Nee, ik ben nog nooit in jouw oude huis geweest.quote:Op maandag 14 juli 2025 13:46 schreef GeorgeM het volgende:
Ik heb heimwee naar mijn oude huis![]()
Heeft iemand dat wel eens gehad?
Nee, ik ben nog nooit verhuisd.quote:Op maandag 14 juli 2025 13:46 schreef GeorgeM het volgende:
Toen ik kind wasquote:Op maandag 14 juli 2025 13:46 schreef GeorgeM het volgende:
En dit.quote:Op maandag 14 juli 2025 13:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee, ik ben nog nooit verhuisd.
Dan heb je toch gewoon lekker je effort erin gestoken. Nu even bijkomenquote:Op maandag 14 juli 2025 15:23 schreef Arizona het volgende:
Ik ben moe. Hard gewerkt vandaag, aan een behoorlijk complexe klus.
Mijn hoofdje is er klaar mee nu
Ik wel, Luctor waarschijnlijk ookquote:Op maandag 14 juli 2025 14:59 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zijn jullie allebei in jullie oude huis blijven wonen?
Ja,ik ook.quote:Op maandag 14 juli 2025 15:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik wel, Luctor waarschijnlijk ook
Welke?quote:Op maandag 14 juli 2025 15:38 schreef Troel het volgende:
Nou heb ik dat Kinderen voor Kinderen liedje in mijn hoofd.
Gewoon prima zonnetje vandaag.quote:Op maandag 14 juli 2025 16:39 schreef BillDauterive het volgende:
Wat een heftige buien vandaag. Wanneer komt de zomer nou eens terug?
Welke buien?quote:Op maandag 14 juli 2025 16:39 schreef BillDauterive het volgende:
Ow, nou, hier heb ik een beetje zon tussen de buien gezien.quote:Op maandag 14 juli 2025 16:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gewoon prima zonnetje vandaag.
Die kennelijk alleen in het midden van het land waren. rond 4 uur was Weerplaza donkerrood hiero.quote:
quote:Op maandag 14 juli 2025 17:03 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ow, nou, hier heb ik een beetje zon tussen de buien gezien.
[..]
Die kennelijk alleen in het midden van het land waren. rond 4 uur was Weerplaza donkerrood hiero.
Huh buien? Hier was het heerlijk 24 gradenquote:Op maandag 14 juli 2025 16:39 schreef BillDauterive het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |