leuke spullen die 90% goedkoper zijn dan mij "lokale ondernemers"quote:
vind temu beter dan aliexpressquote:
TEMU is voor Tokkies.quote:Op zondag 13 juli 2025 17:21 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
leuke spullen die 90% goedkoper zijn dan mij "lokale ondernemers"
Haha, nog zo'n GL-PvdA'er waarvan de kennis van links stopt bij "LINKS IS LOKAAL KOPENquote:Op zondag 13 juli 2025 17:56 schreef Cupfighter het volgende:
Bij TEMU bestellen en zichzelf radicaal links noemen, als je dat echt bent dan bestel je daar gewoon niet
Wat is links dan wel? Vliegtuigen vol plastic wegwerp zooi uit China laten komen waar het wordt vervaardigd in fabrieken vol slaven?quote:Op zondag 13 juli 2025 18:27 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Haha, nog zo'n GL-PvdA'er waarvan de kennis van links stopt bij "LINKS IS LOKAAL KOPEN"
Dat verandert met de tijd mee, maar over het algemeen een politieke stroming die de nadruk legt op gelijkheid, voorwaardelijke solidariteit en sociale rechtvaardigheid... vaak met overtuiging dat de overheid een actieve rol moet spelen in het herverdelen van welvaart en o.a. bescherming van kwetsbare groepen.quote:Op zondag 13 juli 2025 18:31 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wat is links dan wel? Vliegtuigen vol plastic wegwerp zooi uit China laten komen waar het wordt vervaardigd in fabrieken vol slaven?
Omschrijft het aardig inderdaad. Verschillende webshophouders in Nederland lieten zich ook al eens horen met 'Iedeeen koopt het maar in China, de detailhandel gaat kapot'quote:
In ieder geval geen nep troep uit China kopenquote:Op zondag 13 juli 2025 18:27 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Haha, nog zo'n GL-PvdA'er waarvan de kennis van links stopt bij "LINKS IS LOKAAL KOPEN"
Plus, gebruik bv Google lens, dezelfde!! spullen als bij wibra, Lidl (non food) 544 6677654 kledingzaken, Action etc etc . Action heeft er blijkbaar last van want ze zitten nu onder de prijs van TEMU.quote:Op zondag 13 juli 2025 17:21 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Als troep nep is, dan is het geen troep.quote:Op zondag 13 juli 2025 18:56 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
In ieder geval geen nep troep uit China kopen
Overigens is dit niet het enige waarom ik twijfel aan jou zogenaamde linksheid
Yup. Men doet alsof een lokale ondernemen het spul in de achtertuin produceert. Het enige verschil is dat je via Temu direct bij de verkoper bent.quote:Op zondag 13 juli 2025 18:55 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Omschrijft het aardig inderdaad. Verschillende webshophouders in Nederland lieten zich ook al eens horen met 'Iedeeen koopt het maar in China, de detailhandel gaat kapot'
Ondertussen bestellen ze het zelf in China, en gooien er 1000% winst bovenop.
5 euro is altijd wel netjes bijgestort. Helaas wel krediet, geen terugstorting.quote:Op zondag 13 juli 2025 19:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Plus, gebruik bv Google lens, dezelfde!! spullen als bij wibra, Lidl (non food) 544 6677654 kledingzaken, Action etc etc . Action heeft er blijkbaar last van want ze zitten nu onder de prijs van TEMU.
Mensen vergeten blijkbaar dat 3/4 van onze spullen al uit China komen.
En TS, je overdrijft, 2 weken levertijd geeft je gegarandeerd 5 euro terug.
quote:Op zondag 13 juli 2025 19:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Plus, gebruik bv Google lens, dezelfde!! spullen als bij wibra, Lidl (non food) 544 6677654 kledingzaken, Action etc etc . Action heeft er blijkbaar last van want ze zitten nu onder de prijs van TEMU.
Mensen vergeten blijkbaar dat 3/4 van onze spullen al uit China komen.
En TS, je overdrijft, 2 weken levertijd geeft je gegarandeerd 5 euro terug.
Die viel onder etcquote:Op zondag 13 juli 2025 19:28 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
5 euro is altijd wel netjes bijgestort. Helaas wel krediet, geen terugstorting.
En de helft van bol.com is tegenwoordig ook gewoon dropshipping.
Soms.quote:Op zondag 13 juli 2025 19:29 schreef ToT het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!! Deze TS die overdrijft?!?!ŋ!?Ą?!?!
Overdrijven is soms wel nodig vanwege de taal die flink aan de inflatie onderhevig is geweest.quote:Op zondag 13 juli 2025 19:29 schreef ToT het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!! Deze TS die overdrijft?!?!ŋ!?Ą?!?!
Prima boomerquote:Op zondag 13 juli 2025 19:33 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Overdrijven is soms wel nodig vanwege de taal die flink aan de inflatie onderhevig is geweest.
'Prima' betekent primus, de eerste, de beste, maar tegenwoordig betekent dat gewoon "ok", dus je moet zeggen dat iets "geweldig" is.
Nee, van TEMU is al bekend dat het net zoals TikTok een Chinees netwerk is waarmee je verschrikkelijk mee op moet passen. Is gewoon vragen om problemen. En het is ook duidelijk zichtbaar dat het complete troep is wat ze verkopen.quote:Op zondag 13 juli 2025 18:27 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 juli 2025 19:51 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Nee, van TEMU is al bekend dat het net zoals TikTok een Chinees netwerk is waarmee je verschrikkelijk mee op moet passen. Is gewoon vragen om problemen. En het is ook duidelijk zichtbaar dat het complete troep is wat ze verkopen.
Kijk, dat China in veel meer dingen zit dan alleen TikTok en TEMU weet je ook best.quote:Op zondag 13 juli 2025 19:51 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Nee, van TEMU is al bekend dat het net zoals TikTok een Chinees netwerk is waarmee je verschrikkelijk mee op moet passen. Is gewoon vragen om problemen. En het is ook duidelijk zichtbaar dat het complete troep is wat ze verkopen.
Zhōngguķ wānsuėquote:
Chineesquote:
Terechte reactie. Ik reageerde eigenlijk zo omdat TikTok en TEMU door mijn werkgever zijn verboden om daar contact mee te hebben. En omdat ik in de media dingen lees over TEMU. Ik heb er nooit iets gekocht, dus ik kan daar inderdaad niet overdelen. Bij de Action heb ik wel dingen gekocht en die waren inderdaad binnen een paar dagen/weken kapot. Dus daar kom ik simpelweg niet meer.quote:Op zondag 13 juli 2025 20:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kijk, dat China in veel meer dingen zit dan alleen TikTok en TEMU weet je ook best.
Maar ik ben het niet met je eens dat het enkel troep is. Ik heb 1 miskoop gehad, maar dat was m'n eigen schuld want niet goed gelezen.
Je kunt idd troep kopen, kun je bij Action ook, maar ik ben tot nu toe echt tevreden met de dingen die ik gekocht heb.
En ja je wordt verleid meer te kopen dan he nodig hebt. Maar dat gebeurde vroeger met de wehkampgids ķķk denk ik zo.
Kwestie van weten wat je wilt.
En dat vergelijk je met slavernij of kinderarbeid?quote:Op zondag 13 juli 2025 18:40 schreef Mikeytt het volgende:
Fun fact: Nederland heeft de laagste minimum arbeidsleeftijd van Europa. En er zijn maar een handvol derdewereldlanden die deze lager hebben gesteld dan hier.
en de kwaliteit is om te huilenquote:Op zondag 13 juli 2025 17:21 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
compleet irrelevant want we hebben ook 1 van de betere arboregels, als 13-14 jarige mag je enkele uren in de week werken, niet alsof je 40 uur moet werken zoals andere landenquote:Op zondag 13 juli 2025 18:40 schreef Mikeytt het volgende:
Fun fact: Nederland heeft de laagste minimum arbeidsleeftijd van Europa. En er zijn maar een handvol derdewereldlanden die deze lager hebben gesteld dan hier.
Jezelf niet radicaalrechts noemen, maar wel dit soort racistische bagger posten.quote:
De typische NIMB instelling van de gemiddelde links-stemmer in Nederland toch? Ontzettend woke, zogenaamd ontzettend solidair en vooral mega bewust, maar wel je laserpennetje uit China laten komen (vervaardigd door kinderhanden) omdat hij daar 30 cent goedkoper is.quote:Op zondag 13 juli 2025 17:56 schreef Cupfighter het volgende:
Bij TEMU bestellen en zichzelf radicaal links noemen, als je dat echt bent dan bestel je daar gewoon niet
quote:Op maandag 14 juli 2025 14:58 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Jezelf niet radicaalrechts noemen, maar wel dit soort racistische bagger posten.
Niet snappen dat het een grapje isquote:Op maandag 14 juli 2025 14:58 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Jezelf niet radicaalrechts noemen, maar wel dit soort racistische bagger posten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |