Sivakov lijkt me slechter.quote:Op maandag 14 juli 2025 13:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo gek, dat is na Politt de op papier slechtste klimmer bij UAE
Zou het wat uitmaken?quote:Op maandag 14 juli 2025 13:53 schreef DeeBee het volgende:
Pogi straks alleen wanneer we in de Alpen belanden, genot
Moet ie zijn gashendeltje maar wat verder openschroeven .quote:Op maandag 14 juli 2025 13:53 schreef DeeBee het volgende:
Pogi straks alleen wanneer we in de Alpen belanden, genot
Yates en Campenaerts zijn mee. Dat zullen ze niet leuk vinden bij UAE. Tenzij je dit 10 minuten geeft.quote:Op maandag 14 juli 2025 13:56 schreef vaarsuvius het volgende:
kan iemand die Wellens even een greppel in douwe, ik wil een kopgroep
Nee, die gaat gewoon 150 kilometer solo met kwartier voorsprong genot en na afloop alle juichaapjes weer wijzen naar zouttabletten ofzoquote:
Hij snapt gewoon als enige dat het belangrijk is om te blijven hard te trappen!quote:Op maandag 14 juli 2025 13:57 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Nee, die gaat gewoon 150 kilometer solo met kwartier voorsprong genot en na afloop alle juichaapjes weer wijzen naar zouttabletten ofzo
Wie gaat nu rijden in het pulleton behalve wat pacing van UAE dan?quote:Op maandag 14 juli 2025 14:00 schreef Faraday01 het volgende:
Er gaan er nog een flink aantal de finish niet (op tijd) halen vandaag als dit zo door gaat.
Vooral vooraan zitten meerdere ploegen met flink wat knechten dus valt voorlopig niet stil.quote:Op maandag 14 juli 2025 14:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie gaat nu rijden in het pulleton behalve wat pacing van UAE dan?
Zijn natuurlijk wel een aantal kapers op de kust, en als je dan alleen zit moet je veel alleen opknappen. Jorgensen doet natuurlijk ook nog lekker mee in het klassementquote:
Dan geef je die groep toch 10 minuten? Al is dat misschien lastig omdat droomplan Healy er bij zit.quote:Op maandag 14 juli 2025 14:04 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Vooral vooraan zitten meerdere ploegen met flink wat knechten dus valt voorlopig niet stil.
Effectief, dit zootje kan je wel 10 minuten laten wegrijden. En wat ben je dan met de 'bruggenhoofden'?quote:Op maandag 14 juli 2025 14:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie gaat nu rijden in het pulleton behalve wat pacing van UAE dan?
Die groep is wel veel te groot, daar gaan ook alleen maar wat knechten de pacing doen.quote:Op maandag 14 juli 2025 14:04 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Effectief, dit zootje kan je wel 10 minuten laten wegrijden. En wat ben je dan met de 'bruggenhoofden'?
Dan gaat hij zelf op de pedalen staan en ligt iedereen er meteen af. En er zijn altijd andere renners die hun top 10 willen beschermen, ik geloof niet zo in het droomplan Jorgensen.quote:Op maandag 14 juli 2025 14:04 schreef Blik het volgende:
[..]
Zijn natuurlijk wel een aantal kapers op de kust, en als je dan alleen zit moet je veel alleen opknappen. Jorgensen doet natuurlijk ook nog lekker mee in het klassement
Kans is natuurlijk niet groot, maar het feit dat er een klein kansje op deze manier is is op zich al wel leuk. Paar jaar geleden is het ook een keer gelukt, dus waarom niet nog een keerquote:Op maandag 14 juli 2025 14:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan gaat hij zelf op de pedalen staan en ligt iedereen er meteen af. En er zijn altijd andere renners die hun top 10 willen beschermen, ik geloof niet zo in het droomplan Jorgensen.
Dat was vorig jaar ook de vraag.quote:
Het werd ook al weer eens tijd voor Movistar tactics.quote:
Crod is in topvorm toch?quote:Op maandag 14 juli 2025 14:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tobias Svendsen Foss voor ja wie?
Ik bedoelde dat die samen met Foss naar de kopgroepquote:Op maandag 14 juli 2025 14:11 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
nee die was net op kop van het peloton
Echt? Dat is wel pijnlijk dan.quote:Op maandag 14 juli 2025 14:16 schreef Columbiafan het volgende:
Opvallend dat Stuyven geen fijne karaktertrekken van Skjelmose kon benoemen.
Het kan niet de fout van de aangever zijn? Te lang vasthouden, te vroeg loslaten, enz.quote:Op maandag 14 juli 2025 14:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wellens grijpt zelf mis en is dan boos op de aangever.
Zou kunnen, maar zo'n foutje is snel gemaakt toch? Bovendien staan er vaak meerdere verzorgers.quote:Op maandag 14 juli 2025 14:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het kan niet de fout van de aangever zijn? Te lang vasthouden, te vroeg loslaten, enz.
Werkenquote:Op maandag 14 juli 2025 14:41 schreef WAvanBuren het volgende:
Wat gaan jullie doen op de rustdag morgen?
quote:Op maandag 14 juli 2025 14:41 schreef WAvanBuren het volgende:
Wat gaan jullie doen op de rustdag morgen?
quote:
Ik dacht hetzelfde. Ook vrijwel geen plukje haar uit de helm. Maar ja, het blijft Pogi.quote:Op maandag 14 juli 2025 14:48 schreef Reljem het volgende:
Pogi ziet er niet geweldig uit moet ik zeggen.
Hoop doet leven.
Denk dat Jumbo Visma nog wel oorlog gaat maken de laatste 30 kmquote:Op maandag 14 juli 2025 14:48 schreef Reljem het volgende:
Pogi ziet er niet geweldig uit moet ik zeggen.
Hoop doet leven.
Jonas die zijn verplichte kushandjes richting Trientje stuurt, Pogi erachter zonder vrolijkheid, mondje half open en wat zwaar ademend.quote:Op maandag 14 juli 2025 14:49 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik dacht hetzelfde. Ook vrijwel geen plukje haar uit de helm. Maar ja, het blijft Pogi.
Dit is overdreven. Maar Baggerijn heeft ook wel gewoon een flopseizoen.quote:Op maandag 14 juli 2025 14:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand zo onverklaarbaar slecht gezien.
Dit is natuurlijk wel een prima rit itt die hij het Bos.quote:Op maandag 14 juli 2025 14:56 schreef WAvanBuren het volgende:
Gaat wel lekker deze tour, mooie beelden laten zien van het Bos en de Puy de Dome om vervolgens beide links te laten liggen.
Met deze rit is weinig mis nee.quote:Op maandag 14 juli 2025 14:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk wel een prima rit itt die hij het Bos.
Ik weet niet of het zo verstandig is van UAE. Komt wel snel alleen te zitten op deze manier.quote:Op maandag 14 juli 2025 15:00 schreef TLC het volgende:
Kopgroep mag niet weg want Pogastrong wil weer winnen
Verkeerde transfusie.quote:Op maandag 14 juli 2025 14:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand zo onverklaarbaar slecht gezien.
Desinformatie!!quote:Op maandag 14 juli 2025 15:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Volgens Steef volgt groep Mathieu op +3 minuten van kopgroep. Dan gaan ze niet erg hard.
Desnoods rijdt hij wel een solo van 70 kilometer zoals op het WK.quote:Op maandag 14 juli 2025 15:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik weet niet of het zo verstandig is van UAE. Komt wel snel alleen te zitten op deze manier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |