SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ja, goedemorgenquote:
Veel plezier daar Karzaiquote:Op zondag 13 juli 2025 06:06 schreef Karzai het volgende:
Zit met een kopje koffie op het terras van ons hotel
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 juli 2025 06:06 schreef Karzai het volgende:
Zit met een kopje koffie op het terras van ons hotel
[ afbeelding ]
Ik had het raam open, gordijn open en verduisteringssrolluik omhoog, zodat er een verkoelend briesje naar binnen kon komen, dat hielp wel tegen de benauwdheid. Nadeel is wel dat het licht ook vrij vroeg naar binnen kwam.quote:Op zondag 13 juli 2025 07:51 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja, goedemorgen
Even wakker worden enzo. Vannacht niet zo goed geslapen, was weer lekker plakkerig.
Voor jou is er ook een leuke poesquote:
quote:Op zondag 13 juli 2025 09:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vannacht droomde ik over dat ik allerlei zoogdieren, vooral bevers, op de foto had gezet. Ik was dolblij, aangezien er zeldzame bevers bij zaten. Alleen waren de foto's niet scherp.
Grootbwas de teleurstelling toen ik vanmorgen mijn telefoon pakte om te kijken naar de foto's.
quote:Op zondag 13 juli 2025 09:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vannacht droomde ik over dat ik allerlei zoogdieren, vooral bevers, op de foto had gezet. Ik was dolblij, aangezien er zeldzame bevers bij zaten. Alleen waren de foto's niet scherp.
Grootbwas de teleurstelling toen ik vanmorgen mijn telefoon pakte om te kijken naar de foto's.
Nee hoor. Mij lijkt het tegenovergestelde ontzettend ergquote:Op zondag 13 juli 2025 09:41 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vind het niet echt heel erg hoor
maar goed.. de meeste zullen dat wel erg vinden
Vrouwtjequote:Op zondag 13 juli 2025 09:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Had een lego ankylosaurus gekocht voor vrouwtje, maar dochter vindt hem geweldig. De ankysaurus, zoals zij zegt, moet overal mee naar toe. Net hebben ze samen tv gekeken.
Hier heeft ook alles de hele nacht open gestaan, helaas toch beetje benauwd. Maar, net een flinke lokale regenbui gehad en dat heeft geholpen.quote:Op zondag 13 juli 2025 08:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
[..]
Ik had het raam open, gordijn open en verduisteringssrolluik omhoog, zodat er een verkoelend briesje naar binnen kon komen, dat hielp wel tegen de benauwdheid. Nadeel is wel dat het licht ook vrij vroeg naar binnen kwam.
Kun je straks een nieuw handeltje gaan opzetten?quote:Op zondag 13 juli 2025 09:51 schreef kwiwi het volgende:
M'n bananenbrood was een hit. Had er 2u geleden eentje aan de buren gegeven en die is nu al op
BUMPY!quote:Op zondag 13 juli 2025 09:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Had een lego ankylosaurus gekocht voor vrouwtje, maar dochter vindt hem geweldig. De ankysaurus, zoals zij zegt, moet overal mee naar toe. Net hebben ze samen tv gekeken.
Denk niet dat ik er veel aan verdien, gezien de tijd die het kost om er eentje te makenquote:Op zondag 13 juli 2025 09:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je straks een nieuw handeltje gaan opzetten?
Je moet wat doen, om geld op te halen.quote:Op zondag 13 juli 2025 09:55 schreef kwiwi het volgende:
Lees net dat je dit jaar in Italië tot 100 euro per dag moet betalen voor 2 stoeltjes en een parasol op het strand
Het is lang geleden dat ik het heb gemaakt, maar zoveel tijd kost dat niet toch? Beetje ingrediënten mengen en in een blik gooien en wachten tot de oven klaar isquote:Op zondag 13 juli 2025 09:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk niet dat ik er veel aan verdien, gezien de tijd die het kost om er eentje te maken
Ik was echt extreem verbaasd dat het in Griekenland enkel een drankje kostte.quote:Op zondag 13 juli 2025 09:55 schreef kwiwi het volgende:
Lees net dat je dit jaar in Italië tot 100 euro per dag moet betalen voor 2 stoeltjes en een parasol op het strand
De grote gleuf heeft last van een brandend gevoelquote:Branden bij Amerikaanse Grand Canyon in 24 uur twintig keer groter geworden
De twee natuurbranden bij de Amerikaanse Grand Canyon breiden zich verder uit. Er is een gebied van bijna 10.000 hectare verloren gegaan, berichten Amerikaanse media. De grootste brand is volgens CBS News in 24 uur twintig keer zo groot geworden.
De grootste brand ontstond donderdagavond en zou ongeveer 7.700 hectare natuur in de as hebben gelegd. Deze woedt ten noorden van het Grand Canyon National Park.
De tweede brand, die wel in het park woedt, heeft volgens media een gebied van ruim 2.000 hectare getroffen. Beide branden zijn ontstaan door blikseminslag. In totaal is een gebied ter grootte van de stad Utrecht in vlammen opgegaan.
Eerder deze week werden zo'n vijfhonderd toeristen uit het noordelijkste gedeelte van het nationaal park geëvacueerd. Zaterdagavond werden ook alle medewerkers en omwonenden geëvacueerd. Het noordelijke deel van het park is gesloten.
De Grand Canyon is een kloof in de Amerikaanse staat Arizona die over miljoenen jaren is uitgesleten door de rivier Colorado. Het nationaal park trok vorig jaar meer dan 4,9 miljoen bezoekers.
https://www.nu.nl/buitenl(...)groter-geworden.html
Dan ga je ook pas laat.quote:Op zondag 13 juli 2025 09:03 schreef Haags het volgende:
Nog 4 lange weken werken voor de vakantie @:wereldgozer
Laatste loodjes man.
Ja, maar per brood kost het dus een uur tijdquote:Op zondag 13 juli 2025 09:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is lang geleden dat ik het heb gemaakt, maar zoveel tijd kost dat niet toch? Beetje ingrediënten mengen en in een blik gooien en wachten tot de oven klaar is
meer broden per keer?quote:Op zondag 13 juli 2025 10:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, maar per brood kost het dus een uur tijd
Dat vind ik netjesquote:Op zondag 13 juli 2025 10:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik was echt extreem verbaasd dat het in Griekenland enkel een drankje kostte.
Ja ik begin er ook niet meer aan. Mijn vertrouwen in liefde is wel echt compleet verdwenen.quote:
quote:Op zondag 13 juli 2025 10:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik begin er ook niet meer aan. Mijn vertrouwen in liefde is wel echt compleet verdwenen.
Het brood als zeer exclusief aanprijzen en verkopen voor 100 CHF per stukquote:Op zondag 13 juli 2025 10:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, maar per brood kost het dus een uur tijd
Kijk maar uit dat je niet teveel afgeleid bent en per ongeluk van de loopband flikkertquote:Op zondag 13 juli 2025 10:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer terug van de fitness. De knappe fitnessinstructrice was er weer.
Ik vind het benauwd.
Ankylosaurusquote:Op zondag 13 juli 2025 09:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oh juist wel, want dan komt ze naar me toe.quote:Op zondag 13 juli 2025 10:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat je niet teveel afgeleid bent en per ongeluk van de loopband flikkert
quote:Op zondag 13 juli 2025 10:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh juist wel, want dan komt ze naar me toe.
quote:Op zondag 13 juli 2025 10:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]En dan heel stoer doen terwijl het bloed uit je been gutst. "Nee joh, pleister erop en ik loop weer verder
".
Nou ik zie het al, één foreversingle minder hier
Wat is er gebeurd?quote:Op zondag 13 juli 2025 10:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat zou de wereld toch fantastisch zijn als er geen honden zouden zijn.
Beide stranden waar ik was waren ook niet op extreem toeristrische plekken, speelt vast ook wel een rol.quote:Op zondag 13 juli 2025 10:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat vind ik netjesHet mag best wel iets kosten, de mensen die alles neerzetten en onderhouden moeten immers ook betaald worden. Maar 10-15 euro per dag vind ik toch wel het maximum tarief dan in Italië.
Buiten is het lekker stil in de wijk, behalve dan die irritante hond die de hele buurt bij elkaar aan het blaffen is.quote:
quote:Op zondag 13 juli 2025 10:12 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dan ga je ook pas laat.
Lekker naar Tuinesië?
Ik ging gisteren kastje onder de wasbak in de badkamer maar weer eens aan de kant halen om daar schoon te maken. Schijnbaar lag daar allemaal troep onder van toen ze de oude, niet werkende, ventilatierooster hadden weggehaald die er boven hing (hangt nu een plaatje over dat gat).quote:Op zondag 13 juli 2025 10:46 schreef Nattekat het volgende:
Noot aan zelf: stofzuigen achter het bed
*kuch*
Niet de schuld van de hond, maar van de eigenaar.quote:Op zondag 13 juli 2025 10:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Buiten is het lekker stil in de wijk, behalve dan die irritante hond die de hele buurt bij elkaar aan het blaffen is.
Laten zitten, kun je bij brand eventueel nog abseilenquote:Op zondag 13 juli 2025 11:13 schreef mschol het volgende:
ik heb zo'n haak waar je een touw omheen kan wikkelen op mn kozijn, krijg ik met geen mogelijkheid los
volgens mij ga ik die laten zitten en wel doorgeven aan de bouwlui, kijken of zij em uit kunnen boren
Ja, heb je niet live zitten meekijken op de stream?quote:Op zondag 13 juli 2025 11:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Was de badkamer gisteravond aan de beurt?
Was er een stream?quote:Op zondag 13 juli 2025 11:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, heb je niet live zitten meekijken op de stream?
Nee!quote:Op zondag 13 juli 2025 11:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, heb je niet live zitten meekijken op de stream?
Aanvulling op het programma met jouw nieuwe huisdierquote:Op zondag 13 juli 2025 11:42 schreef kwiwi het volgende:
Volgende week begint ook het nieuwe seizoen "Klagen met Kat", zet het in je agenda! Nieuwe beelden van de airco cam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |