Die kut met die pet en die 3-meter brede lach in die tiktok ookquote:Op donderdag 24 juli 2025 18:28 schreef Eightyone het volgende:
Labubu-hype-shit (nu bij EditieNL).
50 euro voor zo'n poppetje, als je de echte wil hebben.
https://www.jmouders.nl/l(...)nderen-trend-tiktok/
Je kunt hem niet helpen? Of wil hij geen hulp?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 16:06 schreef Seeburg54 het volgende:
Mijn man die bezig is met de installatie van zijn nieuwe pc. Niks werkt, het is een en al gescheld en gevloek. Al de hele dag.
Laat het godverdomme gewoon doen door iemand die er verstand van heeft en ophouden met dat gezeik.
Ik ben weg, ik trek het niet meer.
Wanneer ben jij voor het laatst een man tegen gekomen die hulp wil?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 16:11 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Je kunt hem niet helpen? Of wil hij geen hulp?
Dan ben ik ook wegquote:Op vrijdag 25 juli 2025 16:06 schreef Seeburg54 het volgende:
Mijn man die bezig is met de installatie van zijn nieuwe pc. Niks werkt, het is een en al gescheld en gevloek. Al de hele dag.
Laat het godverdomme gewoon doen door iemand die er verstand van heeft en ophouden met dat gezeik.
Ik ben weg, ik trek het niet meer.
M'n vader, al is die niet representatief voor omgaan met digitaal spul.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 16:12 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Wanneer ben jij voor het laatst een man tegen gekomen die hulp wil?
Ik loop in een bouwmarkt ook eerst 3x alle gangpaden af voordat ik iemand om hulp vraag
Ja ik wou eerst chaturbate er nog bij typen, maar dat durfde ik niet want mijn moeder las mee op mijn scherm toen ik die reactie aan het maken was.quote:
Ik heb totaal geen verstand van die computer ellende.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 16:11 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Je kunt hem niet helpen? Of wil hij geen hulp?
Oh ja, dat is zo waardeloos.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 17:07 schreef vencodark het volgende:
Producten die ineens uit het assortiment zijn.
Erger nog: als ze stoppen met de productie ervan of de smaak ‘vernieuwen’.
"Vernieuwde smaak" = verhuld zeggen dat je goedkopere ingrediënten bent gaan gebruiken.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 17:07 schreef vencodark het volgende:
Producten die ineens uit het assortiment zijn.
Erger nog: als ze stoppen met de productie ervan of de smaak 'vernieuwen'.
Ik kijk ook weinig tv, maar de momenten dat ik kijk zelfs bij andere programma’s of zelfs op de radio en online met die meuk te worden geconfronteerd is echt ergerlijk! Kijk dus idd veel youtube, lees lekker online ( oa op Fok!) en duik lekker wat boeken inquote:Op vrijdag 25 juli 2025 06:09 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Je bent toch niet verplicht om heel de zomer naar commerciële tv te kijken? Heb wel wat beters te doen (fok, youtube etc).
Of het gewoonweg niet meer te vreten is!quote:Op vrijdag 25 juli 2025 17:22 schreef Eightyone het volgende:
[..]
"Vernieuwde smaak" = verhuld zeggen dat je goedkopere ingrediënten bent gaan gebruiken.
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 17:22 schreef Eightyone het volgende:
[..]
"Vernieuwde smaak" = verhuld zeggen dat je goedkopere ingrediënten bent gaan gebruiken.
Dat jaquote:Op vrijdag 25 juli 2025 20:34 schreef Scriptascripta het volgende:
[..]
Of het gewoonweg niet meer te vreten is!
'Het stond op Feestboek.'quote:Op zaterdag 26 juli 2025 07:30 schreef Eightyone het volgende:
Te goedgelovige mensen die te snel overtuigd worden door onzin.
"Ja, het schijnt dat je Windows 7 nog steeds veilig kunt gebruiken, want er was zojuist iemand op de radio die dat zei."
Zonder verbinding met internet zou je het (als gewone gebruiker die niet bekend is met 1001 digitale trucjes) kúnnen gebruiken. Als je daar zin in hebt.
Hoe weet je dat ze lurkenquote:Op zaterdag 26 juli 2025 13:44 schreef maily het volgende:
Mensen die in hun eigen topic niet reageren maar wel lurken.
Ik keek net in een topic waar ik eerder een vraag had gesteld en er was nog geen antwoord. Maar de TS is wel online geweest.quote:
In dit verlengde: hou op met te lullen over 'aan het einde van de dag' is het toch nog zus of zo.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:10 schreef Scriptascripta het volgende:
Mensen die, als je vraagt of ze iets te eten of drinken willen, antwoorden: “nee, ik ben okay”. Tief op met je hipsterpraat! Wat is er mis met; “nee, dank je”?
Of de reactie: "Mag wel."quote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:10 schreef Scriptascripta het volgende:
Mensen die, als je vraagt of ze iets te eten of drinken willen, antwoorden: “nee, ik ben okay”. Tief op met je hipsterpraat! Wat is er mis met; “nee, dank je”?
Niks mis meequote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:14 schreef Boca_Raton het volgende:
De drie zoenen bij het begroeten zijn inmiddels her en der vervangen door een handdruk en een hug.
?!
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:14 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Of de reactie: "Mag wel."
Wil je een kopje thee?
-Mag wel.
Mijn moeder had mijn brandende lijk de voordeur uit getrapt als ik die gebruikte.
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:14 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Wil je een kopje thee?
-Mag wel.
Mijn moeder had mijn brandende lijk de voordeur uit getrapt als ik die gebruikte.
Weet ik niet.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:19 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Volgens mij overgenomen van… de Amerikanen.
KLB / Mensen wier 'ik ben oke' zeggenquote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:10 schreef Scriptascripta het volgende:
Awkwerd is ook zo erg.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:14 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Wil je een kopje thee?
-Mag wel.
Dat heeft een naam.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 14:19 schreef Evangelion het volgende:
Dat je de hele tijd buiten bent, maar als je bijna thuis bent ineens super nodig moet plassen. Die minuut kan er ook nog wel bij, lichaam, doe rustig. Je hoeft het niet meteen zo oncomfortabel te maken.
Toiletten die op de Tilburgse kermis zo goed verstopt zijn, dat je ze pas vindt na zowat een halve marathon te hebben gelopen.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 14:19 schreef Evangelion het volgende:
Dat je de hele tijd buiten bent, maar als je bijna thuis bent ineens super nodig moet plassen. Die minuut kan er ook nog wel bij, lichaam, doe rustig. Je hoeft het niet meteen zo oncomfortabel te maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik woon op vier hoog, en 3 dan van mijn voordeursleutels lijken op elkaar, en als je heel nodig moet is het natuurlijk altijd de 3e sleutel die pastquote:Op zaterdag 26 juli 2025 14:19 schreef Evangelion het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |