abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218322793
Pff ik had bedacht om op vrijdag terug te rijden vanuit ons laatste vakantie adres (om de vakantie files te omzeilen), maar we hebben nog nooit zo veel file gehad als vandaag :') Maar goed, home sweet home.

[ Bericht 6% gewijzigd door Hupje op 25-07-2025 21:15:15 ]
  vrijdag 25 juli 2025 @ 21:08:10 #202
319308 Tink89
To live is to dance
pi_218322811
Wij rijden morgen naar huis, met gemengde gevoelens. Aan de ene kant blij met het comfort van thuis en aan de andere kant moet er dan ook meteen weer zo veel... Ik vind mezelf op de camping echt een leuker mens.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_218323792
Vandaag naar pairi daiza geweest.
Inderdaad een grote dierentuin, maar voor ons was het goed te doen om alles in 1 dag te zien. Maar wij zijn niet de types die overal heel lang bij stil staan, maar wel alles even bekijken.

We waren om 10.30 binnen in het park ongeveer en om 18.15 weer buiten. Ook wij hadden wel wat dieren die zich verstopt hadden en in die reden dus niet gezien hebben. (En n in die tijd zo’n 12/13 km gelopen, dus het is echt wel groot)

Omdat we het om 18.15 al gezien hadden hebben we er voor gekozen niet in het park te eten (hadden ook al lunch gehad daar). Maar op wel naar de overnachtingsplek een restaurantje te zoeken.
Het plaatsje waar we nu zitten is vrij klein, dus op de route een iets groter plekje uitgekozen. Maar heel veel restaurantjes waren gesloten ivm vakantie (en op Google stonden ze als open). Uiteindelijk heerlijk gegeten bij een Chinees restaurant. Terwijl ik daar normaal geen fan van ben, maar was echt heel lekker. Het was dat of pizza (en daar houdt man niet van, en die lagen al kant en klaar in de vitrine).

Morgen willen we op de terugweg in Brussel stoppen om daar eens rond te kijken.

[ Bericht 3% gewijzigd door hilliebillie op 25-07-2025 22:41:41 ]
pi_218324967
Wij zouden vandaag naar huis gaan maar dat zit er niet in.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 26 juli 2025 @ 07:29:25 #205
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_218325030
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2025 05:53 schreef F_r het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach F_r, wat een ellende en wat een ontzettende domper op jullie vakantie. Ik hoop dat er snel een oplossing is en dat je later toch terug kunt kijken op een fijne vakantie en dat dit niet alles overschaduwt. Heel veel sterkte!
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 26 juli 2025 @ 07:40:31 #206
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_218325057
@F_r, ik hoop dat ze, net als bij mijn ouders destijds, de dieven dingen als sleutels dumpen. Die werden verderop op de camping onder een struik terug gevonden.
Altijd rot als zoiets gebeurd.
Daar was toen een of andere bedwelmende stof naar binnen gespoten, ook zoiets bij jullie gebeurd?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  zaterdag 26 juli 2025 @ 07:54:39 #207
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_218325095
quote:

SPOILER
Wat heftig.
Waar zitten jullie?
Met de caravan?
pi_218325123
quote:

SPOILER
Jemig wat klote :*
Fake it till you make it...
pi_218325134
@F_r Succes met alles regelen... Dat mensen van de spullen van een ander afblijven :(
  zaterdag 26 juli 2025 @ 08:10:37 #210
35189 Troel
scherp en bot
pi_218325138
Och, wat een shitzooi. Hopelijk heb je snel duidelijkheid. :*
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_218325144
quote:

SPOILER
Och jeetje wat een ellende, hopelijk komt er snel een oplossing en kunnen jullie snel alsnog naar huis. Heel veel sterkte!
pi_218325221
Oeh, wat een heftig klote einde van jullie vakantie zeg!

Dat maakt wel impact. Hopelijk vinden jullie wel snel een oplossing om naar huis te kunnen. Daar blijven lijkt me ook geen fijn gevoel meer geven. Jemig, dat is wel echt klote!
pi_218325409
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juli 2025 07:54 schreef amaranta het volgende:

[..]
Wat heftig.
Waar zitten jullie?
Met de caravan?
Nee met de auto die is dus weggesleept want kans op diefstal en nu zit ik met 1000 losse dingen en geen tassen meer die hebben ze ook meegenomen
pi_218325757
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2025 07:40 schreef Ynske het volgende:
@:F_r, ik hoop dat ze, net als bij mijn ouders destijds, de dieven dingen als sleutels dumpen. Die werden verderop op de camping onder een struik terug gevonden.
Altijd rot als zoiets gebeurd.
Daar was toen een of andere bedwelmende stof naar binnen gespoten, ook zoiets bij jullie gebeurd?
Die hoop had ik ook. Ik kan niks vinden mijn man dacht dat ze wellicht nog terug kwamen om in de auto te kijken. Die stond op de parkeerplaats daar liggen ook nog spullen in want ik had deze paar dagen niet alles nodig dus dingen in de auto gelaten. Heb ik nu alleen ook niks aan. Bij sommige dingen denk ik echt waarom neem je dat mee. Geen waarde maar wel gedoe voor ons onder andere de medicatie van mij dochter en mij. Maar ook de shampoo ed. Zelf mijn make-up is weg. Dat geeft de bizarriteit wel aan daar heb je echt niks aan.

Maar ook de souvenirs zijn weg.
  zaterdag 26 juli 2025 @ 09:28:22 #215
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_218325788
Maar waar precies zit je? Hotel of sta caravan? En letterlijk alles gestolen? Bizar?
En ze zijn dus binnen geweest terwijl jullie er ook waren?
pi_218325829
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juli 2025 09:28 schreef amaranta het volgende:
Maar waar precies zit je? Hotel of sta caravan? En letterlijk alles gestolen? Bizar?
En ze zijn dus binnen geweest terwijl jullie er ook waren?

Safaritent afgesloten op een camping. Wij waren in parijs het is overdag gebeurd.
  zaterdag 26 juli 2025 @ 09:56:46 #217
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_218325984
Jezus, dat is wel echt next level… tot aan make-up aan toe… -O-
pi_218326024
:{
  zaterdag 26 juli 2025 @ 10:02:18 #219
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_218326031
En het is niet personeel geweest?
Mijn vriendin had zich vergist in de vertrekdatum en zij waren op hun dooie gemak op stap. Terwijl ze eigenlijk het hotel hadden moeten verlaten.
Personeel had inmiddels de hele kamer leeggehaald.
pi_218326106
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juli 2025 10:02 schreef amaranta het volgende:
En het is niet personeel geweest?
Mijn vriendin had zich vergist in de vertrekdatum en zij waren op hun dooie gemak op stap. Terwijl ze eigenlijk het hotel hadden moeten verlaten.
Personeel had inmiddels de hele kamer leeggehaald.
Nee. Ze hebben ook dingen achter gelaten. Mijn dochter had een nieuwe airback rugzak die hebben ze meegenomen inclusief de kleding. De tas van mijn andere dochter hebben ze helemaal leeggehaald en kleding meegenomen maar niet alles. Bij mij man zijn de souvenirs en andere spullen eruit gehaald. Bij mij mijn toiletspullen en medicatie en een vest en nog wat kleding. Mijn man mist weer meer kleding en zijn jas. En de kinderen hun schoenen oplaadkabels ed
  zaterdag 26 juli 2025 @ 10:14:32 #221
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_218326131
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2025 10:10 schreef F_r het volgende:

[..]
Nee. Ze hebben ook dingen achter gelaten. Mijn dochter had een nieuwe airback rugzak die hebben ze meegenomen inclusief de kleding. De tas van mijn andere dochter hebben ze helemaal leeggehaald en kleding meegenomen maar niet alles. Bij mij man zijn de souvenirs en andere spullen eruit gehaald. Bij mij mijn toiletspullen en medicatie en een vest en nog wat kleding. Mijn man mist weer meer kleding en zijn jas. En de kinderen hun schoenen oplaadkabels ed
Wat gek. Zijn doorgaans niet de dingen die je steelt. Lijkt me. Ik ben geen inbreker.

Je zou haast denken dat het iemand is geweest die kleding nodig had ofzo.

Souvenirs is ook heel raar.
  zaterdag 26 juli 2025 @ 10:21:33 #222
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_218326173
Jeetje F_r wat naar! Sterkte met de verdere afwikkeling van alles.
pi_218326185
Bah, wat een nachtmerrie FR..
pi_218326278
Wat rot f_r. Wel slim om de auto gelijk weg te laten slepen, anders was je die wellicht ook nog kwijt. Hopelijk zijn jullie verzekerd.
  zaterdag 26 juli 2025 @ 10:42:17 #225
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_218326354
Oh wat naar F_R. De campings rond Parijs zijn helaas wel berucht vanwege rondtrekkende bendes }:| Vroeger met mijn ouders ook meegemaakt, toen hebben ze het raam van de caravan ingeslagen en waren ze al bezig met het jatten van mijn vaders fiets. Een oplettende buur heeft ze toen verjaagd (wij waren ook in Parijs), dus toen geluk gehad.
pi_218327149
Wat enorm balen F_r! Hopelijk kunnen jullie snel alsnog naar huis en vinden jullie nog spullen terug. Misschien hebben ze in de haast snel van alles gepakt en daarna ergens neergegooid.
pi_218327937
Damn, dat is echt klote! :(
Wat een misère. ;(

Succes en sterkte ermee. :*
pi_218328715
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juli 2025 10:14 schreef amaranta het volgende:

[..]
Wat gek. Zijn doorgaans niet de dingen die je steelt. Lijkt me. Ik ben geen inbreker.

Je zou haast denken dat het iemand is geweest die kleding nodig had ofzo.

Souvenirs is ook heel raar.
Alle dingen met waarde zijn ook weg. Zoals het scheerapparaat van mijn man. Mijn andere handtas (zat niks van waarde meer in maar wel het anwb pasje en dat soort dingen en de nieuwe tas die ik gekocht had.
Maar we zijn onderweg naar huis *O*

[ Bericht 4% gewijzigd door F_r op 26-07-2025 16:06:44 ]
pi_218328873
Dat is in ieder geval fijn @F_r Kan de verzekering jullie hier bij helpen of hoe gaat dat?
  zaterdag 26 juli 2025 @ 16:26:34 #230
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_218330024
Goede reis terug
pi_218330382
Veilige reis terug @F_r, hopelijk zijn jullie goed verzekerd en krijgen jullie in ieder geval de financiële waarde van de gestolen spullen vergoed. Neemt de ervaring en het verlies van spullen met emotionele waarde niet weg helaas ;(
pi_218331768
Jeetje FR, wat een verschrikking.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_218331989
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2025 15:01 schreef Hupje het volgende:
Dat is in ieder geval fijn @:F_r Kan de verzekering jullie hier bij helpen of hoe gaat dat?
Dat ging idd via de verzekering het was alleen een beetje lastig. We hebben alle verzekeringen bij partij A alleen wegenwacht bij de ANWB. Die wisten beide niet echt wat ze er mee aan moesten. Uiteindelijk via partij A geregeld die regelen ook dat onze auto naar Nederland komt. Maandag maar even de dealer bellen hoe en wat dan weet ik waar de auto naar toe moet.

Maar we zijn thuis *O* nu even pizza halen en de wasmachine aanzetten want ze hebben overal aangezeten.
  FOK!Fotograaf zaterdag 26 juli 2025 @ 20:25:01 #234
148247 taxibabe
pi_218332584
Jeetje wat heftig allemaal F_r 😕

Hier hadden we vandaag max 2 extra kids in de tuin. Deze keer heb ik wel van hun genoten. We waren bezig met met maken van een speelhuisje. Gisteren na het eten kwam de overbuurjongen nog ff kijken en ik zei voor de gein bij het nog open stukje '1 patatje met graag'. Nou zijn ze dus de hele dag al 'snackbar' aan het spelen. 🤣
pi_218332598
Sinds een paar avonden gaan wij na het eten standaard naar de speeltuin aan de overkant. Er komen dan altijd een aantal vriendjes van Juul ook met ouders. Balletje trappen, verstoppertje etc.

Vandaag liep dat iets anders, we hoorden ineens paniek op straat. Verloofde rende er meteen heen net als de vader van een vriendje van Juul. Was er een meisje onwel geworden in een auto en de moeder was volledig in paniek. Ze is bewusteloos de ambulance in gegaan. Pffff, die hakte er even in. Hopelijk valt het allemaal mee.
  FOK!Fotograaf zaterdag 26 juli 2025 @ 20:29:22 #236
148247 taxibabe
pi_218332619
Oei wat naar, hopelijk valt het mee. Heeft Juul er nog wat van meegekregen?
pi_218332656
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2025 20:29 schreef taxibabe het volgende:
Oei wat naar, hopelijk valt het mee. Heeft Juul er nog wat van meegekregen?
Nee, we hielden de kinderen in de speeltuin. Haar vriendje heeft het wel gezien, die rende achter zijn vader aan. Die was echt ontdaan. Even bij ons thuis wat gedronken want hij zag behoorlijk wit voordat ze naar huis gingen.

Ambulance was er wel echt heel snel.
  zaterdag 26 juli 2025 @ 20:37:18 #238
37150 livelink
pi_218332679
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2025 20:33 schreef exode het volgende:

[..]
Nee, we hielden de kinderen in de speeltuin. Haar vriendje heeft het wel gezien, die rende achter zijn vader aan. Die was echt ontdaan. Even bij ons thuis wat gedronken want hij zag behoorlijk wit voordat ze naar huis gingen.

Ambulance was er wel echt heel snel.
Wel eng dat ze niet snel bij bewustzijn kwam.
  zaterdag 26 juli 2025 @ 20:40:13 #239
319308 Tink89
To live is to dance
pi_218332699
Ach wat een ellende! Zowel het kindje als de inbraak. Hopelijk valt de nasleep mee, maar kan me voorstellen dat het erin hakt.

Ik ben thuis, was nummer 3 zit in de machine en ik ben moe. Klaar met de wereld eventjes ofzo. Ik wil terug naar de camping, niks moeten, niet verder denken dan 'zwembad of speeltuin vandaag?' en de kinderen die zich vermaken. Even acclimatiseren dus.
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_218332800
Fijn dat jullie thuis zijn @F_r!

Wat een schrik @exode, zoiets hakt er wel in als je er bij bent :{ Hopelijk gaat het goed met dat meisje!

Fijn dat jullie ook veilig thuis zijn @Tink89, al is het net thuis zijn idd ook weer even schakelen en kan de vermoeidheid van zo'n lange reis er dan extra inhakken. Hopelijk maak je een goede nacht weer lekker in je eigen bed!
pi_218332975
exode wat heftig
pi_218333398
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2025 20:27 schreef exode het volgende:
Sinds een paar avonden gaan wij na het eten standaard naar de speeltuin aan de overkant. Er komen dan altijd een aantal vriendjes van Juul ook met ouders. Balletje trappen, verstoppertje etc.

Vandaag liep dat iets anders, we hoorden ineens paniek op straat. Verloofde rende er meteen heen net als de vader van een vriendje van Juul. Was er een meisje onwel geworden in een auto en de moeder was volledig in paniek. Ze is bewusteloos de ambulance in gegaan. Pffff, die hakte er even in. Hopelijk valt het allemaal mee.
Oh getsie :{

@Tink89, hopelijk als je wat bent uitgerust dat de wereld weer iets overzichtelijker is :*
Fake it till you make it...
pi_218334992
Poeh, wat eng exode! Hopelijk gaat het snel goed met het meisje!
pi_218335452
Oh ban wat angstig @exode. Hopelijk komt het goed met het meisje.

Welkom thuis Tink. Succes met de was. Ik ga morgenavond maar eens op zoek naar een wasmachine hier. Het is flink zweten elke dag dus het gaat heel hard met de kleren.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 27 juli 2025 @ 08:26:28 #245
37150 livelink
pi_218335796
@exode, ik kan me je verhaal over de kerstboominzameling van B. nog herinneren. Vanochtend las ik dit bericht:

https://www.rtvutrecht.nl(...)ominzameling-zo-duur

Dure grap :o
  zondag 27 juli 2025 @ 08:32:22 #246
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_218335818
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2025 08:26 schreef livelink het volgende:
@:exode, ik kan me je verhaal over de kerstboominzameling van B. nog herinneren. Vanochtend las ik dit bericht:

Holy shit! :o
  zondag 27 juli 2025 @ 08:35:41 #247
319308 Tink89
To live is to dance
pi_218335832
Wtf! 77000 euro voor inzamelen terwijl het dus ook voor 20% ofzo van dat bedrag zou moeten kunnen. Maar als ik de reactie van de gemeente zo lees, hebben ze daar gewoon geen zin in...

Was nummer 4: check.
pi_218335874
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2025 08:26 schreef livelink het volgende:
@:exode, ik kan me je verhaal over de kerstboominzameling van B. nog herinneren. Vanochtend las ik dit bericht:

Dan is het maar goed dat B niet mee ingezameld heeft ;)

Onze gemeente staat niet bekend om de meest efficiente bedrijfsvoering....dus het verbaast me niets.

Wij wilden vandaag naar Kijkdijn om te gaan strandjutten, maar verloofde voelt zich niet lekker, ik vrees naweeen van gisteren. Ze heeft ook erg onrustig geslapen.
Even kijken hoe de kinderen zo wakker worden, misschien dat ik met ze gaan zwemmen of zo.
pi_218335881
1 euro per boom krijgen, daarvoor zouden onze kinderen het ook nog wel willen. Hier krijgen ze een kwartje ofzo :')

Wij zouden vandaag naar een klimpark gaan, is het weer weer eens helemaal omgeslagen in de dordogne en vandaag grauw en regen. Dus alle plannen vallen letterlijk weer in het water. En dat is vooral niet handig met een kind dat je moet voorbereiden op de dag. Ik hoef echt niet elke dag zon op vakantie, maar dit ben ik wel echt een beetje zat.

Anyway, als dat ons grootste probleem is op dit moment, hebben we het nog best goed ;
pi_218335892
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2025 08:42 schreef Schanu het volgende:
1 euro per boom krijgen, daarvoor zouden onze kinderen het ook nog wel willen. Hier krijgen ze een kwartje ofzo :')

Wij zouden vandaag naar een klimpark gaan, is het weer weer eens helemaal omgeslagen in de dordogne en vandaag grauw en regen. Dus alle plannen vallen letterlijk weer in het water. En dat is vooral niet handig met een kind dat je moet voorbereiden op de dag. Ik hoef echt niet elke dag zon op vakantie, maar dit ben ik wel echt een beetje zat.

Anyway, als dat ons grootste probleem is op dit moment, hebben we het nog best goed ;
B had zonder moeite te doen 25 Euro kunnen verdienen, want de bomen werden letterlijk in zijn schoot geworpen maar zelfs dat vond ie teveel moeite _O-

Wel balen van het weer Shanu! Kan me voorstellen dat het niet bepaald meehelpt aan het vakantie gevoel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')