Aangifte is niet nodig voor een vervolging door het OM.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 07:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lachwekkende reactie van atletiekunie.
Er is iemand in je ploeg die heimelijk gebeurtenissen filmt...
En aangifte duurt te lang.
Enorm gaaf kutland
Moet wel te achterhalen zijn, toch?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 07:28 schreef franklop het volgende:
Denk dan ook niet dat in het artikel de naam genoemd zal worden
Dat was al bekend ja, maar dat de atletiekbond er geen reet aan doet is nieuw. Nouja, niet nieuw, maar feitelijk nieuw.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Toch oud nieuws? Zou gaan om Isaya Klein Ikkink.
Het is niet dat er helemaal niets aan is gedaan, alleen in het communicatieve deel en de nasleep cq reïntegratie van de betreffende atleet lijkt men op basis van het verhaal van Sedney wel tekort geschoten.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was al bekend ja, maar dat de atletiekbond er geen reet aan doet is nieuw. Nouja, niet nieuw, maar feitelijk nieuw.
Het is mij ook nog niet duidelijk wie de opnamen gemaakt heeft. De seksuele sparringpartner of iemand die door een openstaande kier heeft gefilmd. Als het de eerste is, dan vind ik die een enorme lapzwans en hoort dan niet meer in de estafetteploeg thuis..quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 16:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is niet dat er helemaal niets aan is gedaan, alleen in het communicatieve deel en de nasleep cq reïntegratie van de betreffende atleet lijkt men op basis van het verhaal van Sedney wel tekort geschoten.
Weten we trouwens zeker dat die naam klopt? Sedney volgt deze persoon namelijk nog wel op haar socials...
Hij is Ridder in de Orde van Oranje-Nassauquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Toch oud nieuws? Zou gaan om Isaya Klein Ikkink.
In de wandelgangen is dat al zo, ik verwacht dat dit nu wel helemaal open komt te liggen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:00 schreef 3rr0r het volgende:
Voor die droeftoeter gaan we dus niet meer juichen. Naam moet vroeg of laat bekend worden.
Die sukkel had beter excuses kunnen aanbieden en berouw tonen ipv ontkennen. Het moeten gooien op jeugdige onnozelheid. Maar dat is de reflex, bang voor een rechtszaak. Nu zal hij publiekelijk aan de schandpaal worden genageld en wellicht onhoudbaar worden binnen het team of op z'n minst door het stof moeten. Wie weet start de OM inderdaad nu zelf alsnog een onderzoek en stelt vervolging in na de maatschappelijke ophef.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 18:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
In de wandelgangen is dat al zo, ik verwacht dat dit nu wel helemaal open komt te liggen.
Nu werd deze atleet volgens mij 5e op de 400m bij het NK, dus ik denk dat de bond hem handig buiten de estafetteselecties kan houden...
Dat was achteraf wel de juiste call geweest ja.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 19:26 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die sukkel had beter excuses kunnen aanbieden en berouw tonen ipv ontkennen. Het moeten gooien op jeugdige onnozelheid. Maar dat is de reflex, bang voor een rechtszaak. Nu zal hij publiekelijk aan de schandpaal worden genageld en wellicht onhoudbaar worden binnen het team of op z'n minst door het stof moeten. Wie weet start de OM inderdaad nu zelf alsnog een onderzoek en stelt vervolging in na de maatschappelijke ophef.
Hij wilde niet toegeven de beelden te hebben verspreid staat er in het NOS artikel. Yeah sure, een kaboutertje heeft ze stiekem naar teammaten gestuurd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bron: NOSquote:Voor Sedney voelde het raar aan dat ze door de bond op de hoogte werd gesteld van de beelden en niet door haar teamgenoten. De anonieme melder wilde anoniem blijven.
Sedney: "Diegene wilde het kwijt om het verspreiden te stoppen, maar was tegelijkertijd ook bang voor reacties van andere atleten of vanuit de bond. Ergens begrijp ik dat, maar tegelijkertijd is het gek dat iemand zich zo beperkt voelt om vrijuit te praten."
Het hele gebeuren klinkt in ieder geval als een vrij toxische trainingsgroep.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:23 schreef Idisrom het volgende:
In het NOS-artikel vond ik dit een opmerkelijke passage
[..]
Bron: NOS
Een toxische atletiekgroep op papendal?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Het hele gebeuren klinkt in ieder geval als een vrij toxische trainingsgroep.
https://x.com/Atletiekunie/status/1953351113974993162quote:We zijn gestart op de EKu20 in Tampere, Finland!
In dit draadje volg je vandaag alle updates.
De tienkampers zijn gestart met de 100 meter.
Luuk Pelkmans 11.06 sec
Mikai Snoek 11.59 sec
Florian Vriezen 11.64 sec
Hoeveel nagels gebroken?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:56 schreef Nober het volgende:
Zijn ze al uit elkaar?
[ x ]
https://x.com/TMZ_Sports/status/1953584824297652500
Nee.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:56 schreef Nober het volgende:
Zijn ze al uit elkaar?
[ x ]
https://x.com/TMZ_Sports/status/1953584824297652500
Vind het maar een slap verhaal. Damage control. Ze wilden gewoon zoveel mogelijk medailles winnen en hebben daarom de vermeende dader met fluwelen handschoenen aangepakt.quote:Op maandag 11 augustus 2025 07:20 schreef Marcoss het volgende:
Reactie van de Atletiekunie over de zaak Sedney
https://www.ad.nl/andere-(...)l-dilemma~a3486bd4a/
Met als conclusie dat de Communicatie beter had gemoeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |