Zeker, goede stem en vol gevoelquote:Op maandag 14 juli 2025 20:49 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video.
Goede zangeres
Zonder meer, luister ook regelmatigquote:Op maandag 14 juli 2025 20:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zeker, goede stem en vol gevoel
Bekijk deze YouTube-video
Keek laatst video van haar laatste optreden, hartverscheurend wel.quote:Op maandag 14 juli 2025 20:59 schreef Bally-b het volgende:
Wat een schatje was dit, zooo zonde
Heb die docu gezien poos terug met tranen in mijn ogen, helemaal naar de klote geholpen. Fijne avond heldinquote:Op maandag 14 juli 2025 21:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Keek laatst video van haar laatste optreden, hartverscheurend wel.
In haar eerdere clips zag ze er wel wat anders uit:
SPOILER: Gracie Abrams - Good Riddance (Full Album)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-videoandere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 16 juli 2025 21:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik hoorde vanmiddag Joe Jackson - Real Men op de radio, een HEEL klein stukje klonk extreem bekend (gevalletje: "je pa luisterde er vroeger naar en het kwam weleens op de radio") en in gedachten ging ik dus verder in dat nummer, maar kon er maar niet op komen, dus probeerde er verder niet aan te denken. Maar zoals het een echte oorwurm betaamt bleef het maar knagen, dus pakte ik net m'n foon weer op, opende Shazam, luisterde nog ff die ene seconde... en hebbesineens flitste de naam The Nits door m'n kop, had eerst het verkeerde nummer te pakken (Nescio), maar daarna was het raak: Sketches of Spain
Jan Wouters wordt vandaag 65. Vandaar.quote:
Dat was ik even vergetenquote:Op donderdag 17 juli 2025 20:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jan Wouters wordt vandaag 65. Vandaar.
Steve Strange was portier in The Blitz. De hotste tent van London, midden in The New Romantics-hype. Hij weigerde Mick Jagger toegang.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |