Nieuwe WL toch ook dan?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 17:09 schreef golfer het volgende:
Bol met gemak en enorme voorsprong.
51.91
Nieuwe WL, ja.quote:
Mondo moest er vandaag een beetje voor werkenquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 17:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
Karalis ook heel makkelijk over 6.00
Ik dacht dat het te maken had met de vochtige hitte in Tokyo in Augustus. Daarom waren de lange weg looponderdelen tijdens de OS ook niet in Tokyo.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 14:19 schreef franklop het volgende:
Is het WK nu bewust later gepland? Had het idee dat het altijd eind augustus was en dat je daarna nog DL had enzo
quote:
Marathons kunnen we overslaan op het WK.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 13:29 schreef Felagund het volgende:
(Definitief) Geen Sifan Hassan op het WK atletiek:
https://nos.nl/artikel/25(...)wk-atletiek-in-tokio
Er doen nog wel in Nederland geboren Nederlanders mee.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 15:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
[..]
Marathons kunnen we overslaan op het WK.
Ik heb mijn Nederlandse atleten het liefst hetzelfde als mijn koffie. Zwart en uit Afrika.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 15:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Er doen nog wel in Nederland geboren Nederlanders mee.
Biedt wel hoop ja.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:06 schreef H.Vviv het volgende:
Klaver tweede. Ondanks het stilvallen in de laatste meters toch een prima 400 meter
Dacht dat het wk zwemmen een paar weken geleden was.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:39 schreef chufi het volgende:
Die waterbak bij de SC is inmiddels wat overbodig
Dat is erg knap. Ze leek jarenlang tegen haar plafond te zitten en heeft afgelopen jaar toch iets gevondenquote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:37 schreef Marcoss het volgende:
Visser lijkt wel echt een stap gezet te hebben, ook constant goede tijden ipv soms uitschieters
water naar de zee brengen ...quote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:38 schreef wimderon het volgende:
Die balk bij het verspringen kan écht niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |