SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 05:53 schreef F_r het volgende:
Wij zouden vandaag naar huis gaan maar dat zit er niet in.Ach F_r, wat een ellende en wat een ontzettende domper op jullie vakantie. Ik hoop dat er snel een oplossing is en dat je later toch terug kunt kijken op een fijne vakantie en dat dit niet alles overschaduwt. Heel veel sterkte!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Wij zouden vandaag naar huis gaan maar dat zit er niet in.Wat heftig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar zitten jullie?
Met de caravan?
Wij zouden vandaag naar huis gaan maar dat zit er niet in.Jemig wat kloteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fake it till you make it...
Wij zouden vandaag naar huis gaan maar dat zit er niet in.Och jeetje wat een ellende, hopelijk komt er snel een oplossing en kunnen jullie snel alsnog naar huis. Heel veel sterkte!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee met de auto die is dus weggesleept want kans op diefstal en nu zit ik met 1000 losse dingen en geen tassen meer die hebben ze ook meegenomenquote:Op zaterdag 26 juli 2025 07:54 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wat heftig.
Waar zitten jullie?
Met de caravan?
Die hoop had ik ook. Ik kan niks vinden mijn man dacht dat ze wellicht nog terug kwamen om in de auto te kijken. Die stond op de parkeerplaats daar liggen ook nog spullen in want ik had deze paar dagen niet alles nodig dus dingen in de auto gelaten. Heb ik nu alleen ook niks aan. Bij sommige dingen denk ik echt waarom neem je dat mee. Geen waarde maar wel gedoe voor ons onder andere de medicatie van mij dochter en mij. Maar ook de shampoo ed. Zelf mijn make-up is weg. Dat geeft de bizarriteit wel aan daar heb je echt niks aan.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 07:40 schreef Ynske het volgende:
@:F_r, ik hoop dat ze, net als bij mijn ouders destijds, de dieven dingen als sleutels dumpen. Die werden verderop op de camping onder een struik terug gevonden.
Altijd rot als zoiets gebeurd.
Daar was toen een of andere bedwelmende stof naar binnen gespoten, ook zoiets bij jullie gebeurd?
Safaritent afgesloten op een camping. Wij waren in parijs het is overdag gebeurd.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 09:28 schreef amaranta het volgende:
Maar waar precies zit je? Hotel of sta caravan? En letterlijk alles gestolen? Bizar?
En ze zijn dus binnen geweest terwijl jullie er ook waren?
Nee. Ze hebben ook dingen achter gelaten. Mijn dochter had een nieuwe airback rugzak die hebben ze meegenomen inclusief de kleding. De tas van mijn andere dochter hebben ze helemaal leeggehaald en kleding meegenomen maar niet alles. Bij mij man zijn de souvenirs en andere spullen eruit gehaald. Bij mij mijn toiletspullen en medicatie en een vest en nog wat kleding. Mijn man mist weer meer kleding en zijn jas. En de kinderen hun schoenen oplaadkabels edquote:Op zaterdag 26 juli 2025 10:02 schreef amaranta het volgende:
En het is niet personeel geweest?
Mijn vriendin had zich vergist in de vertrekdatum en zij waren op hun dooie gemak op stap. Terwijl ze eigenlijk het hotel hadden moeten verlaten.
Personeel had inmiddels de hele kamer leeggehaald.
Wat gek. Zijn doorgaans niet de dingen die je steelt. Lijkt me. Ik ben geen inbreker.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 10:10 schreef F_r het volgende:
[..]
Nee. Ze hebben ook dingen achter gelaten. Mijn dochter had een nieuwe airback rugzak die hebben ze meegenomen inclusief de kleding. De tas van mijn andere dochter hebben ze helemaal leeggehaald en kleding meegenomen maar niet alles. Bij mij man zijn de souvenirs en andere spullen eruit gehaald. Bij mij mijn toiletspullen en medicatie en een vest en nog wat kleding. Mijn man mist weer meer kleding en zijn jas. En de kinderen hun schoenen oplaadkabels ed
Alle dingen met waarde zijn ook weg. Zoals het scheerapparaat van mijn man. Mijn andere handtas (zat niks van waarde meer in maar wel het anwb pasje en dat soort dingen en de nieuwe tas die ik gekocht had.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 10:14 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wat gek. Zijn doorgaans niet de dingen die je steelt. Lijkt me. Ik ben geen inbreker.
Je zou haast denken dat het iemand is geweest die kleding nodig had ofzo.
Souvenirs is ook heel raar.
Dat ging idd via de verzekering het was alleen een beetje lastig. We hebben alle verzekeringen bij partij A alleen wegenwacht bij de ANWB. Die wisten beide niet echt wat ze er mee aan moesten. Uiteindelijk via partij A geregeld die regelen ook dat onze auto naar Nederland komt. Maandag maar even de dealer bellen hoe en wat dan weet ik waar de auto naar toe moet.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 15:01 schreef Hupje het volgende:
Dat is in ieder geval fijn @:F_r Kan de verzekering jullie hier bij helpen of hoe gaat dat?
Nee, we hielden de kinderen in de speeltuin. Haar vriendje heeft het wel gezien, die rende achter zijn vader aan. Die was echt ontdaan. Even bij ons thuis wat gedronken want hij zag behoorlijk wit voordat ze naar huis gingen.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:29 schreef taxibabe het volgende:
Oei wat naar, hopelijk valt het mee. Heeft Juul er nog wat van meegekregen?
Wel eng dat ze niet snel bij bewustzijn kwam.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:33 schreef exode het volgende:
[..]
Nee, we hielden de kinderen in de speeltuin. Haar vriendje heeft het wel gezien, die rende achter zijn vader aan. Die was echt ontdaan. Even bij ons thuis wat gedronken want hij zag behoorlijk wit voordat ze naar huis gingen.
Ambulance was er wel echt heel snel.
Oh getsiequote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:27 schreef exode het volgende:
Sinds een paar avonden gaan wij na het eten standaard naar de speeltuin aan de overkant. Er komen dan altijd een aantal vriendjes van Juul ook met ouders. Balletje trappen, verstoppertje etc.
Vandaag liep dat iets anders, we hoorden ineens paniek op straat. Verloofde rende er meteen heen net als de vader van een vriendje van Juul. Was er een meisje onwel geworden in een auto en de moeder was volledig in paniek. Ze is bewusteloos de ambulance in gegaan. Pffff, die hakte er even in. Hopelijk valt het allemaal mee.
Holy shit!quote:Op zondag 27 juli 2025 08:26 schreef livelink het volgende:
@:exode, ik kan me je verhaal over de kerstboominzameling van B. nog herinneren. Vanochtend las ik dit bericht:
https://www.rtvutrecht.nl(...)ominzameling-zo-duur
Dure grap
Dan is het maar goed dat B niet mee ingezameld heeftquote:Op zondag 27 juli 2025 08:26 schreef livelink het volgende:
@:exode, ik kan me je verhaal over de kerstboominzameling van B. nog herinneren. Vanochtend las ik dit bericht:
https://www.rtvutrecht.nl(...)ominzameling-zo-duur
Dure grap
B had zonder moeite te doen 25 Euro kunnen verdienen, want de bomen werden letterlijk in zijn schoot geworpen maar zelfs dat vond ie teveel moeitequote:Op zondag 27 juli 2025 08:42 schreef Schanu het volgende:
1 euro per boom krijgen, daarvoor zouden onze kinderen het ook nog wel willen. Hier krijgen ze een kwartje ofzo
Wij zouden vandaag naar een klimpark gaan, is het weer weer eens helemaal omgeslagen in de dordogne en vandaag grauw en regen. Dus alle plannen vallen letterlijk weer in het water. En dat is vooral niet handig met een kind dat je moet voorbereiden op de dag. Ik hoef echt niet elke dag zon op vakantie, maar dit ben ik wel echt een beetje zat.
Anyway, als dat ons grootste probleem is op dit moment, hebben we het nog best goed ;
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |