Ze moesten zich schamen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 18:19 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Toeschouwers, vooral kinderen ook nog. Nee het mag niet, maar joh, het hoort er bij. Extreem kinderachtig inderdaad.
Heb je een bron dat dat daadwerkelijk is gebeurd? Ik kan me bijna niet voorstellen dat dit uit het niets komt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 17:45 schreef Seeburg54 het volgende:
Vrachtwagens die na het Truckstar festival in Assen tijdens de uittocht toeterden terwijl ze langs toeschouwers reden hebben een bekeuring gekregen.![]()
![]()
Och och och.. Wat een kinderachtige smerissen.
Toeschouwers staan speciaal daarvoor langs de wegen. De politie probeert het ook nog te verdedigen. Flikker toch op klootzakken.
Staat op de pagina van rtv Drenthe.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 18:30 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Heb je een bron dat dat daadwerkelijk is gebeurd? Ik kan me bijna niet voorstellen dat dit uit het niets komt.
Indien wel, 100% klachtwaardig.
Artikel gelezen. Weet natuurlijk niet wat "excessief toeteren" inhoudt, maar het klinkt behoorlijk overdreven.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 18:38 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Staat op de pagina van rtv Drenthe.
Ik hoorde er vandaag al mensen schande over praten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 18:51 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Artikel gelezen. Weet natuurlijk niet wat "excessief toeteren" inhoudt, maar het klinkt behoorlijk overdreven.
Ik hoop dat ze ook letten op automobilisten die snel nog even tussen twee vrachtauto's door willen uitvoegen.
Let op, heftige beelden.Jemig, heftig filmpje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Excessief toeteren..![]()
Ja, dat is nog nooit anders geweest bij dit evenement. Te triest dit.
Het zou kunnen dat de politie gewaarschuwd heeft, dat vermeldt het artikel niet.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 18:55 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Jemig, heftig filmpje.![]()
Excessief toeteren..![]()
Ja, dat is nog nooit anders geweest bij dit evenement. Te triest dit.
Wat vind je dan van tüterturken? Mogen die ook niet bekeurd worden?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 17:45 schreef Seeburg54 het volgende:
Vrachtwagens die na het Truckstar festival in Assen tijdens de uittocht toeterden terwijl ze langs toeschouwers reden hebben een bekeuring gekregen.![]()
![]()
Och och och.. Wat een kinderachtige smerissen.
Toeschouwers staan speciaal daarvoor langs de wegen. De politie probeert het ook nog te verdedigen. Flikker toch op klootzakken.
Ja, want dat zijn hysterische debielen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 19:59 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Wat vind je dan van tüterturken? Mogen die ook niet bekeurd worden?
En als die hond nou oud is en niet goed meer kan lopen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:10 schreef thabit het volgende:
Kinderwagens voor honden.. Hondenbezitters weten keer op keer reeds bereikte niveaus van treurigheid weer opnieuw te doorbreken.
Ja, daar zit wel verschil in natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:05 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Ja, want dat zijn hysterische debielen.
Die toeteren niet om toeschouwers te vermaken, integendeel.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En als die hond nou oud is en niet goed meer kan lopen?
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:49 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ook leuk voor je Sint-Bernhard
Ja.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:45 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Ja, daar zit wel verschil in natuurlijk.
Ja, iedereen weet dat foto's met een karper maken iets voor meiden is.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:39 schreef GerryDV het volgende:
Ik weet niet of het echt ergeren is, maar: mannen die graag vissen (prima) en dan een profielfoto op FB/insta/WhatsApp zetten met hun vangst. Dus geknield in het gras met een grote karper in je handen. Alsof iemand dan denkt ‘zo jongen, goed gedaan, das een grote vis!’ of dat de vrouwtjes er nat van worden ofzo. Echt, gooi jezelf gewoon weg.
Het is voor niemand iets. Leuk dat je een hobby hebt maar op de foto gaan met een vis is gewoon best raar, vooral om dat dan ook te publiceren, en ultiem om dat als profielfoto te kiezen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:49 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Ja, iedereen weet dat foto's met een karper maken iets voor meiden is.
Het levert wel legendarische topics opquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:08 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Het is voor niemand iets. Leuk dat je een hobby hebt maar op de foto gaan met een vis is gewoon best raar, vooral om dat dan ook te publiceren, en ultiem om dat als profielfoto te kiezen.
Gr gr Kikkerlikkerquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:49 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Ja, iedereen weet dat foto's met een karper maken iets voor meiden is.
Uitleg.quote:Op zondag 3 augustus 2025 10:53 schreef Evangelion het volgende:
De uitdrukking "De uitzondering die de regel bevestigt".
Slaat nergens op
Lost het niet echt op. De volledige Latijnse quote is net zo logisch incorrect. Of, als je het leest als "beproeft/toetst" in plaats van "bevestigt", dan zegt het niks.quote:
Oh, ik snap het wel.quote:Op zondag 3 augustus 2025 13:38 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Lost het niet echt op. De volledige Latijnse quote is net zo logisch incorrect. Of, als je het leest als "beproeft/toetst" in plaats van "bevestigt", dan zegt het niks.
Datquote:Op zondag 3 augustus 2025 15:19 schreef maily het volgende:
DJ's die Granberries zeggen. En The Smifs .....
Dat.quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:58 schreef Seeburg54 het volgende:
Die types die hun dieren dumpen en vervolgens met hun vette volgevreten pensen gaan zitten vakantie vieren in een of ander oord.
Het is weer goed raak, katten, honden enz worden aan hun lot overgelaten door dit soort inteeltvolk.
Dat soort kutlui wens ik het ergste toe.
Prima plan.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:01 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat.
Eigenaren vastbinden aan een boom in een oorlogsgebied![]()
Maar echt hč, hoe kun je je diertje zo behandelen. Ik kan daar niet bij, hoe slecht kun je zijn.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:01 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat.
Eigenaren vastbinden aan een boom in een oorlogsgebied
Of uitleveren aan een jihadistische groepering of Mexicaans kartel jaar keuze.
Hoe iemands met dieren om gaat zegt een heleboel over iemand.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:14 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Maar echt hč, hoe kun je je diertje zo behandelen. Ik kan daar niet bij, hoe slecht kun je zijn.
"The golden days of the internet."quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 15:43 schreef Eightyone het volgende:
YouTube-'creators' met een langdurige klaagzang over AI, het stervende internet, enzovoort.
Die (ironisch genoeg) zélf 99 % zeker fake zijn, met zo'n monotone stem, en iets in het gezicht waar de vinger niet op te leggen valt.
Bekijk deze YouTube-video
Dit sentiment deel ik eigenlijk wel met de users. Internet is niet meer wat het 20 jaar geleden was.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 15:43 schreef Eightyone het volgende:
YouTube-'creators' met een langdurige klaagzang over AI, het stervende internet, enzovoort.
Die (ironisch genoeg) zélf 99 % zeker fake zijn, met zo'n monotone stem, en iets in het gezicht waar de vinger niet op te leggen valt.
Bekijk deze YouTube-video
Dat sowieso, maar ik zou hem of haar ook zeggen hoe ik erover denk en er melding van maken. Die ging hoe dan ook voor de bijl.quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:23 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hoe iemands met dieren om gaat zegt een heleboel over iemand.
Ik snap dat ook niet, je hond is toch onderdeel van je gezin.
Hoe kun je dan je hond aan een boom binden en dan lekker vakantie gaan vieren alsof er niks gebeurd is
Met zo iemand zou ik definitief breken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |