Ja? Ik krijg wel van te voren een kalmeringstabletje. Want ben beetje zenuwachtig aan het worden.quote:Op maandag 14 juli 2025 10:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze zijn klaar voor je het weet
mijn moeder heeft het ook laten doen
viel achteraf heel erg mee
Die werktelefoon loop ik mee tussen half 9 en 5.quote:Op maandag 14 juli 2025 10:05 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik niet, ga niet met 2 telefoons lopen yuppen
Ik loop met 1 telefoonquote:Op maandag 14 juli 2025 10:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die werktelefoon loop ik mee tussen half 9 en 5.
Correlatie?quote:Op maandag 14 juli 2025 10:06 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja? Ik krijg wel van te voren een kalmeringstabletje. Want ben beetje zenuwachtig aan het worden.
Ik ken er 2 die het gedaan hebben, maar die zijn dood. Dus kan niet meer vragen hoe het was
Leuk voor je. Ik meestal ookquote:
Ik had ook geen plannen on de positie te behouden. Zou me niet verbazen als ik voor het einde van de dag weer verdwenen ben, en dat is prima.quote:Op maandag 14 juli 2025 10:00 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik vind het tegenwoordig juist fijn als ik onder de spoiler verdwijn.
Even doorpostenquote:Op maandag 14 juli 2025 10:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik had ook geen plannen on de positie te behouden. Zou me niet verbazen als ik voor het einde van de dag weer verdwenen ben, en dat is prima.
Dit is slechts een kiekeboe.
[ afbeelding ]
Nee, nu moet je je best doen!quote:Op maandag 14 juli 2025 10:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik had ook geen plannen on de positie te behouden. Zou me niet verbazen als ik voor het einde van de dag weer verdwenen ben, en dat is prima.
Dit is slechts een kiekeboe.
[ afbeelding ]
VIESMADquote:Op maandag 14 juli 2025 10:16 schreef MooieTop6 het volgende:
Je hebt het pas gemaakt zodra mensen ziedend worden als je per ongeluk een punckt pakt
Niet mij bolken!quote:Op maandag 14 juli 2025 10:16 schreef MooieTop6 het volgende:
Je hebt het pas gemaakt zodra mensen ziedend worden als je per ongeluk een punckt pakt
Oh, zo te zien had ik dat al kunnen doen door langer door te gaan 's nachts. Er zat iemand flink te schuimbekken om puntjes nadat ik ging slapen.quote:Op maandag 14 juli 2025 10:16 schreef MooieTop6 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 juli 2025 10:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh, zo te zien had ik dat al kunnen doen door langer door te gaan 's nachts. Er zat iemand flink te schuimbekken om puntjes nadat ik ging slapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |