Nieuwe WL toch ook dan?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 17:09 schreef golfer het volgende:
Bol met gemak en enorme voorsprong.
51.91
Nieuwe WL, ja.quote:
Mondo moest er vandaag een beetje voor werkenquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 17:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
Karalis ook heel makkelijk over 6.00
Ik dacht dat het te maken had met de vochtige hitte in Tokyo in Augustus. Daarom waren de lange weg looponderdelen tijdens de OS ook niet in Tokyo.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 14:19 schreef franklop het volgende:
Is het WK nu bewust later gepland? Had het idee dat het altijd eind augustus was en dat je daarna nog DL had enzo
quote:
Marathons kunnen we overslaan op het WK.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 13:29 schreef Felagund het volgende:
(Definitief) Geen Sifan Hassan op het WK atletiek:
https://nos.nl/artikel/25(...)wk-atletiek-in-tokio
Er doen nog wel in Nederland geboren Nederlanders mee.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 15:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
[..]
Marathons kunnen we overslaan op het WK.
Ik heb mijn Nederlandse atleten het liefst hetzelfde als mijn koffie. Zwart en uit Afrika.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 15:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Er doen nog wel in Nederland geboren Nederlanders mee.
Biedt wel hoop ja.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:06 schreef H.Vviv het volgende:
Klaver tweede. Ondanks het stilvallen in de laatste meters toch een prima 400 meter
Dacht dat het wk zwemmen een paar weken geleden was.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:39 schreef chufi het volgende:
Die waterbak bij de SC is inmiddels wat overbodig
Dat is erg knap. Ze leek jarenlang tegen haar plafond te zitten en heeft afgelopen jaar toch iets gevondenquote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:37 schreef Marcoss het volgende:
Visser lijkt wel echt een stap gezet te hebben, ook constant goede tijden ipv soms uitschieters
water naar de zee brengen ...quote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:38 schreef wimderon het volgende:
Die balk bij het verspringen kan écht niet.
Was een topveld waar ze tegen liep en ze ging echt gewoon weg ... die beelden van die drone van boven waren mooi ...quote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
En Visser 12,43 in de stromende regen en met tegenwind. Haar basisniveau lijkt nu wel heel hoog te liggen inderdaad. Een medaille op het WK met een toprace is echt mogelijk.
Het is wel echt idioot hoe dicht dat 100m horden veld bij elkaar zit. Alles is mogelijk wat dat betreft. Heb bij Visser wel het idee dat dat dubbeltje elke keer net niet goed valt op de grote toernooien, wat dat betreft zou ik het haar wel gunnen als het eens de juiste kant op valt.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
En Visser 12,43 in de stromende regen en met tegenwind. Haar basisniveau lijkt nu wel heel hoog te liggen inderdaad. Een medaille op het WK met een toprace is echt mogelijk.
Op die 100mH kunnen er 5 kampioen worden ja en zal je denk sub 12.30 moeten voor een VINALE, bizar sterk nummerquote:Op donderdag 21 augustus 2025 09:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Het is wel echt idioot hoe dicht dat 100m horden veld bij elkaar zit. Alles is mogelijk wat dat betreft. Heb bij Visser wel het idee dat dat dubbeltje elke keer net niet goed valt op de grote toernooien, wat dat betreft zou ik het haar wel gunnen als het eens de juiste kant op valt.
Ja. Waarbij vooral de laatste jaren de groep die sub 12.40 kan lopen flink is gegroeid.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 09:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Het is wel echt idioot hoe dicht dat 100m horden veld bij elkaar zit. Alles is mogelijk wat dat betreft. Heb bij Visser wel het idee dat dat dubbeltje elke keer net niet goed valt op de grote toernooien, wat dat betreft zou ik het haar wel gunnen als het eens de juiste kant op valt.
Op de Belg welteverstaan, Ziggo is er pas vanaf 20:00 live bij.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
Vanaf 19.20 live.
O.a de 100, 400 en 800 (niet voor DL) voor 20.00 uur. En de onvermijdelijke Average Rob heeft zich er ook weer tussen gewurmd.
Gemiddelde Robquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
Vanaf 19.20 live.
O.a de 100, 400 en 800 (niet voor DL) voor 20.00 uur. En de onvermijdelijke Average Rob heeft zich er ook weer tussen gewurmd.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Op de Belg welteverstaan, Ziggo is er pas vanaf 20:00 live bij.
quote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Hollander", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de bakker zitten op 1 saucijzenbroodje , en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Nog altijd een stuk beter dan gemiddelde Rob.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Spanning en sensatie bij 400m Wheelchair vrouwen...
Leuk, maar tot nu toe is het de enige optie!quote:
Dit krijgt meer aandacht dan de echte atleten.quote:
'Laten we hopen dat ze zonder valse start weg zijn, dat zou al een prestatie zijn'quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
Commentator is ook niet erg enthousiast.
Mijn spanningsboog.quote:
De ene na de andere subtiele sneer, erg mooi.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
'Laten we hopen dat ze zonder valse start weg zijn, dat zou al een prestatie zijn'
53.66. Ja, jammer.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bol had dit al wandelend gewonnen, ja jammer.
Die derde viel in slow-motion.quote:
Gewoon een enorm mager startveld in Brussel. Jammer, maar ook wel begrijpelijk met volgende week de finales van de Diamond League.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
De befaamde 200 meter vanwege DE BOCHT is ook niet meer wat het geweest.
Ze hebben het in Brussel ook niet getroffen met het late WK.
Ja dat moeten ze minder kort op elkaar doenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:30 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Gewoon een enorm mager startveld in Brussel. Jammer, maar ook wel begrijpelijk met volgende week de finales van de Diamond League.
En gewoon (zoals ze ooit al deden) netjes verdelen over twee avonden, want er zijn véél te veel onderdelen voor één avond. Zelfs tijdens de finale krijgen we straks die totale waanzin dat allerlei onderdelen afgedaan worden door het even snel laten zien van de beste poging van de nummers drie, twee en éénquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dat moeten ze minder kort op elkaar doen
Daar laten ze zowaar wat meer van zien vandaag.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hebben we speerwerpen niet al gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |