heb al vakantie gehad en ook de hele dag gewerkt. Maar mijn mooie werk afleiding van hier meelezen was significant minder effectief.quote:Op maandag 21 juli 2025 19:07 schreef FlyingFish het volgende:
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 06:55 schreef FlyingFish het volgende:
Pairi Daiza staat hier ook nog op het verlanglijstje, maar ik vind het te ver weg voor een dagtripje, en er een weekend van maken, maakt het wel heel duur voor een dierentuin. Ben benieuwd wat je er van vind.
Ja, ben ook echt benieuwd. Een aantal collega’s van me zijn er afgelopen jaar geweest en waren beiden erg enthousiast. De ene is er 1 dag geweest met z’n vriendin. De ander is de dag er na nog terug geweest. Hij had ook gehoord dat het wat veel was voor een dag en ze hadden kaartjes voor de eerste dag en uiteindelijk voor de tweede nog bijgekocht.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 07:08 schreef Phaidra het volgende:
Wij zijn in de meivakantie maar Pairi Daiza geweest. We waren toen een paar dagen in de Ardennen en zijn er op de terugweg heen gegaan. Het is een prachtige dierentuin, het geld zeker waard! In 1 dag hebben we niet alles kunnen zien, zo groot is het. De dieren hebben grote hokken, daardoor hebben we niet alle dieren kunnen spotten helaas. Maar voor de dieren heel fijn dat ze zoveel natuurlijke ruimte en schuilplaatsen hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |