SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ja, goedemorgenquote:
Veel plezier daar Karzaiquote:Op zondag 13 juli 2025 06:06 schreef Karzai het volgende:
Zit met een kopje koffie op het terras van ons hotel
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 juli 2025 06:06 schreef Karzai het volgende:
Zit met een kopje koffie op het terras van ons hotel
[ afbeelding ]
Ik had het raam open, gordijn open en verduisteringssrolluik omhoog, zodat er een verkoelend briesje naar binnen kon komen, dat hielp wel tegen de benauwdheid. Nadeel is wel dat het licht ook vrij vroeg naar binnen kwam.quote:Op zondag 13 juli 2025 07:51 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja, goedemorgen
Even wakker worden enzo. Vannacht niet zo goed geslapen, was weer lekker plakkerig.
Voor jou is er ook een leuke poesquote:
quote:Op zondag 13 juli 2025 09:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vannacht droomde ik over dat ik allerlei zoogdieren, vooral bevers, op de foto had gezet. Ik was dolblij, aangezien er zeldzame bevers bij zaten. Alleen waren de foto's niet scherp.
Grootbwas de teleurstelling toen ik vanmorgen mijn telefoon pakte om te kijken naar de foto's.
quote:Op zondag 13 juli 2025 09:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vannacht droomde ik over dat ik allerlei zoogdieren, vooral bevers, op de foto had gezet. Ik was dolblij, aangezien er zeldzame bevers bij zaten. Alleen waren de foto's niet scherp.
Grootbwas de teleurstelling toen ik vanmorgen mijn telefoon pakte om te kijken naar de foto's.
Nee hoor. Mij lijkt het tegenovergestelde ontzettend ergquote:Op zondag 13 juli 2025 09:41 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vind het niet echt heel erg hoor
maar goed.. de meeste zullen dat wel erg vinden
Vrouwtjequote:Op zondag 13 juli 2025 09:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Had een lego ankylosaurus gekocht voor vrouwtje, maar dochter vindt hem geweldig. De ankysaurus, zoals zij zegt, moet overal mee naar toe. Net hebben ze samen tv gekeken.
Hier heeft ook alles de hele nacht open gestaan, helaas toch beetje benauwd. Maar, net een flinke lokale regenbui gehad en dat heeft geholpen.quote:Op zondag 13 juli 2025 08:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
[..]
Ik had het raam open, gordijn open en verduisteringssrolluik omhoog, zodat er een verkoelend briesje naar binnen kon komen, dat hielp wel tegen de benauwdheid. Nadeel is wel dat het licht ook vrij vroeg naar binnen kwam.
Kun je straks een nieuw handeltje gaan opzetten?quote:Op zondag 13 juli 2025 09:51 schreef kwiwi het volgende:
M'n bananenbrood was een hit. Had er 2u geleden eentje aan de buren gegeven en die is nu al op
BUMPY!quote:Op zondag 13 juli 2025 09:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Had een lego ankylosaurus gekocht voor vrouwtje, maar dochter vindt hem geweldig. De ankysaurus, zoals zij zegt, moet overal mee naar toe. Net hebben ze samen tv gekeken.
Denk niet dat ik er veel aan verdien, gezien de tijd die het kost om er eentje te makenquote:Op zondag 13 juli 2025 09:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je straks een nieuw handeltje gaan opzetten?
Je moet wat doen, om geld op te halen.quote:Op zondag 13 juli 2025 09:55 schreef kwiwi het volgende:
Lees net dat je dit jaar in Italië tot 100 euro per dag moet betalen voor 2 stoeltjes en een parasol op het strand
Het is lang geleden dat ik het heb gemaakt, maar zoveel tijd kost dat niet toch? Beetje ingrediënten mengen en in een blik gooien en wachten tot de oven klaar isquote:Op zondag 13 juli 2025 09:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk niet dat ik er veel aan verdien, gezien de tijd die het kost om er eentje te maken
Ik was echt extreem verbaasd dat het in Griekenland enkel een drankje kostte.quote:Op zondag 13 juli 2025 09:55 schreef kwiwi het volgende:
Lees net dat je dit jaar in Italië tot 100 euro per dag moet betalen voor 2 stoeltjes en een parasol op het strand
De grote gleuf heeft last van een brandend gevoelquote:Branden bij Amerikaanse Grand Canyon in 24 uur twintig keer groter geworden
De twee natuurbranden bij de Amerikaanse Grand Canyon breiden zich verder uit. Er is een gebied van bijna 10.000 hectare verloren gegaan, berichten Amerikaanse media. De grootste brand is volgens CBS News in 24 uur twintig keer zo groot geworden.
De grootste brand ontstond donderdagavond en zou ongeveer 7.700 hectare natuur in de as hebben gelegd. Deze woedt ten noorden van het Grand Canyon National Park.
De tweede brand, die wel in het park woedt, heeft volgens media een gebied van ruim 2.000 hectare getroffen. Beide branden zijn ontstaan door blikseminslag. In totaal is een gebied ter grootte van de stad Utrecht in vlammen opgegaan.
Eerder deze week werden zo'n vijfhonderd toeristen uit het noordelijkste gedeelte van het nationaal park geëvacueerd. Zaterdagavond werden ook alle medewerkers en omwonenden geëvacueerd. Het noordelijke deel van het park is gesloten.
De Grand Canyon is een kloof in de Amerikaanse staat Arizona die over miljoenen jaren is uitgesleten door de rivier Colorado. Het nationaal park trok vorig jaar meer dan 4,9 miljoen bezoekers.
https://www.nu.nl/buitenl(...)groter-geworden.html
Dan ga je ook pas laat.quote:Op zondag 13 juli 2025 09:03 schreef Haags het volgende:
Nog 4 lange weken werken voor de vakantie @:wereldgozer
Laatste loodjes man.
Ja, maar per brood kost het dus een uur tijdquote:Op zondag 13 juli 2025 09:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is lang geleden dat ik het heb gemaakt, maar zoveel tijd kost dat niet toch? Beetje ingrediënten mengen en in een blik gooien en wachten tot de oven klaar is
meer broden per keer?quote:Op zondag 13 juli 2025 10:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, maar per brood kost het dus een uur tijd
Dat vind ik netjesquote:Op zondag 13 juli 2025 10:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik was echt extreem verbaasd dat het in Griekenland enkel een drankje kostte.
Ja ik begin er ook niet meer aan. Mijn vertrouwen in liefde is wel echt compleet verdwenen.quote:
quote:Op zondag 13 juli 2025 10:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik begin er ook niet meer aan. Mijn vertrouwen in liefde is wel echt compleet verdwenen.
Het brood als zeer exclusief aanprijzen en verkopen voor 100 CHF per stukquote:Op zondag 13 juli 2025 10:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, maar per brood kost het dus een uur tijd
Kijk maar uit dat je niet teveel afgeleid bent en per ongeluk van de loopband flikkertquote:Op zondag 13 juli 2025 10:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer terug van de fitness. De knappe fitnessinstructrice was er weer.
Ik vind het benauwd.
Ankylosaurusquote:Op zondag 13 juli 2025 09:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oh juist wel, want dan komt ze naar me toe.quote:Op zondag 13 juli 2025 10:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat je niet teveel afgeleid bent en per ongeluk van de loopband flikkert
quote:Op zondag 13 juli 2025 10:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh juist wel, want dan komt ze naar me toe.
quote:Op zondag 13 juli 2025 10:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]En dan heel stoer doen terwijl het bloed uit je been gutst. "Nee joh, pleister erop en ik loop weer verder
".
Nou ik zie het al, één foreversingle minder hier
Wat is er gebeurd?quote:Op zondag 13 juli 2025 10:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat zou de wereld toch fantastisch zijn als er geen honden zouden zijn.
Beide stranden waar ik was waren ook niet op extreem toeristrische plekken, speelt vast ook wel een rol.quote:Op zondag 13 juli 2025 10:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat vind ik netjesHet mag best wel iets kosten, de mensen die alles neerzetten en onderhouden moeten immers ook betaald worden. Maar 10-15 euro per dag vind ik toch wel het maximum tarief dan in Italië.
Buiten is het lekker stil in de wijk, behalve dan die irritante hond die de hele buurt bij elkaar aan het blaffen is.quote:
quote:Op zondag 13 juli 2025 10:12 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dan ga je ook pas laat.
Lekker naar Tuinesië?
Ik ging gisteren kastje onder de wasbak in de badkamer maar weer eens aan de kant halen om daar schoon te maken. Schijnbaar lag daar allemaal troep onder van toen ze de oude, niet werkende, ventilatierooster hadden weggehaald die er boven hing (hangt nu een plaatje over dat gat).quote:Op zondag 13 juli 2025 10:46 schreef Nattekat het volgende:
Noot aan zelf: stofzuigen achter het bed
*kuch*
Niet de schuld van de hond, maar van de eigenaar.quote:Op zondag 13 juli 2025 10:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Buiten is het lekker stil in de wijk, behalve dan die irritante hond die de hele buurt bij elkaar aan het blaffen is.
Laten zitten, kun je bij brand eventueel nog abseilenquote:Op zondag 13 juli 2025 11:13 schreef mschol het volgende:
ik heb zo'n haak waar je een touw omheen kan wikkelen op mn kozijn, krijg ik met geen mogelijkheid los
volgens mij ga ik die laten zitten en wel doorgeven aan de bouwlui, kijken of zij em uit kunnen boren
Ja, heb je niet live zitten meekijken op de stream?quote:Op zondag 13 juli 2025 11:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Was de badkamer gisteravond aan de beurt?
Was er een stream?quote:Op zondag 13 juli 2025 11:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, heb je niet live zitten meekijken op de stream?
Nee!quote:Op zondag 13 juli 2025 11:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, heb je niet live zitten meekijken op de stream?
Aanvulling op het programma met jouw nieuwe huisdierquote:Op zondag 13 juli 2025 11:42 schreef kwiwi het volgende:
Volgende week begint ook het nieuwe seizoen "Klagen met Kat", zet het in je agenda! Nieuwe beelden van de airco cam
nee ben nu thuis. Was net bij 2 dames op een markt die als vrijwilliger daar zitten om geld op te halen voor de organisatie hier die zwerfdieren beter maakt als ze ziek zijn. Heb ook wat gedoneerd.quote:
Ik ga straks jouw kant op. Naar mijn Broer die (ook) in Tilly woont...quote:
Mooi daarquote:Op zondag 13 juli 2025 11:53 schreef bitterbal het volgende:
Heb wel even bij een strand gekeken
[ afbeelding ]
Ik woon niet meer in Tilburgquote:Op zondag 13 juli 2025 11:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ga straks jouw kant op. Naar mijn Broer die (ook) in Tilly woont...
Ik twijfelde, vandaar de ook tussen haakjesquote:Op zondag 13 juli 2025 11:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik woon niet meer in Tilburg
Slimquote:Op zondag 13 juli 2025 11:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik twijfelde, vandaar de ook tussen haakjes
Reeshof, dus vanuit mijn perspectief (Eindhoven) aan de andere kant. Maar ik heb vervoer. De ouders van mijn schoonzus komen ons (eerst mijn pa in Geldrop en dnn ik) halenquote:Op zondag 13 juli 2025 11:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Slim
Waar in Tilburg moet je zijn?
Reeshof is grootquote:Op zondag 13 juli 2025 12:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Reeshof, dus vanuit mijn perspectief (Eindhoven) aan de andere kant. Maar ik heb vervoer. De ouders van mijn schoonzus komen ons (eerst mijn pa in Geldrop en dnn ik) halen
Kun je die heuvel daar op wandelen? Of zijn er geen paden?quote:Op zondag 13 juli 2025 11:53 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
ja geloof ik wel. En vanaf de top begint een hik naar een ander strand wat bottle beach heet. Maar echt paden zijn er misschien niet neequote:Op zondag 13 juli 2025 12:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kun je die heuvel daar op wandelen? Of zijn er geen paden?
O ja dat is hier in de buurtquote:Op zondag 13 juli 2025 12:05 schreef Lospedrosa het volgende:
@:kwiwi betrapt!
https://www.telegraaf.nl/(...)r-hier/77473808.html
Ja dat dacht ik ook ¤13 pppn schiet beter op dan wat schapenwol.quote:Op zondag 13 juli 2025 12:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja dat is hier in de buurtEchte bergwandelaars laten eigenlijk altijd alles netjes achter, en kamperen alleen ergens omdat ze de dag erna weer verder trekken. Dan heb je hier en daar een tentje. Dat vind ook niemand een probleem. Maar dit soort toeristen..
Gaan daar een week staan met een groep en laten een rotzooi achter
![]()
Maar die boer die nu loopt te klagen in het artikel, is het zelf schuldHij had ook geen toestemming kunnen geven. Maar nee, hij probeert er een slaatje uit te slaan door geld te vragen.
quote:Op zondag 13 juli 2025 12:06 schreef bitterbal het volgende:
Kennen jullie deze sketch![]()
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Goeiste weertjequote:Op zondag 13 juli 2025 11:53 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zeker. Je mag hier op het moment nog blij zijn als je überhaupt je schapenwol nog verkocht krijgt.quote:Op zondag 13 juli 2025 12:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook ¤13 pppn schiet beter op dan wat schapenwol.
Gratis kamperen aanbieden en dan boos worden als mensen er gebruik van maken. Tsja.quote:Op zondag 13 juli 2025 12:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja dat is hier in de buurtEchte bergwandelaars laten eigenlijk altijd alles netjes achter, en kamperen alleen ergens omdat ze de dag erna weer verder trekken. Dan heb je hier en daar een tentje. Dat vind ook niemand een probleem. Maar dit soort toeristen..
Gaan daar een week staan met een groep en laten een rotzooi achter
![]()
Maar die boer die nu loopt te klagen in het artikel, is het zelf schuldHij had ook geen toestemming kunnen geven. Maar nee, hij probeert er een slaatje uit te slaan door geld te vragen.
Ja goed het was natuurlijk ooit bedoeld voor bergwandelaars die ergens moesten overnachten onderweg. En dan is het mooi dat je ergens op het land van een boer mag verblijven. Maar ja, wordt natuurlijk misbruik van gemaakt nu mensen op social media zien dat je op zulke plekken gratis kunt 'kamperen'.quote:Op zondag 13 juli 2025 12:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gratis kamperen aanbieden en dan boos worden als mensen er gebruik van maken. Tsja.
quote:Op zondag 13 juli 2025 12:48 schreef kwiwi het volgende:
Vond net een dood baby vogeltje in de regenton
Bospopquote:Op zondag 13 juli 2025 13:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
Het is vandaag al weer 10 jaar geleden dat ik op Bospop was en o.a. Europegoden en Steven WIsongod live heb gezien (Bospop)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kende ik nog niet.quote:Op zondag 13 juli 2025 12:06 schreef bitterbal het volgende:
Kennen jullie deze sketch![]()
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Jup, gebeurd elke keer als je er een dekbedovertrek bij in mikt...quote:Op zondag 13 juli 2025 13:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Godverdomde verrekte KUTzooi elke keerBeddegoed gewassen, in de droger, droger klaar, ALLES in het dekbedovertrek gekropen, ALLES nog zeiknat godverdomme waardeloze klotezooi
![]()
![]()
Beddegoedkut
Terecht klachtquote:Op zondag 13 juli 2025 13:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Godverdomde verrekte KUTzooi elke keerBeddegoed gewassen, in de droger, droger klaar, ALLES in het dekbedovertrek gekropen, ALLES nog zeiknat godverdomme waardeloze klotezooi
![]()
![]()
Beddegoedkut
Doe nu het dekbedovertrek altijd apart in de droger. Lost het probleem opquote:Op zondag 13 juli 2025 13:10 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
![]()
Beddegoedkut
Ja twee keer anderhalf uur dat ding loeien, het is goed met je.quote:Op zondag 13 juli 2025 13:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Doe nu het dekbedovertrek altijd apart in de droger. Lost het probleem op
Alsjeblieft. Hadden we hier net.quote:Op zondag 13 juli 2025 13:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Rond 4 uur gaat het ineens keihard regenen hier zelfs.
niet met logische oplossingen komen, dat is te veel voor het hoofdquote:Op zondag 13 juli 2025 13:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Beddengoed komt hier nooit echt helemaal goed uit de droger, altijd een hoekje ofzo dat dan verkeerd zit en nat blijft. Hang het ook altijd nog op na de drogerquote:Op zondag 13 juli 2025 13:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
1,5 uur.. daar kan mijn droger alleen van dromenquote:Op zondag 13 juli 2025 13:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja twee keer anderhalf uur dat ding loeien, het is goed met je.
Hier is het wel lekkerquote:Op zondag 13 juli 2025 13:24 schreef LTVDK het volgende:
Matig weertje vandaag, vies plakkerig benauwd afgewisseld met smerige miezer en regen
Oh jeetjequote:Op zondag 13 juli 2025 13:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit is zo'n punt in de dag dat je echt even moet opletten dat het niet zomaar een kutdag wordt.
Maar ik ben niet daarquote:
Ik maak er gewoon lekker een rustdagje van, vind 10k stapjes wel genoeg voor vandaag en mijn benen en lijf kunnen wel wat rust gebruikenquote:Op zondag 13 juli 2025 13:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit is zo'n punt in de dag dat je echt even moet opletten dat het niet zomaar een kutdag wordt.
hier ook, niet te warm, lekker briesje, straks misschien een klein buitjequote:
Schandaligquote:
Heerlijkquote:Op zondag 13 juli 2025 13:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier ook, niet te warm, lekker briesje, straks misschien een klein buitje
ik fietste door zo'n grote zwerm dansmuggen dat ik gewoon 10 seconde mn adem moest inhouden om ze niet op te snuivenquote:Op zondag 13 juli 2025 13:59 schreef bondage het volgende:
Ik ga niet meer naar buiten... Net geweest en meteen onder de tripsen en nu overal kriebel.
Doe alle Tilly hillbilly's de groetenquote:
Je bent er!quote:
Ja, joepie... En ogen vol natuurlijkquote:Op zondag 13 juli 2025 14:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik fietste door zo'n grote zwerm dansmuggen dat ik gewoon 10 seconde mn adem moest inhouden om ze niet op te snuiven
Weet je wat ik zie als ik buiten ben? nou nou..quote:Op zondag 13 juli 2025 13:59 schreef bondage het volgende:
Ik ga niet meer naar buiten... Net geweest en meteen onder de tripsen en nu overal kriebel.
Ettoooooooooooooooooooo!quote:
Geen probleem met beestjes, tuin zit er vol mee. Tripsen daarentegen...quote:Op zondag 13 juli 2025 14:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Weet je wat ik zie als ik buiten ben? nou nou..
Allemaal beestjes nou nou nou..
Zoveel beestjes, om me heeeeeen
Ik heb veel springbeestjes, maar daar heb ik niet zoveel last vanquote:Op zondag 13 juli 2025 14:15 schreef bondage het volgende:
[..]
Geen probleem met beestjes, tuin zit er vol mee. Tripsen daarentegen...
Ik ook niet. Wel van de krekels die hier 's avonds en 's nachts een teringherrie maken met dat gechirp.quote:Op zondag 13 juli 2025 14:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb veel springbeestjes, maar daar heb ik niet zoveel last van
Wil je tips? (Koop droger ballen)quote:Op zondag 13 juli 2025 13:10 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
![]()
Beddegoedkut
Die zitten hier met name langs de dijk en in het parkquote:Op zondag 13 juli 2025 14:18 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ook niet. Wel van de krekels die hier 's avonds en 's nachts een teringherrie maken met dat gechirp.
Ik las "wil je trips?”quote:Op zondag 13 juli 2025 14:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wil je tips? (Koop droger ballen)
Of alleen klagen? Want dan snap ik dit gevoel van vroeger. Sterkte
Ik wil een grap maken met droge ballen, maar heb ik momenteel geen puf voorquote:Op zondag 13 juli 2025 14:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wil je tips? (Koop droger ballen)
Of alleen klagen? Want dan snap ik dit gevoel van vroeger. Sterkte
Snap het wel. Het is te klam voor droge ballen grappen.quote:Op zondag 13 juli 2025 14:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wil een grap maken met droge ballen, maar heb ik momenteel geen puf voor
Heb je geluk... Sinds een paar week is het begonnen en kan ze rond het hele huis horen omdat we de ramen 's avonds open hebben staan, soort van surround zegmaar.quote:Op zondag 13 juli 2025 14:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die zitten hier met name langs de dijk en in het park
In de tuin weinig last van
Trips? In dat geval zou ik een mandje met paddenstoelen meenemenquote:Op zondag 13 juli 2025 14:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik las "wil je trips?”
Stelde me zo @:bondage in een hoodie voor die in een donker steegje zo "psssst, wil je trips?”
En ipv dat ie dan drugs gooit ie dan zo een lading tripsen over je heen
een zonnebril houdt veel tegen gelukkig.quote:
Ah ja, dat scheelt. Moet er niet aan denken, wat een hell. Vind paar op mijn armen al vervelend met dat gekriebel.quote:Op zondag 13 juli 2025 14:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een zonnebril houdt veel tegen gelukkig.
Natuurlijk wel heel mn armen en benen vol met zwarte spikkeltjes
Ughquote:Op zondag 13 juli 2025 14:23 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb je geluk... Sinds een paar week is het begonnen en kan ze rond het hele huis horen omdat we de ramen 's avonds open hebben staan, soort van surround zegmaar.
Ben erg gevoelig voor dat soort hoge tonen, krijg er hoofdpijn van.
Lekker. Zullen we kontje kontje doen dan?quote:
Jup, en hangjeugd verjagers ook. Heb blijkbaar goed gehoor gezien ik hoge frequenties nog kan waarnemen op mijn 41e...quote:Op zondag 13 juli 2025 14:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ugh
Heb jij ook last van die kattenverjagers?
Wat een irritant %$Ą%geluid is dat zeg
heb je al eens een lotion geprobeerd?quote:
quote:Op zondag 13 juli 2025 14:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker. Zullen we kontje kontje doen dan?
Ja ik hoor het ook nog allemaal luid en duidelijkquote:Op zondag 13 juli 2025 14:35 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, en hangjeugd verjagers ook. Heb blijkbaar goed gehoor gezien ik hoge frequenties nog kan waarnemen op mijn 41e...
Idd, eigenlijk alles met een flyback converter kan ik horen, tenzij de schakelfrequentie hoger is dan 20 kilohertz.quote:Op zondag 13 juli 2025 14:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ik hoor het ook nog allemaal luid en duidelijk
Ook loze laders in stopcontacten enzo hoor ik piepen als de ruimte verder stil genoeg is
Ja dat is ook wel fijnquote:Op zondag 13 juli 2025 14:40 schreef bondage het volgende:
[..]
Idd, eigenlijk alles met een flyback converter kan ik horen, tenzij de schakelfrequentie hoger is dan 20 kilohertz.
Maar aan de andere kant is een goed gehoor ook wel fijn gezien ik ook alles meekrijg als het muziek betreft.
Dat doe ik alleen met mijn hond.quote:Op zondag 13 juli 2025 14:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker. Zullen we kontje kontje doen dan?
Handig, hij ligt al in zijn body bagquote:Op zondag 13 juli 2025 14:47 schreef kwiwi het volgende:
Deze raakte vorige week bijna ons dakHet gaat hem vandaag beter af zie ik
![]()
[ afbeelding ]
Luchtkitesurfenquote:Op zondag 13 juli 2025 14:47 schreef kwiwi het volgende:
Deze raakte vorige week bijna ons dakHet gaat hem vandaag beter af zie ik
![]()
[ afbeelding ]
Hoe gaat het met jouw kitesurfen?quote:
Mja was er gisteren heen gegaan omdat de voorspelling zei dat er wind was. maar dat was er nietquote:
En hoe gaat het als er wel wind is?quote:Op zondag 13 juli 2025 15:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja was er gisteren heen gegaan omdat de voorspelling zei dat er wind was. maar dat was er niet
nou is al een tijdje terug. Laatste keer was er teveel wind en geen water dus was ik bangquote:
Verstandig toch denk ik dan? Als je je niet relaxed erbij voelt dan niet het water opgaan.quote:Op zondag 13 juli 2025 15:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou is al een tijdje terug. Laatste keer was er teveel wind en geen water dus was ik bangBen na 10 minuten gestopt
nee het was echt engquote:Op zondag 13 juli 2025 15:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Verstandig toch denk ik dan? Als je je niet relaxed erbij voelt dan niet het water opgaan.
Ook al? Ze lijkt wel zo'n health freak.quote:Op zondag 13 juli 2025 15:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb je ook al je eerste muay thai les gehad? Ga je voor de prive-les?
Begint ze daar een sapjesbar ofzo.quote:Op zondag 13 juli 2025 15:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook al? Ze lijkt wel zo'n health freak.
Ben nog niet geweest neequote:Op zondag 13 juli 2025 15:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb je ook al je eerste muay thai les gehad? Ga je voor de prive-les?
Gewoon keer boeken dan.quote:Op zondag 13 juli 2025 15:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben nog niet geweest neeDenk dat een private class wel minst enge is om heen te gaan
Naast haar sushi bar? Best een upgrade van huisjesmelker naar horeca tycoon.quote:Op zondag 13 juli 2025 15:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Begint ze daar een sapjesbar ofzo.
En helpen ze je heel goed met je defensieve moves snel onder controle te krijgen.quote:Op zondag 13 juli 2025 15:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon keer boeken dan.
Mijn ervaring met groepslessen is dat ze wel goed begrijpen dat je een beginner bent.
Controleren ze niet of je gaat, ivm dat visum?quote:Op zondag 13 juli 2025 15:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben nog niet geweest neeDenk dat een private class wel minst enge is om heen te gaan
nee maar ze kunnen op het vliegveld wel bv om foto's vragenquote:Op zondag 13 juli 2025 15:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Controleren ze niet of je gaat, ivm dat visum?
misschien toch handig om eens de stap te zetten en die drempel over te gaanquote:Op zondag 13 juli 2025 15:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar ze kunnen op het vliegveld wel bv om foto's vragen
ja moet ik ook doenquote:Op zondag 13 juli 2025 16:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
misschien toch handig om eens de stap te zetten en die drempel over te gaan
quote:Op zondag 13 juli 2025 16:01 schreef bitterbal het volgende:
hij belde nu in zijn boxershort![]()
Dus ik zo![]()
![]()
Maar heb hem toch maar gevraagd kleding aan te doen.
quote:Ik begrijp mannen echt nietMisschien begrijp ik vrouwen wel en moet ik dat proberen
ja omdat ik hem wel een beetje leuk vindquote:Op zondag 13 juli 2025 16:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]Wat zei hij toen?
[..]![]()
Maar waarom bel je elke dag met 'm als je niks in 'm ziet als relatiemateriaal?
is dat diezelfde kerel die jou voorstelde aan zijn vrienden met allerlei leuke benamingen?quote:Op zondag 13 juli 2025 16:15 schreef bitterbal het volgende:
geeft een beetje spanning in het eeuwige single leven van een snack
quote:Op zondag 13 juli 2025 16:01 schreef bitterbal het volgende:
hij belde nu in zijn boxershort![]()
Dus ik zo![]()
![]()
Maar heb hem toch maar gevraagd kleding aan te doen.
Ik begrijp mannen echt nietMisschien begrijp ik vrouwen wel en moet ik dat proberen
Ik eet nooit een enkele bitterbal...quote:Op zondag 13 juli 2025 16:15 schreef bitterbal het volgende:
Gewoon keertje aan toegevenquote:Op zondag 13 juli 2025 16:15 schreef bitterbal het volgende:
neequote:Op zondag 13 juli 2025 16:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
is dat diezelfde kerel die jou voorstelde aan zijn vrienden met allerlei leuke benamingen?
Daar zijn al die datingsites toch al voor?quote:Op zondag 13 juli 2025 16:35 schreef bitterbal het volgende:
Eigenlijk zou je gewoon ergens reviews moeten kunnen lezen over iemand
Over jou genoeg te vindenquote:Op zondag 13 juli 2025 16:35 schreef bitterbal het volgende:
pohi op FOK! is altijd wel goedquote:Op zondag 13 juli 2025 16:35 schreef bitterbal het volgende:
Denk dat er dan bijzonder weinig overblijftquote:Op zondag 13 juli 2025 16:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
pohi op FOK! is altijd wel goed
"bitterbal zoekt frikandel om samen mee te frituren"quote:Op zondag 13 juli 2025 16:15 schreef bitterbal het volgende:
Of een kiepcornquote:Op zondag 13 juli 2025 16:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
"bitterbal zoekt frikandel om samen mee te frituren"
Een keer een one night snack doen?quote:Op zondag 13 juli 2025 16:15 schreef bitterbal het volgende:
Ik dacht dat de snack de benefits warenquote:Op zondag 13 juli 2025 17:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of een snack with benefits vinden daar.
Een niet goedlopende zin van essie, het is ongehoordquote:
Ohquote:Op zondag 13 juli 2025 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh daar doelde ik niet eens op![]()
Meer dat jouw snackwereldbeeld hier ineens volledig op de schop gaat
Nee, de mosterd of de mayo zijn de benefits.quote:Op zondag 13 juli 2025 17:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht dat de snack de benefits waren
Zijn appelmoes of sweet chili saus ook een optie?quote:Op zondag 13 juli 2025 17:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, de mosterd of de mayo zijn de benefits.
Je kan het zo kinky maken als je zelf wilt.quote:Op zondag 13 juli 2025 17:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zijn appelmoes of sweet chili saus ook een optie?
Appelmoes, zo kinkyquote:Op zondag 13 juli 2025 17:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je kan het zo kinky maken als je zelf wilt.
Een appelmoes denial kink dus.quote:Op zondag 13 juli 2025 17:27 schreef LTVDK het volgende:
AppelmoesMaar dat is voor de friet, niet voor de snacks
Appelmoes, zo kinkyquote:Op zondag 13 juli 2025 17:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je kan het zo kinky maken als je zelf wilt.
Waarom niet beide?quote:Op zondag 13 juli 2025 17:27 schreef LTVDK het volgende:
AppelmoesMaar dat is voor de friet, niet voor de snacks
vis is geen optie?quote:Op zondag 13 juli 2025 17:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zijn appelmoes of sweet chili saus ook een optie?
Er zijn er al 2 hier in het topicquote:Op zondag 13 juli 2025 17:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er is vast wel iemand voor te vinden.
gefrituurde aardappelreepjesquote:Op zondag 13 juli 2025 17:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Friet, snacks en appelmoes vanavond
Als saus voor bij de snack? Nee dat lijkt me een beetje raarquote:
Ik heb mijn snacks het liefste zonder sausquote:
Misschien bij de vissticks?quote:
vissticks bij de gebakken aardappelsquote:
ja dat is wel waarquote:Op zondag 13 juli 2025 17:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als saus voor bij de snack? Nee dat lijkt me een beetje raar
Dan moet je er eerdt vissaus van maken
quote:Op zondag 13 juli 2025 17:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb mijn snacks het liefste zonder saus
Jaquote:Op zondag 13 juli 2025 17:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij schuift de kiepcorn zo droog naar binnen?
Met een sausje glijdt het wat makkelijker naar binnenquote:
quote:Op zondag 13 juli 2025 17:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
We eten hier ook friet. ik heb een sito stick besteld. we zijn nu met 12 man. Waarvan 8 volwassenen
quote:
Maar ik wil gewoon de snack proeven, niet de sausquote:Op zondag 13 juli 2025 17:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Met een sausje glijdt het wat makkelijker naar binnen
Gebak?quote:Op zondag 13 juli 2025 17:39 schreef Nizno het volgende:
gebakken aardappelschijfjes noemen we ook niet ineens bak
slagroomquote:
Rösti?quote:
rosti met ham en kaasquote:
tja moet ze ook maar betere instructies gevenquote:Op zondag 13 juli 2025 17:48 schreef essnhills het volgende:
Lol
Ouders zijn aan het koken
Ineens ruzie
Moeder had vader gevraagd of die knoflook wilde snijden
Draait ze zich om, heeft ie de gesneden knoflook bij de watermeloen gegooid
Dus ik heb net de stukjes knoflook zo goed mogelijk uit de watermeloen gevist
De instructie was "snij knoflook"quote:Op zondag 13 juli 2025 17:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
tja moet ze ook maar betere instructies geven
Ehm ...quote:Op zondag 13 juli 2025 17:48 schreef essnhills het volgende:
Lol
Ouders zijn aan het koken
Ineens ruzie
Moeder had vader gevraagd of die knoflook wilde snijden
Draait ze zich om, heeft ie de gesneden knoflook bij de watermeloen gegooid
Dus ik heb net de stukjes knoflook zo goed mogelijk uit de watermeloen gevist
er had een en achter gemoeten.quote:Op zondag 13 juli 2025 17:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
De instructie was "snij knoflook"
Niet "snij knoflook en hussel het door de watermeloensalade"
Waarom mag de knoflook er niet doorheen dan als het toch een salade wordt?quote:Op zondag 13 juli 2025 17:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mja heej, heb je dat je vader laten proeven?quote:Op zondag 13 juli 2025 17:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
discrimidingesquote:Op zondag 13 juli 2025 17:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom mag de knoflook er niet doorheen dan als het toch een salade wordt?
Nee ik zou geen wol in een watermeloensalade doenquote:
er waren 2 dingenquote:Op zondag 13 juli 2025 17:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom mag de knoflook er niet doorheen dan als het toch een salade wordt?
Nee die werd de keuken uitgestuurdquote:Op zondag 13 juli 2025 17:52 schreef maily het volgende:
[..]
Mja heej, heb je dat je vader laten proeven?
En je wraps?quote:Op zondag 13 juli 2025 17:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wraps met hummus, spinazie, walnoten en tonijnquote:
quote:Op zondag 13 juli 2025 17:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |