abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218353813
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2025 16:42 schreef Vicky het volgende:

[..]
Goed opletten veel drinken, inderdaad naar binnen. We wisselen af. Doen een attractie of show en gaan naar binnen en dat elke keer. Vandaag hebben we meerdere fastpasses dus sneller aan de beurt. Gelukkig zijn veel wachtrijen binnen en er is overal airco.
[..]
Lang leve airco op de kamer.
Jij zit in Disney Florida dan?
Ik weet niet meer of iemand anders er over postte. :P

Wat kosten die fast passes daar?

Wachtrijen binnen is wel lekker. Daar mag Disney Parijs nog wel aan verbeteren. Er zijn echt hele stukken in de brandende zon (als die er is :P ).
pi_218353974
Florida ligt altijd in de brandende zon (of met stortregen), dus daar houden ze gelukkig rekening mee bij alles wat ze bouwen. Parijs is qua temperatuur meestal wel goed te doen, en de ene keer dat we daar waren toen het heel warm was hadden ze van die verstuivers staan op een flink aantal plekken. Disneyland Anaheim daarentegen is slecht geregeld. Daar is het ook vaak warm, maar vrijwel alle wachtrijen zijn buiten in de zon. En dan met van die hutje mutje zigzag wachtrijen, niet fijn. Sowieso is dat hele park een mierennest, ongeacht het weer.

Maar goed, je kan ook in Turkije zitten met 50 graden…

Voor @Schanu en wie nog meer de draak in actie wil zien een korte video. Zien jullie gelijk met wat voor held ik getrouwd ben :D ik verwijder het filmpje vanavond weer.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 28 juli 2025 @ 17:29:12 #300
35189 Troel
scherp en bot
pi_218354068
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2025 17:16 schreef FlyingFish het volgende:

Voor @:Schanu en wie nog meer de draak in actie wil zien een korte video. Zien jullie gelijk met wat voor held ik getrouwd ben :D ik verwijder het filmpje vanavond weer.

Ik moest lachen :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 28 juli 2025 @ 17:38:12 #301
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_218354157
:D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: