SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ja, goedemorgenquote:
Veel plezier daar Karzaiquote:Op zondag 13 juli 2025 06:06 schreef Karzai het volgende:
Zit met een kopje koffie op het terras van ons hotel
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 juli 2025 06:06 schreef Karzai het volgende:
Zit met een kopje koffie op het terras van ons hotel
[ afbeelding ]
Ik had het raam open, gordijn open en verduisteringssrolluik omhoog, zodat er een verkoelend briesje naar binnen kon komen, dat hielp wel tegen de benauwdheid. Nadeel is wel dat het licht ook vrij vroeg naar binnen kwam.quote:Op zondag 13 juli 2025 07:51 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja, goedemorgen
Even wakker worden enzo. Vannacht niet zo goed geslapen, was weer lekker plakkerig.
Voor jou is er ook een leuke poesquote:
quote:Op zondag 13 juli 2025 09:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vannacht droomde ik over dat ik allerlei zoogdieren, vooral bevers, op de foto had gezet. Ik was dolblij, aangezien er zeldzame bevers bij zaten. Alleen waren de foto's niet scherp.
Grootbwas de teleurstelling toen ik vanmorgen mijn telefoon pakte om te kijken naar de foto's.
quote:Op zondag 13 juli 2025 09:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vannacht droomde ik over dat ik allerlei zoogdieren, vooral bevers, op de foto had gezet. Ik was dolblij, aangezien er zeldzame bevers bij zaten. Alleen waren de foto's niet scherp.
Grootbwas de teleurstelling toen ik vanmorgen mijn telefoon pakte om te kijken naar de foto's.
Nee hoor. Mij lijkt het tegenovergestelde ontzettend ergquote:Op zondag 13 juli 2025 09:41 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vind het niet echt heel erg hoor
maar goed.. de meeste zullen dat wel erg vinden
Vrouwtjequote:Op zondag 13 juli 2025 09:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Had een lego ankylosaurus gekocht voor vrouwtje, maar dochter vindt hem geweldig. De ankysaurus, zoals zij zegt, moet overal mee naar toe. Net hebben ze samen tv gekeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |