800m aan 12% ofzo. Dus ja, is interessantquote:Op dinsdag 15 juli 2025 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat gaat het morgen worden? Weer zo'n lulritje om de stadIs dat laatste klimmetje nog interessant?
Wat wil je dat hij zegt?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 19:46 schreef TLC het volgende:
Ik hoorde Groenewegen op de radio, hij denkt nog steeds een rit te kunnen winnen![]()
![]()
![]()
Zou lachwekkender zijn als hij dat niet denktquote:Op dinsdag 15 juli 2025 19:46 schreef TLC het volgende:
Ik hoorde Groenewegen op de radio, hij denkt nog steeds een rit te kunnen winnen![]()
![]()
![]()
Lijkt me een ideale vluchtersrit, Trek zal ook niet de hele dag gaan achtervolgen als niet zeker is of Milan überhaupt kan sprinten. Misschien dat Wanty speciaal voor R_R gaat rijden voor Biniquote:Op dinsdag 15 juli 2025 19:25 schreef franklop het volgende:
[..]
800m aan 12% ofzo. Dus ja, is interessant
Als lidl gaat rijden is dat potentiële zelfmoord voor het groen jaquote:Op dinsdag 15 juli 2025 19:58 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Lijkt me een ideale vluchtersrit, Trek zal ook niet de hele dag gaan achtervolgen als niet zeker is of Milan überhaupt kan sprinten. Misschien dat Wanty speciaal voor R_R gaat rijden voor Bini
https://michaelwoods.cc/my-dumoulin-moment/quote:
Dit is een van de betere verhalenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
https://michaelwoods.cc/my-dumoulin-moment/
Woods moest poepen en heeft ruim de tijd genomen om het toilet van een camper onder te spetteren.
Over het algemeen voor je plezier in de koers wel het beste om de cynische reacties op FOK over te slaan jaquote:Op dinsdag 15 juli 2025 23:14 schreef Makamba_ het volgende:
Ik kan eindelijk een dag kijken!
Ziet er nu al uit als tegenvallend... Klap die laptop dicht en ga gewoon genieten.
Pyreneeën lijkt me voldoende om Shops uit te nodigen.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 18:51 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Absoluut.
Zou Burt Carvillage nog aanschuiven? De Spanjooltjes doen het allemaal zo beroerd dat er echt geen enkele reden is om Edwin Shops erbij te halen.
Ik post hier meestal weinig tijdens de koers, des te meer ervoor en ernaquote:Op woensdag 16 juli 2025 09:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Over het algemeen voor je plezier in de koers wel het beste om de cynische reacties op FOK over te slaan ja
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |