Dan heb ik verder geen tips ....quote:Op zondag 13 juli 2025 21:40 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Al 2x zelfs... en de neusamandel ook...
Heel goed.quote:Op zondag 13 juli 2025 21:50 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Als ik morgen weer het gevoel heb afgescheept te worden ga ik dat zeker doen.
Ja hij nam het wel serieus, ook mn opmerking dat t voor James ook.gewoon niet leuk meer is. Morgen en donderdag floatie feestquote:Op maandag 14 juli 2025 20:34 schreef Troel het volgende:
Oei, dat is niet zo fijn. Voelde je je vandaag gehoord?
Bij S zijn ze er onder narcose uitgehaaldquote:Op maandag 14 juli 2025 18:34 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Hoe gaat dat eruit halen? Moeten ze dan ook onder narcose?
Hier vallen de buisjes er niet meer uit,hij heeft speciale T buisjes. En ik weet dat de buisjes hun werk doen maar vind maandenlange oorontstekingen gewoon niet normaal.quote:Op donderdag 17 juli 2025 11:17 schreef Halcon het volgende:
Ja, met mijn zoontje idem dito. Buisjes, die vallen nog weleens uit en geregeld oorontstekingen. Amandelen zijn al geknipt.
De KNO-arts kan er ook weinig aan doen behalve het onderzoeken, een oorontsteking constateren en wat medicijnen voorschrijven.
Zonder buisjes zou het ophopen bij het trommelvlies en er gehoorverlies optreden. Het loopoor geeft aan dat de buisjes hun werk doen.
Zie mijn bericht hierboven.quote:Op maandag 21 juli 2025 10:55 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Vorige week druppels gekregen tegen een schimmel en sinds vrijdag loopt de troep er weer uit om over de lucht maar te zwijgen...![]()
Vanmorgen dus maar weer de kno gebeld want dit lijkt meer op een bacterie dan een schimmel... inmiddels alweer bijna 3.5 maand af en aan bezig, ben er flink klaar mee...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft het nut om een ct scan te vragen? Voor achter zijn trommelvlies?
[ Bericht 67% gewijzigd door gewoonmezelf87 op 22-07-2025 12:39:14 ]S. 2014
J. 2016
quote:Op maandag 21 juli 2025 20:14 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
En we hebben weer bloed ( en nog geen druppels)
Ik ga straks dus de kno weer bellen, ben vanaf 16 mei bezig, 5 verschillende druppels gehad, en niks helpt.. maar dit is toch niet normaalIk zou door blijven vragen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft het nut om een ct scan te vragen? Voor achter zijn trommelvlies?
Die ellende moet ergens vandaan komen ....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |